Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 19, 2008

Πάνω σ' ένα άσπρο άλογο - Αρλέτα





29.09.08 updated
αμμος είπε...
Στα δύσκολα και στα χαρούμενα, συχνά έτσι ακριβώς αισθάνομαι.






Στίχοι: Τάσος Ποταμιάνος
Μουσική: Αρλέτα
Ερμηνεία: Αρλέτα

Πάνω σ' ένα άσπρο άλογο
μαζί με το γλυκό μου διάβολο
θα πετάξω μια τρελή βραδιά
θα πάω στο διάστημα ν' ανοίξω κατάστημα
Θα 'ναι το κορίτσι μεθυσμένο
τ' άλογό μου χιλιοστολισμένο
θα καλπάζει πάνω απ' το φεγγάρι
και το βραδάκι στ' ουρανού το μπαράκι
θα κερνώ τους εξωγήινους ούζο βερεσέ
και σκόνη από τ' άστρα ναργιλέ
να πίνουν να χορεύουνε να τσιμπάν και κάνα μεζέ
Κι όταν βρούμε τον πλανήτη μας
εκεί θα κτίσουμε το σπίτι μας
ένα σπίτι με παράθυρα
να βλέπεις απ' όξω το ουράνιο τόξο
Και θα κάνουμε πολλά παιδιά
γάτες, κότες, πλανητόσκυλα
θα 'ρχονται τα διαστημόπλοια
και όλα τα ούφο με κόκκινο σκούφο
θα κερνάς τους εξωγήινους
ούζο βερεσέ, και σκόνη από τ' άστρα ναργιλέ
να πίνουν να χορεύουνε να τσιμπάν και κάνα μεζέ
Πάνω σ' ένα άσπρο άλογο
μαζί με το γλυκό διάβολο
θα πετάξω μια τρελή βραδιά
θα πάω στο διάστημα ν' ανοίξω κατάστημα
Εδώδιμα αποικιακά
σάμαλι, παστέλι, τσιπς κ.ο.κ.
εκτελούνται και μεταφοραί
Πέτρο, ευχαριστώ.
Για σένα

25 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο,τι πιο γλυκο.

Ανώνυμος είπε...

Mercy για το τραγούδι Κλελία μου σ’ ευχαριστώ! Είδα και το μαιλ σου με συγκίνησε να’ σαι καλά μου δώσε και άλλη αντοχή – υπομονή. Πρωτότυπος ο στίχος ε; Δεν κατάλαβα τι έχει γίνει με τον γιατρό δεν με νοιάζει καν τι λεει ο σκατάς ο Τριανταφυλοπουλος μακάρι να’ ναι καλά ο ιατρός που έσωσε το Αρλετακι μας τα υπόλοιπα με αφήνουν εντελώς αδιάφορο.
Πέτρος

quartier libre είπε...

@ εδώ
εδώ
εδώ

:)

Cle Petridou είπε...

@ανώνυμε: Γιατί ανώνυμος;

@Πέτρο δίκιο έχεις!

@quartier: Κι εγώ
κι εγώ
κι εγώ!
μια δροσερή καλημέρα
:)

αμμος είπε...

Κλέλια μου, με συναισθηματικούς και όχι αισθητικούς όρους αυτό είναι το πιο αγαπημένο μου τραγούδι της Αρλέτας. Στα δύσκολα και στα χαρούμενα, συχνά έτσι ακριβώς αισθάνομαι.

roula karamitrou είπε...

Καλά να σαι να μας κερνάς, κορίτσι:)

Cle Petridou είπε...

@Αμμόχωστε, καλέ μου. τα συναισθήματα είναι που μετράν και πάντα έτσι να αισθάνεσαι.

Cle Petridou είπε...

@ρούλα, νάξερες πόσο χαίρομαι να μοιράζομαι τις μουσικές που αγαπώ!

Αυτό μας ενώνει με τους ανθρώπους, οι αγαπημένοι ήχοι της ψυχής που την οδηγούν παραπέρα.

Ανώνυμος είπε...

Κλέλια,

Η αφιέρωση της Αρλέτας στον δίσκο Άσε τα κρυφά κρυμμένα, είναι για σένα?

Σπύρος Αντύπας

Cle Petridou είπε...

@ Θα μπορούσε

roula karamitrou είπε...

Καλό μήνα κορίτσι!
Όλα καλά;)

αμμος είπε...

Κλέλια μου βρήκα αυτό της σάννυ Μπαλτζή στο γιουτιούμπ, τραγουδάει μια στροφή η Αρλέτα.
http://www.youtube.com/watch?v=rGqY1II28F8&eurl=http://erimosiparalia.blogspot.com/

Cle Petridou είπε...

@αμμόχωστε μου σ ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία. Όντως δεν υπήρχε περίπτωση να το δω, ένα φευγαλέο πέρασμα είναι ένα σεκόντο με τη φωνή της αλλά, πώς η παρουσία της δίνει μια εγκυρότητα στο κομμάτι, αλλά και δείχνει συνάμα πως η Αρλέτα δε τσιγκουνεύεται, δε "φυλάγεται" κι ούτε κοιτάει "αφ υψηλού" τα νέα παιδιά.

νατασσΆκι είπε...

(τώρα πώς εγώ νόμιζα ότι είχα αφήσει σχόλιο εδώ... γρουμφ!)
:)

Πανέμορφο δεν είναι τούτο το τραγούδι;
Σαν παραμύθι !!!

Φιλιά πολλά, Κλέλια μου -κι όλα καλά να πάνε! ;)

quartier libre είπε...

@ εδώ είμαι,
πιό τρελλή από ποτέ...

Cle Petridou είπε...

@νατασσάκι γλυκό, ναι σαν πτήση τρελή έξω απ τα δεσμά της βαρύτητας!

φιλιά και σε σένα κι όλα καλά θα πάνε, ναι είμαι σίγουρη!

Cle Petridou είπε...

@quartier, φτάνει εσύ να νιώθεις καλά, αυτό έχει σημασία.
φιλιά

quartier libre είπε...

@ εγώ το είπα αυτό;
μάλλον δεν το πιασες σωστά...

ΠΟΤΕ ΘΑ ΡΘΕΙΣ;

A.F.Marx είπε...

Απογειωμένοι στίχοι.
Φευγάτοι...
Πολύ ωραίο Κλέλια!
(Τώρα θα ψάχνω να δω τι λέει η αφιέρωση της Αρλέτας, στο "άσε τα κρυφά κρυμμένα". Είμαι περίεργος λέμε...)
:)

Cle Petridou είπε...

@a.f.marx; συνωνυμία Μαρξουλίνο...
The curiosity killed the cat!

quartier libre είπε...

@ je craque.
sans rien dire
`a personne

Cle Petridou είπε...

meme pas a moi? Je suis la et je m inquiete tu sais?

tsiailisworld είπε...

αχ, αυτά τα γαλλικά ρε Κλέλια, πώς είσαι; σου' ρχομαι!!!

Cle Petridou είπε...

Το έγινε μετο Levantine?
Αντιστάθηκες;

Cle Petridou είπε...

Άκου Levantine τς τς τς