Σάββατο, Σεπτεμβρίου 01, 2007

ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ - Αρλέτα




Κάνε κουράγιο καρδιά μου
Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου, Ψηλός, Πατσάς
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου, Ψηλός, Πατσάς
Πρώτη εκτέλεση: Σωτηρία Μπέλλου & Στελλάκης Περπινιάδης ( Ντουέτο )
Αρλέτα από τον δίσκο "Μετά τιμής"


Κάνε κουράγιο καρδιά μου
μην τυχόν και μ' αρρωστήσεις
έχεις πολλά υποφέρει
φοβάμαι μη τσακίσεις

Έπεσες θύμα το ξέρω
σου είχα πεί να προσέχεις
με καρδιοκλέφτρες γυναίκες
άλλη φορά να μη μπλέκεις

Κρύψε τον πόνο σου τώρα
κι να μην παραπονιέσαι
τα ίδια θα υποφέρεις
αν δεν μ' ακούς και τραβιέσαι

στίχοι από info stixoi

Ένα από τα πιο όμορφα ρεμπέτικα του Γιάννη Παπαϊωάννου γιατί όλοι το χρειαζόμαστε αλλά και για σένα που δε μ ακούς και τραβιέσαι.
Καλημέρα Ελλάδα!
Καλό μήνα να χουμε


Δισκος Μετα τιμης
κλικ για πληροφοριες



5 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Kαλό μήνα Κλέλια μου.
Εναν ήσυχο Σεπτέμβρη να έχουμε.
:)

Cle Petridou είπε...

@ Μαριλένα καλή μου, καλημέρα και σε σένα. Κι αυτός ο Σεπτέμβρης, ΄σε τίποτα να μην μοιάζει με τον Αύγουστο.
Όλα καλά να ναι!

νατασσΆκι είπε...

Καλό μήνα Κλέλια μου!
Καλύτερος να είναι - γιατί δεν θα τον αντέξω για πολύ άλλον ένα τέτοιο "Αυγουστο"...

Φιλιά πολλά.:)

o είπε...

νάναι καλός - να ξορκίσει το κακό..

Cle Petridou είπε...

@e.e. Αμήν!