Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

ΝΗΣΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

ΝΗΣΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ (στ. μουσ. Αρλέτα) Παίζω με τη ζωή χορεύω το χορό μου Κοιμάμαι αγκαλιά μαζί με τ’ όνειρό μου κι η μέρα μου γελάει και με χαϊδεύει η νύχτα κι ο έρωτας μου λέει παραμύθια Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι Παίζω με τη ζωή στα δίχτυα της αράχνης Γελάω με τον καιρό πίνω νερό της πάχνης Κι εσένα π’ αγαπάω πάντα θα σε παιδεύω Σαν ψάρι θα γλιστράω θα δραπετεύω Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι Παίζω με τη ζωή παίζει κι αυτή με μένα Κρατάω μυστικά στον άνεμο κρυμμένα Κι η άγρια μοναξιά άνοιξε σαν λουλούδι Και τα’ άρωμα της το ‘κανα τραγούδι Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι Σ αυτό το υπέροχο τραγούδι δεν χωράνε προσωπικά σχόλια ούτε μνήμες ούτε τίποτα. Είναι δικό της και την εκφράζει και της το αφιερώνουμε αποκλειστικά. Γεια σου Αρλέτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: