Τρίτη, Μαΐου 13, 2008

Λεωφορείο το 2 - Αρλέτα - Σάννυ Μπαλτζή


Λεωφορείο το 2
Από το CD Έμπορος Ονείρων στίχοι: Σάννυ Μπαλτζη
μουσική: Αρλέτα


Ψυχρά μ’ οδήγησε ο έρωτας
κι η αγάπη μας διαδρομή
είναι το ψέμα άρωμα
σκεπάζει την καταστροφή
Είναι το ψέμα άρωμα

Τώρα περιμένω στη στάση για το 2
το πιο μοναχικό λεωφορείο
και στη γαλαρία,
ταξίδια μ’ ένα βλέμμα
η αφετηρία, η βροχή
και το τέρμα

Μες θες μου είπες και τ’ αρνήθηκα
πριν το πιστέψω στη στροφή
είναι το ψέμα άρωμα
να σώσεις λίγη ηδονή
Είναι το ψέμα άρωμα


Special hanks to jimmy

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κλέλια καλησπέρα . Τι υπέροχο ερωτικό τραγούδι το Λεωφορείο το 2 ο καθένας από εμάς ίσως να γυρεύει ένα τέτοιο λεωφορείο με μια αρχή αλλά δίχως τέρμα. Καις ας περιμένουμε χρόνια στη στάση. Αυτό το τραγούδι της Αρλέτας είναι συμβολικό από τη χαρά στη μοναξιά , από τον έρωτα στο χωρισμό. Αχ βρε ζωή πως τα φέρνεις στο τέλος να μας κρατείς μόνους ; είναι πολύ χαρακτηριστικό ίσως όλου αυτού του δίσκου αυτό << Είναι Το Ψέμα Άρωμα >> Σκεπάζει την καταστροφή
Υ.Γ ίσως το ψέμα να κρατάει ποιο πολύ μα στο τέλος τα κάνει όλα …

Πέτρος

enteka είπε...

τέλειο τέλειο, το θυμάμαι από τότε

quartier libre είπε...

πόσο πιά, να περιμένει στη στάση ένας άνθρωπος;
πόσα χρόνια, μήνες, μέρες, νύχτες, ώρες και λεπτά;

Cle Petridou είπε...

@ Πέτρος η αφετηρία, η βροχή και το τέεεερμα. Κι εμείς ακόμη περιμένουμε…

@enteka: :-)

@quartier: Δεν έχω την απάντηση καλή μου γιατί… ακόμη περιμένω… χρόνια, μήνες, μέρες, νύχτες, ώρες και λεπτά.
Όμως εγώ είμαι παράδειγμα προς αποφυγή.