Πέμπτη, Οκτωβρίου 05, 2006

"ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ" - Αρλετα - οδισκος






















ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ

1. Ανατολικά της Εδέμ
2. Στη χειμωνιάτικη βροχή

3. Ντουνιά ανακριτή

4. Η φελάχα και η Γιουλαλάμ

5. Θυμώνω εύκολα

6. Άσε δεν είναι τίποτα

7. Κάνε κουράγιο καρδιά μου

8. Να πεθάνεις

9. Θέλω να πιω απ’ το ποτήρι σου

10. Πεθαίνω απ’ αγάπη

11. Πάτωμα







Άσε δεν είναι τίποτα


Άσε δεν είναι τίποτα
είναι που χει απόψε νοτιά
κι όταν φυσάει σαν τραύμα πονάει
εκείνη η παλιά μοναξιά

Είναι που έρημη μες τα φιλιά
κάνει μπλακ άουτ η καρδιά
και βρίσκομαι μόνο εγώ από εδώ
κι όλοι οι άλλοι απ’ την ‘αλλη μεριά

Απ’ την άλλη μεριά του καθρέφτη
η ζωή σαν παράτα περνά
περνά η ζωή σιωπηλό καρναβάλι
ακόμα κι εσύ είσαι απόψε απ’ την άλλη

Απ’ την άλλη μεριά του καθρέφτη
η ζωή σαν παράτα περνά
και συ στην γιορτή της μαζί της
κι εγώ πουθενά
Απ’ την άλλη μεριά του καθρέφτη

η ζωή σαν παράτα περνά
περνά η ζωή σιωπηλό καρναβάλι
κι εγώ σε φωνάζω
μα είσαι απ’ την άλλη

Απ’ την άλλη μεριά του καθρέφτη
η ζωή σαν παράτα περνά
κι εσύ είσαι παιδί της
και φεύγεις μαζί της μακριά

Άσε δεν είναι τίποτα
είναι που χει απόψε νοτιά
κι όταν φυσάει σαν τραύμα πονάει
εκείνη η παλιά μοναξιά


Πάτωμα
στ. Λ.Νικολακοπούλου
μουσ. Στ. Κραουνάκης



Κοντά στα κύματα

θα κτίσω το παλάτι μου
θα βάλω πόρτες
μ’ αλυσίδες και παγώνια

και μες τα κύματα
θα ρίξω το κρεβάτι μου
γιατί κι οι έρωτες
μου φάγανε τα χρόνια

Να κοιμηθώ στο πάτωμα
να κλείσω και τα μάτια
γιατί υπάρχουν κι άτομα
που γίνονται κομμάτια



Θυμώνω εύκολα
Στιχοι/Μουσική Ανδρέας Χατζηαποστόλου
Δίκος Μετα Τιμης



Πριν κουβεντιάσουμε
πριν να τα φτιάξουμε
πριν περπατήσουμε οι δυο

θέλω προσύλωση
κι άκου τη δήλωση
αν θες να κάνουμε χωριό



Θυμώνω εύκολα θυμώνω

γι αυτό εγκαίρως στο δηλώνω

κοίτα πως θα φερθείς μαζί μου

τις πονηριές δεν τις σηκώνω

Θυμώνω εύκολα παιδί μου
με το παραμικρό θυμώνω

Αν συμφωνήσουμε
μαζί θα ζήσουμε
θα σ’ αγαπώ θα μ’ αγαπάς
θα σεργιανίσουμε
και θα γλεντήσουμε
μονάχα κόντρα μη μου πας 




Θέλω να πιω απ' το ποτήρι σου

Στίχοι: Τάκης Σωτήρχος

Μουσική: Ανδρέας Χατζηαποστόλου 



Άλλοι ρωτούνε το φλιτζάνι τα χαρτιά
κι άλλοι ζητούν στα μαγιοβότανα βοήθεια
μα εγώ ζητώ απ' την δική σου τη ματιά
να φανερώσει της καρδιάς σου την αλήθεια

Θέλω να πιω θέλω να πιω
απ' το ποτήρι σου
να μάθω πια τα μυστικά σου
αν μ' αγαπάς αν μ' αγαπάς
όσο σ' αγάπησα
ή θες να φύγω από κοντά σου
θέλω να πιω απ' το ποτήρι σου
να δω τι κρύβει η καρδιά σου

Είσαι διπρόσωπη και πάντα με κρατάς
μες στης αγάπης τη φριχτή αμφιβολία
κι αυτά τα κάνεις γιατί ξέρεις που πατάς
και ξέρεις πάντα να γλιστράς με μαεστρία




Ντουνιά ανακριτή 

Στίχοι:  Π. Κασαπάκης
Μουσική:  Απόστολος Χατζηχρήστος, Σμυρνιωτάκι





Σαν μπω στο καπηλειό για κάνα δυο κρασιά
αρχίζει το κουτσομπολίο και η κακογλωσιά 

Ντουνιά ανακριτή γιατί ρωτάς γιατί, 

τι κάνω στη ζωή αυτή

τι νοιάζεσαι ρωτώ αν πέθανα ή αν ζω 

σ’ αυτό τον κόσμο τον πεζό



Αφού δεν ενοχλώ και ξέρω τι μιλώ
πες μου γιατί να μην τα πιω, πες μου για λόγο ποιο

player" width="560">
Ντουνιά ανακριτή γιατί ρωτάς γιατί 
τι κάνω στη ζωή αυτή, 
τι νοιάζεσαι ρωτώ αν πέθανα ή αν ζω 
σ’ αυτό τον κόσμο τον πεζό

Ντουνιά ανακριτή γιατί ρωτάς γιατί 
τι κάνω στη ζωή αυτή, 
τι νοιάζεσαι ρωτώ αν πέθανα για ζω 
σ’ αυτό τον κόσμο τον πεζό





Αρλέτα - Πεθαίνω από αγάπη για 'σένα







Το τραγούδι της Ερήμου



Μια φελάχα, η μικρούλα η Γιουλαλάμ

τραγουδώντας παίζει ώρες το ταμ ταμ

καθισμένη κάτω από μια χουρμαδιά
περιμένει μ έναν πόθο στην καρδιά

Τα άστρα τα ουρανού κοιτάει
η φελάχα η μικρή
το Σεΐχη τα ρωτά
τάχα που μπορεί να βρει

ήταν σ ένα καραβάνι και με μια ματιά
στην καρδιά της το φεγγάρι άναψε φωτιά
στη σκηνή της το Σεΐχη με φιλιά κερνά
Όμως για κακή της τύχη φεύγει δε γυρνά

Μια φελάχα, η μικρούλα η Γιουλαλάμ
τραγουδώντας παίζει ώρες το ταμ ταμ
καθισμένη κάτω από μια χουρμαδιά
περιμένει μ έναν πόθο στην καρδιά

Τα άστρα τα ουρανού κοιτάει
η φελάχα η μικρή
το Σεΐχη τα ρωτά
τάχα που μπορεί να βρει

Δεν υπάρχουν σχόλια: