Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

ΑΡΛΕΤΑ : Η ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ


ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΕΙΑ 
(στίχοι/ μουσική Αρλέτα) 





Στης σχιζοφρένειας τον καιρό
γεννήθηκα κι εγώ
Πότε πετάει πότε περπατάει
Και πότε σούρνεται στους δρόμους και με κυνηγάει

δίσκος 10+1 νυχτες στο Περοκέ
Live κλικ στον δίσκο
 Στης σχιζοφρένειας τον καιρό
δεν ξέρω δε ρωτώ
ποιος θα νικήσει ποιος θα φαγωθεί
κρύβομαι μέσα στη σπηλιά μου και τρέμω μη με βρει

 Σε κρύο κι άστατο καιρό
γεννήθηκα κι εγώ
πΧρώματα αλλάζω ψέματα σκορπάω
μη με τρομάξεις γιατί αμέσως σε πετροβολάω

 Σ' αυτό το δίσεκτο καιρό γεννήθηκα κι εγώ
μπερδεύτηκα κι ως να ξεμπερδευτώ
ξέχασα κάπου τη ψυχή μου και ψάχνω να τη βρώ

 Στης σχιζοφρένειας τον καιρό
Θα 'ρθω για να σε βρω
Γωνία συμπληγάδων και γκρεμού
Να κάνουμ' ένα ταξιδάκι κι ας είναι του χαμού

 Πότε πετάει πότε περπατάει
Και πότε σούρνεται στους δρόμους και με κυνηγάει



Δεν υπάρχουν σχόλια: