Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 22, 2006

ΜΠΑΡ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ - Αρλέτα





Προχτές αργά στο μπαρ «το ναυάγιο»
Βρέθηκα να τα πίνω μ’ έναν άγιο
Καθότανε στο διπλανό σκαμπό
Και κοινωνούσε με ουίσκι και νερό

Του είπα παππούλη τι ζητάς εδώ
Δεν είναι μέρος για έναν άγιο αυτό
Μου είπε τέκνον κάνεις μέγα λάθος
Εδώ είν’ ο φόβος των ανθρώπων και το πάθος

Κοίταξε γύρω του στεγνούς και μεθυσμένους
Και μου ‘πε εγώ τους αγαπάω τους κολασμένους
Αν θες ν’ αγιάσεις πρέπει ν’ αμαρτήσεις
Ε, κι αν προλάβεις ας μετανοήσεις

Προχτές αργά στο μπαρ «το ναυάγιο»
Βρέθηκα να τα πίνω μ’ έναν άγιο
Καθότανε στο διπλανό σκαμπό
Και κοινωνούσε με ουίσκι και νερό

Καθότανε στο διπλανό σκαμπό
Στο τέλος πλήρωσε και τον λογαριασμό

2 σχόλια:

MiSparrow είπε...

Γεια! Όπως πολύ σωστά προβλέπεις, "έπεσα" τυχαία πάνω στο blog σου ψάχνοντας για "Το μπαρ το ναυάγιο"...

Έχεις ήδη μία θέση στο blogroll!

misparrow.wordpress.com
Ευχαριστώ... :)

Ανώνυμος είπε...

Σαν την misparrow βρέθηκα κι εγώ εδώ, "τυχαία".

Με "αναγκάζεις" να κάνω γράψω κάτι μεγάλο στο blog μου μετά από καιρό, άρα δικαιούσαι και στο δικό μου blogroll μια θέση.