Τρίτη, Μαΐου 22, 2007

ΘΥΜΩΝΩ ΕΥΚΟΛΑ - Αρλετα, Μετα τιμής

Πρωί, Τρίτης, 22 Μαίων
Ήρθα κάπως άκεφη στο γραφείο. Ανοίγω το μέιλ μου και βρίσκω το πιο κάτω το οποίο πραγματικά it made my day!!!
Σας το χαρίζω για να φτιάξει και τη δική σας...


Και καλή μέρα να έχετε!!!

HOW TO START EACH DAY WITH A POSITIVE OUTLOOK


1. Open a new file in your computer.
2. Name it "George W. Bush"
3. Send it to the trash.
4. Empty the trash.
5. Your PC will ask you, "Do you really want to get
rid of George W. Bush?"
6. Firmly Click "Yes."
Feel better now?





Θυμώνω εύκολα





Θυμώνω εύκολα

Στιχοι/Μουσική Ανδρέας Χατζηαποστόλου
Δίκος Μετα Τιμης

Πριν κουβεντιάσουμε
πριν να τα φτιάξουμε
πριν περπατήσουμε οι δυο

θέλω προσύλωση
κι άλου τη δήλωση
αν θες να κάνουμε χωριό

Θυμώνω εύκολα θυμώνω
γι αυτό εγκαίρως στο δηλώνω
κοίτα πως θα φερθείς μαζί μου
τις πονηριές δεν τις σηκώνω
Θυμώνω εύκολα παιδί μου
με το παραμικρό θυμώνω

Αν συμφωνήσουμε
μαζί θα ζήσουμε
θα σ’ αγαπώ θα μ’ αγαπάς
θα σεργιανίσουμε
και θα γλεντήσουμε
μονάχα κόντρα μη μου πας















(κλικ στον δισκο για πληροφορίες)

4 σχόλια:

A.F.Marx είπε...

Ωραία θα ήταν αν μπορούσαμε να απαλλαγούμε τόσο εύκολα από τον Μπους και τους ομοίους του.
Θα είχα ξεχειλίσει τον κάδο ανακύκλωσης μέχρι πάνω...
:)

Μαριλένα είπε...

Το 'στειλα κι εγώ.
Καλέ, γέλασα, πολύ αστείο ήταν.
Ευχαριστώ :)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

εγώ θυμώνω πολύ εύκολα με τον Μπους. Έξαλλος γίνομαι...
τα σέβη μου!

Cle Petridou είπε...

@a.f.marx Τουλάχιστον ας εκτονωθούμε.
Καλημέρα Μρξουλίνο

@Μαριλένα: Για πρωικό είναι ότι πρέπει! Σου φτιάχνει τη διάθεση.
Καλημέρα και σε σένα Μαρία Έλενα

@Σπύρο Σεραφείμ: Θέλει όμως προσήλωση για ν ακούσει τη δήλωση και φοβάμαι πως ούτε γι αυτό είναι ικανός
Καλημέρα κύριε Σεραφείμ
σήμερα ήρθε η σειρά σου...
απειλιτικό ακούγετε!