Δευτέρα, Ιανουαρίου 14, 2008

Αρλέτα - Δισκογραφία- συμμετοχές


Ας δούμε λίγο και τις συμμετοχές που είχε η Αρλέτα

Συμμετοχές (Τραγούδι / Σύνθεση / Στίχος)

* Aνθολογία Β – Ο Γιάννης Σπανός μελοποιεί Έλληνες ποιητές. (Διάφοροι) (Lyra, 1968)

Ερωφίλη – Νίκου Μαμάγκακη (Διάφοροι) (Lyra, 1970)

* Τρίτη Ανθολογία – Ο Γιάννης Σπανός μελοποιεί Έλληνες ποιητές. Ερμηνεύει η Αρλέτα και ο Κώστας Καράλης (Lyra, 1975)

* Παιδί Της Γης – Νότη Μαυρουδή / Μάνου Χατζιδάκι. Ερμηνεύει η Αρλέτα και ο Ηλίας Λιούγκος (Lyra, 1977)

* Αναφορές Και Σχήματα (Διάφοροι) (CBS, 1986)

* Κάπου Ανατολικοδυτικά – Νότης Μαυρουδής (Διάφοροι) (CBS, 1989)

* Δεν Έχω Ιδέα – Σταμάτη Κραουνάκη (Διάφοροι) (CBS, 1989)

* Η Παρεούλα (τραγούδια για παιδιά, μεγάλα και μικρά) (Διάφοροι) (ΜΙΝΟΣ, 1989)

* Ίσως Φταίνε Τα Φεγγάρια – Νότης Μαυρουδής (Διάφοροι) (Ακτή, 1990)

* Ούτε Που Ρώτησα – Μανώλης Λιδάκης (CBS, 1990)

* Τα 28 Μου Χρόνια – Σοφία Βόσσου (CBS, 1990)

* Ανέκδοτες Ηχογραφήσεις – Ελένη Καραΐνδρου (ΜΙΝΟΣ, 1991)

* Το Τραγούδι Γυμνό (Διάφοροι) (Fidelity, 1992)

* Γυάλινος Δρομέας – Πέτρος Γαιτάνος (Polydor, 1992)

* Ξημέρωμα 1ης Ιανουαρίου 2000 μ.Χ. (Διάφοροι) (Portrait, 1993)

* Ο Παράξενος Ερωμένος – Σπύρου Ιωαννίδη (Διάφοροι) (Portrait, 1994)

* Της Αγάπης Μαχαιριά – Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας (Ακτή, 1994)

* Πασπαρτού - "Ανέκδοτα και Αινίγματα Τραγούδια του Λάκη Παπαδόπουλου" (Διάφοροι) (Lyra, 1996)

* Σάννυ Μπαλτζή & Santa Fila (Ακτή, 1996)

* Ονειροκλέφτης – Τάσου Ποταμιάνου (Διάφοροι) (MBI, 1996)

* Service (Δέκα Ανέκδοτα Τραγούδια + 6 Bonus Tracks) – Σταμάτη Κραουνάκη (Διάφοροι). Έκδοση του περιοδικού Κλικ. (Αυγ. 1997)

* Οι Τροβαδούροι της Καρδιάς μου – Άλκης Αλκαίος (Διάφοροι) – Βιβλίο και CD (Καμπανάκι/Universal, 2007)

Περισσότερα: http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&id=1976#ixzz2dkvJ5L5t


* Δεύτερη Ανθολογία Ο Γιάννης Σπανός μελοποιεί Έλληνες ποιητές. (Lyra, 1968)
* Ερωφίλη – Νίκου Μαμάγκακη (Lyra, 1970) 
* Τρίτη Ανθολογία – Ο Γιάννης Σπανός μελοποιεί Έλληνες ποιητές. Ερμηνεύει η Αρλέτα και ο Κώστας Καράλης (Lyra, 1975) 
* Παιδί Της Γης – Νότη Μαυρουδή / Μάνου Χατζιδάκι. Ερμηνεύει η Αρλέτα και ο Ηλίας Λιούγκος (Lyra, 1977)
* Αναφορές Και Σχήματα (CBS, 1986)
* Κάπου Ανατολικοδυτικά – Νότης Μαυρουδής (CBS, 1989) 
* Δεν Έχω Ιδέα – Σταμάτη Κραουνάκη (CBS, 1989) 
* Η Παρεούλα (τραγούδια για παιδιά, μεγάλα και μικρά) (Διάφοροι) (ΜΙΝΟΣ, 1989) 
* Ίσως Φταίνε Τα Φεγγάρια – Νότης Μαυρουδής (Ακτή, 1990) 
* Ούτε Που Ρώτησα – Μανώλης Λιδάκης (CBS, 1990) 
* Τα 28 Μου Χρόνια – Σοφία Βόσσου (CBS, 1990)
* Ανέκδοτες Ηχογραφήσεις – Ελένη Καραΐνδρου (ΜΙΝΟΣ, 1991) 
* Το Τραγούδι Γυμνό (Fidelity, 1992) 
* Γυάλινος Δρομέας – Πέτρος Γαιτάνος (Polydor, 1992)
* Ξημέρωμα 1ης Ιανουαρίου 2000 μ.Χ. (Portrait, 1993) 
* Ο Παράξενος Ερωμένος – Σπύρου Ιωαννίδη (Portrait, 1994) * Της Αγάπης Μαχαιριά – Χάρης και Πάνος Κατσιμίχας (Ακτή, 1994) * Πασπαρτού - "Ανέκδοτα και Αινίγματα Τραγούδια του Λάκη Παπαδόπουλου" (Lyra, 1996) * Σάννυ Μπαλτζή & Santa Fila (Ακτή, 1996) * Ονειροκλέφτης – Τάσου Ποταμιάνου (MBI, 1996) * Service (Δέκα Ανέκδοτα Τραγούδια + 6 Bonus Tracks) – Σταμάτη Κραουνάκη Έκδοση του περιοδικού Κλικ. (Αυγ. 1997) * Οι Τροβαδούροι της Καρδιάς μου – Άλκης Αλκαίος (Διάφοροι) – Βιβλίο και CD (Καμπανάκι/Universal, 2007) 1968 Γιάννης Σπανός «ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ Β'» Η δεύτερη ανθολογία του Γιάννη Σπανού πάνω σε ποιήματα Ελλήνων ποιητών, που κυκλοφόρησε ένα χρόνο μετά την πρώτη, το 1968. Περιλαμβάνει 12 τραγούδια σε ποίηση Ναπολέοντα Λαπαθιώτη, Μυρτιώτισσας, Βασίλη Ρώτα, Γεωργίου Ζαλοκώστα, Κώστα Καρυωτάκη, Γεώργιου Αθάνα, Τέλου Άγρα, Αργύρη Εφταλιώτη, Γεωργίου Βιζυηνού, Κωστή Παλαμά. Ερμηνεύουν η Αρλέτα, η Πόπη Αστεριάδη, ο Γιάννης Πουλόπουλος, η Καίτη Χωματά, ο Μιχάλης Βιολάρης και η Αλέκα Μαβίλη. ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ Β 1. Ο ΠΑΛΙΟΣ ΜΑΣ ΕΡΩΤΑΣ - ΜΑΒΙΛΗ ΑΛΕΚΑ 2. ΤΙΠΟΤ' ΑΛΛΟ - ΧΩΜΑΤΑ ΚΑΙΤΗ 3. Η ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ - ΒΙΟΛΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ 4. Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΙ Η ΜΑΡΙΩ - ΑΡΛΕΤΑ 5. ΜΟΝΟ - ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 6. ΣΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ ΤΟ ΚΟΧΥΛΙ - ΑΣΤΕΡΙΑΔΗ ΠΟΠΗ 7. ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ - ΧΩΜΑΤΑ ΚΑΙΤΗ 8. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ - ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 9. Ω, ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΣ - ΑΣΤΕΡΙΑΔΗ ΠΟΠΗ 10. ΠΑΘΟΣ - ΜΑΒΙΛΗ ΑΛΕΚΑ 11. ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ - ΒΙΟΛΑΡΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ 12. ΑΦΚΙΑΧΤΟ ΚΙ ΑΣΤΟΛΙΣΤΟ - ΣΠΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 1970 Ερωφίλη Νίκου Μαμαγκάκκη Περιεχόμενα 1. ΠΡΟΛΟΓΟΣ 2. ΠΡΩΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ 3. ΑΦΗΓΗΤΗΣ 4. ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ - ΚΑΡΠΟΦΟΡΟΥ 5. ΟΝΕΙΡΟ ΕΡΩΦΙΛΗΣ 6. ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΡΩΦΙΛΗΣ - ΝΕΝΑΣ 7. ΑΦΗΓΗΤΗΣ 8. ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΡΩΦΙΛΗΣ - ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ 9. ΧΟΡΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ 10. ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ 11. ΒΑΣΙΛΙΑΣ 12. ΤΟ ΦΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ (ΧΟΡΙΚΟ) 13. ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑ - ΕΡΩΦΙΛΗΣ 14. ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΕΡΩΦΙΛΗΣ 15. ΣΚΟΤΩΜΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ (ΧΟΡΙΚΟ) 16. ΜΟΙΡΟΛΟΙ ΝΕΝΑΣ 17. ΧΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ 1975 «Τρίτη Ανθολογία» Γιάννης Σπανός Η τρίτη ανθολογία του Γιάννη Σπανού κυκλοφόρησε το 1975 και περιλαμβάνει 12 τραγούδια σε ποίηση Μίλτου Σαχτούρη, Κώστα Βάρναλη, Νίκου Καββαδία, Γιάννη Σκαρίμπα, Χρήστου Κουλούρη, Νίκου Καρύδη, Μήτσου Λυγίζου, Ηλία Σιμόπουλου, Δημήτρη Δούκαρη, Βύρωνα Λεονταρή, Μαρίνας Λαμπράκη, Λιλής Ιακωβίδη. Τα τραγούδια ερμηνεύουν ο Κώστας Καράλης και η Αρλέτα. ΤΡΙΤΗ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ 1. ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΚΑΡΑΒΙ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 2. ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ - ΑΡΛΕΤΑ 3. ΕΙΝΑΙ Ν' ΑΠΟΡΕΙΣ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 4. Η ΟΜΙΧΛΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ - ΑΡΛΕΤΑ 5. ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 6. ΣΕ ΕΙΠΑΝΕ ΘΕΟ - ΑΡΛΕΤΑ 7. Ο ΘΡΗΝΟΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ - ΑΡΛΕΤΑ 8. ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΚΙ ΑΝΑΞΙΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 9. ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΟΥ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 10. ΠΕΝΤΕ ΝΑΥΤΟΠΟΥΛΑ - ΑΡΛΕΤΑ 11. ΑΝ ΕΙΣΑΙ... (ΠΩΣ ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ) - ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 12. ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΛΗΣ 1989 ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ Σταμάτης Κραουνάκης Λίνα Νικολακοπούλου ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ - ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΑΓΠΗ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΥ - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ, ΛΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΤΙ ΤΑ ΘΕΣ - ΑΡΛΕΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΓΥΑΛΙΑ - ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ - ΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΟΥΤ΄ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ - ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΣΗΚΩ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ - ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΜΕ - ΛΙΝΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΝΤΗΛΙ - ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ, ΕΛΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΟΥ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ 1989 ΚΑΠΟΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΔΥΤΙΚΑ Νότη Μαυρουδή Συνθέτης: ΝΟΤΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ Στιχουργός: ΜΕΝΤΗΣ ΜΠΟΣΤΑΝΤΖΟΓΛΟΥ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΙΔΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ, ΑΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ, FEDERICO GARCIA LORCA Συμμετοχές: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ, ΑΡΛΕΤΑ, ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ, ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ, ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΝΔΗΣ, ΜΑΡΙΑ ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗ 1990 Ούτε που ρώτησα Μανώλης Λιδάκης Η`αρλέτα συμμετέχει τραγουδώντας μαζί με τον Μανώλη Λιδάκη την "Χρυσαυγή", σε στίχους Λίνας Νικολακοπούλου και μουσική δική της. Σ αυτό τον δίσκο έδωσε ακόμη ένα τραγούδι δικό της για να το πει ο Λιδάκης, το "Λαϊκό βαλσάκι" Η ΓΡΙΑ ΜΑΓΙΣΣΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ - ΕΝΑ ΤΣΑ ΤΣΑ ΤΟΥ ΧΙΩΤΗ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΡΩΤΗΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΜΕ ΚΛΕΙΣΑΝΕ ΛΑΪΚΟ ΒΑΛΣΑΚΙ ΜΠΟΛΕΡΟ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΟ ΙΚΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ (Α΄ ΜΕΡΟΣ) ΒΑΛΑ ΜΠΙΛΑ ΧΡΥΣΑΥΓΗ ("ΤΟ ΒΗΜΑ " 28/5/64) ΚΑΛΩΣ ΤΟΝΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΗ ΣΤΕΓΝΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΪΣΤΡΑΛΙΑ ΕΝΑ ΤΑΞΙΜΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΙΚΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ (Β' ΜΕΡΟΣ) 1990 Ίσως φταίνε τα φεγγάρια Νοτη Μαυρουδή ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ - ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ ΣΑΝ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ - ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ ΣΤΟ ΦΑΡ ΟΥΕΣΤ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ - ΑΡΛΕΤΑ ΑΥΤΟ Τ΄ΑΓΟΡΙ - ΑΡΛΕΤΑ ΔΥΟ ΜΑΓΚΕΣ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟΝ - ΑΡΛΕΤΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΘΗΚΑΝ - ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ ΝΥΧΤΑ ΚΛΕΙΝΟΝΤ΄ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ ΕΙΝ΄ΑΒΑΣΤΑΧΤΟ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ - ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ ΕΡΩΤΙΚΟ - ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ - ΑΡΛΕΤΑ . 1991 Γυάλινος Δρομέας Πέτρος Γαϊτάνος
Η Αρλέτα δίνε στον Πέτρο Γϊτάνο ένα τραγούδι φανταστικό, δικό της (στίχοι/ μουσική) να τραγουδήσει με την βυζαντινή μεγαλοπρέπεια της φωνής του:

"Με σημάδεψες" - το φετιχ του μπλογκ.
.
1992

Το τραγούδι γυμνό

1. ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΚΑΠΟΤΕ - ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ 2. ΨΕΜΑΤΑ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ 3. ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΖΩΗ - ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ 4. ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΣΟΒΑΡΟΣ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΟΓΛΟΥ 5. Ο ΥΠΝΟΣ ΣΕ ΤΥΛΙΞΕ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ 6. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥ - ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ 7. Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ - ΠΕΤΡΟΣ ΓΑΙΤΑΝΟΣ 8. ΝΥΧΤΕΣ ΜΑΓΙΚΕΣ - ΑΡΛΕΤΑ 9. ΜΕ ΠΝΙΓΕΙ ΤΟΥΤΗ Η ΣΙΩΠΗ - ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ 10. ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ - ΕΛΕΝΗ ΒΙΤΑΛΗ 11. ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ 12. ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΛΙΔΑΚΗΣ 13. ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ - ΑΡΛΕΤΑ 14. ΤΟ ΜΑΝΤΟΛΙΝΟ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ 15. ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ - ΠΕΤΡΟΣ ΓΑΙΤΑΝΟΣ 16. ΠΩΣ ΕΦΥΓΕΣ - ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ 17. ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΣΑΝ ΤΗ ΒΡΟΧΗ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ 18. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ - ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΟΥ 19. ΙΣΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ - ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ 20. ΟΙ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ - ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΗΤΣΙΑΣ 21. ΔΙΚΑΙΩΜΑ - ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ 22. ΠΑΕΙ ΚΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΡΙΑΚΗ 23. ΤΑ ΗΣΥΧΑ ΒΡΑΔΙΑ - ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ 24. ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗΣ 1994 Της Αγάπης μαχαιριά Α/φοι Κατσιμίχα 1994, Δεκέμβριος και ο νέος δίσκος των αδελφών Κατσιμίχα κυκλοφορεί. Ένα ολοκληρωμένο άλμπουμ με τίτλο 'Της αγάπης μαχαιριά'. Τα τραγούδια 'Του έρωτα', 'Παλιά καλοκαίρια', 'Το δωμάτιο' είναι βασισμένα στα ομώνυμα ποιήματα της Λένας Παππά. Το τραγούδι 'Αμοργιανό μου πέραμα' είναι παραδοσιακό και σε αυτό συμμετέχει φιλικά η Χορωδία των εκπαιδευτηρίων Γιάννη Τσιαμούλη από το Περιστέρι. Το τραγούδι 'Έτσι τρελαίνεσαι' είναι του Θύμιου Παπαδόπουλου. Φιλικήσυμμετοχή στο τραγούδι 'Η τσατσάρα' η Αρλέτα και ο Λάκης Παπαδόπουλος. 1996 Πασπαρτού Λάκης Παπαδόπουλος Κάποτε, κάπου Ερμηνεία: Αρλέτα Συνθέτης: Λάκης Παπαδόπουλος


Στιχουργός: Μαριανίνα Κριεζή
. * Οι Τροβαδούροι της Καρδιάς μου – Άλκης Αλκαίος (Διάφοροι) – Βιβλίο και CD (Καμπανάκι/Universal, 2007)

5 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Ομολογώ ότι δεν τις θυμόμουνα όλες - ξεχωριστά αγάπησα έτσι κι αλλιώς τις ανθολογίες του Σπανού, αλλά θυμήθηκα και το "Τι τα θες" από τον πρώτο δίσκο του Μακεδόνα, και το αγαπημένο μου "Είμαι ερωτευμένος με τα μάτια σου" που μ' αρέσει πολύ από τη φωνή της...

Καλησπέρα Κλέλια μου
:))

tsiailisworld είπε...

Πω πω, έρευνα και υλικό, ρε συ κλέλια, τελειωμένο masters είναι τούτο!!!
Τι μου κάνεις! Πνίγηκα στο βάλτο της δουλειάς αλλά έχω το καλαμάκι μου να ξεπροβάλλει στην επιφάνεια και ν' αναπνέω :)

Cle Petridou είπε...

@Nατασάκι

Εώ κόλλησα στο «κάποτε κάπου» από το «Πασπαρτού του Λάκη Παπαδόπουλου…

«Πού σ έχω ξαναδεί μωρό μου;
Ισως σε κάποια άλλη μου ζωή
ίως μονάχα στ όνειρό μου»

Και κάπου το εχω τον δίσκο αυτό ρε γμτ…


@ Χρίστο μου καλέ μου,
Να υποθέω πως το καλακι για ν αναπνέεις είναι το Blog σου, που τόσο χαίρομαι που... ωριμάζει!!!

νατασσΆκι είπε...

Κλέλια μου, επειδή εγώ το βρήκα πιο εύκολα το cd μου, στο χαρίζω...

και σίγουρα,κάποτε-κάπου θα το βρεις... :))
Φιλιά πολλά

Cle Petridou είπε...

@Νατασσάκι μου, είδες γιατί είσαι γλυκό τελικά;
/Στωωωω