Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 05, 2007



.







.

Ο Christophe Βoisvieux ταξιδεύει τώρα 15 χρόνια στην Ινδία, γνωρίστηκε με τους κατοίκους, έγινε ένα μαζί τους. Τους ακολούθησε παντού. Στην προσευχή τους, στο διαλογισμό, στις θρησκευτικές τους τελετές αλλά και στην καθημερινότητά τους που σίγουρα εύκολη δεν είναι, είναι όμως μαγευτική, υπομονετική, γαλήνια. Μια καθημερινότητα που ξεκινά με λίγο νερό στην χούφτα, που το υψώνουν στο μέτωπο δοξάζουν τον θεό τους. Μια καθημερινότητα που είναι η ίδια όπως πριν 200 ή 500 χρόνια!


.

.






Εκείνο που κάνει εντύπωση στις φωτογραφίες του Christophe, είναι τα χαμόγελα που του χαρίζουν τα «μοντέλα» του. Παιδιά γυμνά στους λασπωμένους δρόμους, γυναίκες ντροπαλές που τον κοιτάνε κατάματα κι ας κοκκινίζουν από ντροπή κι ας φτεροπετά η καρδούλα τους μπροστά σ αυτό τον πανέμορφο άντρα με το εφηβικό παρουσιαστικό και το παιδικό χαμόγελο! Είναι η χημεία της συνάντησης που… ήτανε να γίνει!






Και η στιγμή που αιχμαλωτίζει μέσα απ το φακό του είναι η απόλυτη ισορροπία χρωμάτων, κίνησης, έκφρασης, που συνθέτουν το «άπιαστο» που διαρκεί τόσο ακριβώς όσο χρειάζεται για να πατήσει το κουμπί της φωτογραφικής του και να την κάνει δική του για πάντα..



Mystery tours(δεξί κλικ και νέο παράθυρο)


Inde
photos: Christophe Boisvieux Ed. EDL
Collection GEO Partance

nouvelles images




Νάτος και ο κούκλος μου!




Christophe Boisvieux

Γεννημένος το 1960 στο Παρίσι, πήρε το πρώτο του δίπλωμα στις οικονομικές επιστήμες όμως σύντομα, το 1984, κατευθύνθηκε προς την δημοσιογραφία.

Το ταλέντο του στην φωτογραφία και στο γράψιμο του χάρισε το βραβείο Air France / Ville de Paris.
Συνεργάζεται με αρκετά γαλλικά αλλά και διεθνή περιοδικά είτε σαν φωτογράφος είτε σαν επιμελητής ύλης.
Οι φωτογραφίες του έχουν γίνει πλατιά γνωστές και συμμετέχει σε πολλές εκθέσεις a l espace Cannon, στο salon de la photo και στο Μουσείο Μοντέρνας τέχνης του Παρισιού.

Έχει μέχρι τώρα εκδώσει ταξιδιωτικά βιβλία τέχνης:
Cuba
Amdalousie
Cuba
Maroc
Tunisie
Viet-nam
Sicil
Syrie-Jordannie
Portugal
Toscane
Chine
Grece
Quebec
Ouest Americain
Turquie
Egypte


.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μα είναι υπέροχες οι φωτογραφίες του! ;) Καλησπέρα :)

quartier libre είπε...

δεν είν κακός!
δεν είν κακός!

:) :) :) :)

habilis είπε...

Οι φωτο λενε πολλα .Τωρα για το κουκλος , χμμ , Ειναι!!!

Μαριλένα είπε...

Kαλημέρα Κλέλια μου,
όντως εξαιρετικές οι φωτογραφίες.

δεν σχολιάζω τίπτ' άλλο, γιατί τόσο η Ινδία οσο και όλη η κουλτούρα της, απέχει έτη φωτός από τη δικη μου ιδιοσυγκρασία.

σε φιλώ :)))

Μαριλένα είπε...

Kλέλια μου, δεν μπορώ να καταλαβω γιατί.
Εγώ μόλις το ξανακατέβασα, αυτο ακριβώς το λινκ ειναι.
Και όχι μονο εγώ αλλά μιλησα και με το Νατασάκι και μου χτες πως το είχε κατεβάσει.

Α, θα στο στείλω στο μειλ σου.
Φαίνεται στο μπλογκ σου, ετσι δεν ειναι;

Μαριλένα είπε...

Oxi, δε φαινεται.
Γραψε μου το μειλ σου και σβύσε σε παρακαλω τα άσχετα σχόλια μου :)))