Πέμπτη, Ιουλίου 12, 2007

ΣΕΡΕΝΑΤΑ και πάσης Ελλάδος...



Η γατούλα στο σχέδιο είναι η πραγματική Σερενάτα, όπως την ζωγράφισε η Αρλέτα για το εξώφυλο του δίσκου "Περίπου"





Σερενάτα
Στίχοι Μαριαννίνας Κριεζή
Μουσική Λάκη Παπαδόπουλου

Κάπως σαν αστείο είπαμε αντίο
πήρα το πικάπ σου και μου πήρες το ψυγείο
πήρες τα σεντόνια, πήρα τη μπιγκόνια
κι απ' το χωρισμό μας έχουν κλείσει τρία χρόνια

Δε θέλω να σε ξαναδώ
μανάρι μου τα κάναμε σαλάτα
θέλω μονάχα να σου πω
πως απόψε γέννησε η γάτα

Έκανε παιδάκια δυο τιγρέ γατάκια
τα 'χει παρατήσει στης κουζίνας τα πλακάκια
Μοιάζουν τα καημένα παραζαλισμένα
κι έβγαλα το ένα Παναγιώτη σαν εσένα

Δε θέλω να σε ξαναδώ
μανάρι μου τα κάναμε σαλάτα
θέλω μονάχα να σου πω
πως απόψε γέννησε η γάτα

ʼραγε πού να 'σαι άραγε θυμάσαι
που 'λεγες στη γάτα "Σερενάτα μη φοβάσαι
σ' όλη τη ζωή μου θα 'σαι το γατί μου
δε θα ξαναδώσω σ' άλλη γάτα την ψυχή μου"

Δε θέλω να σε ξαναδώ
μανάρι μου τα κάναμε σαλάτα
θέλω μονάχα να σου πω
πως απόψε γέννησε η γάτα

Μες στη σιφονιέρα έγινε μητέρα
άφησε τα δυο της τα γατάκια εδώ πέρα
κι έφυγε από μένα για να 'ρθει σε σένα
πες μου τι να κάνω τα 'χω πια κι εγώ χαμένα

Μαύρα τα μαντάτα για τη Σερενάτα
που παλιά την τάιζες μπαρμπούνια μαρινάτα
τώρα δε σε νοιάζει πού ξεχειμωνιάζει
ούτε άμα στην πάτησε κανένας καμικάζι

Δε θέλω να σε ξαναδώ
μανάρι μου τα κάναμε σαλάτα
θέλω μονάχα να σου πω
πως απόψε γέννησε η γάτα

Μάτια μου αντίο τέλειωσε τ' αστείο
πήγα το πρωί και ξαν' αγόρασα ψυγείο
πάρε άλλα πιάτα βρες μιαν άλλη γάτα
όμως να θυμάσαι πού και πού την Σερενάτα

Δε θέλω να σε ξαναδώ
μανάρι μου τα κάναμε σαλάτα
θέλω μονάχα να σου πω
πως απόψε χάσαμε τη γάτα



Aυτή η γατούλα, η Σερενάτα -αυτή κι αν είναι «πάσης Ελλάδος»- με τα τόσα δεινά και τα δυο γατάκια που παράτησε στης κουζίνας τα πλακάκια, μπήκε και φώλιασε στην καρδιά μας και είτε μας αρέσουν οι γάτες είτε όχι, ρονρονίζει σαν τρελή κάθε φορά που την χαϊδεύουμε.

Η Σερενάτα πριν από 30 χρόνια ξεσήκωσε το πανελλήνιο κι ακόμα κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον…


Ας θυμηθούμε λίγο τις πιο διάσημες γάτες της Ιστορίας: λαϊκές, τσαχπίνες, πονηρές, κατεργάρες, σεξουλιάρες, κουλτουλιάρες, ερωτευμένες, αδίστακτες, χαδιάρες, κουλ, όπως και νάναι...
με πρώτη πρωτη την Εθνική μας γατούλα...


Νιάου βρε γατούλα, γατούλα μου μικρή Α. Βουγιουκλάκη






Όπως και να χει, η γατήσια ιδιότητα έχει ταυτιστεί με τη γυναικεία φύση...
Είσαστε γάτες και γρατζουνάτε Ν. Γούναρης





Ενώ τ αρσενικά γατιά έχουν πιο σκοτεινούς ρόλους να ενσαρκώσουν, όπως
αυτός: γάτος μαύρος και πονηρός του Βασίλη...




Ή ο κοντός με την γραβάτα της Ρίτας Σακελλαρίου




Αν ψάχνετε για πονεμένες γάτες που ξέρουν από ανθρώπινο πόνο
μπερδευτείτε με τους εργάτες για ν ακούσετε τη Μελίνα Κανάτον να τραγουδά με τη μεταξωτή φωνή της τον πόνο στις στις γάτες 





Εδώ έχουμε ένα ανατρπτικό τραγούδι με ήρωες
ένα χρυσόψαρο μέσα στη γυάλα και μια γατούλα μούρλια θηλυκόπου παρ' όλες τις προβλέψεις την έπαθε έρωτα τρελό για ένα χρυσόψαρο μέσα στη γυάλλα!
Γατούλα η Τζένη και ψάρι ο Ηλιόπουλος...




Τι να πει κανεός γι αυτόν:
Ένας (γάτος) τούρκος στο Παρίσι Λ. Μαχαιρίτσας




'Ομως ένα αφιέρωμα στη γάτα χωρίς το ποντίκι δε λογάται
Το ποντίκι ... νιάου νιάου Κραουνάκης




Ο αγώνας είναι άμφίρροπος μιας και κανένας δε βρέρθηκε να κρέμάσει μια κουδούνα στου γάτου την ουρά

Η συνέλευση των ποντικών - Χ&Π Κατσιμιχας





Το θέμα έχει διεθνείς διαστάσεις 

Tom and Jerry 




Ννιααααου!

15 σχόλια:

o είπε...

κοίτα...
εγώ τώρα βούρκωσα γιατί η πρώτη μου γάτα είναι ίδια με τον πίνακα και γιατί όταν έφυγε 16 ετών και ακούγαμε με τη μαμά μου
"δεν θα ξαναδώσω σ' άλλη γάτα την ψυχή μου" κλαίγαμε και γιατί βεβαίως και είμαι μέχρι αηδίας ευσιγκίνητη και γιατί όλα αυτά τα τραγούδια τα αγαπάω πολύ και γιατί μου αφιέρωσες το ποστ και είδα και τη μούρη της Γραμμούλας και για ότι έγραψες για τις γάτες...
και όπως πολύ καλά κατάλαβες αυτό λέγεται αμετροέπεια!!!
Ευχαριστώ.
(έγινα ρεζίλι και φεύγω)

Ανώνυμος είπε...

εγώ πάλι δεν έχω γάτα...
αλλά αυτό το τραγούδι, τη Σερενάτα, το έχω αγαπήσει όσο λίγα, για χίλιους λόγους.
Κι έχεις κι ένα σωρό άλλα αγαπημένα με γάτες, Κλέλια!
Θα τα ακούω με τη σειρά, όλη μέρα σήμερα!

Καλό απόγευμα :)

Υ.Γ Και η Γραμμούλα είναι κούκλα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

εγώ πάλι δεν έχω γάτα...
αλλά αυτό το τραγούδι, τη Σερενάτα, το έχω αγαπήσει όσο λίγα, για χίλιους λόγους.
Κι έχεις κι ένα σωρό άλλα αγαπημένα με γάτες, Κλέλια!
Θα τα ακούω με τη σειρά, όλη μέρα σήμερα!

Καλό απόγευμα :)

Υ.Γ Και η Γραμμούλα είναι κούκλα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Eχω μια μικρόσωμη γατούλα την Όλια που πριν 22 περίπου ημέρες γέννησε
2 κοριτσάκια και 3 αγοράκια. Δεκτές προτάσεις για ονόματα. Όσο για τα τραγούδια, τι να πω; Μάλλον περιττά τα σχόλια γιατί είναι από τα αγαπημένα.

Ανώνυμος είπε...

Eχω μια μικρόσωμη γατούλα την Όλια που πριν 22 περίπου ημέρες γέννησε
2 κοριτσάκια και 3 αγοράκια. Δεκτές προτάσεις για ονόματα. Όσο για τα τραγούδια, τι να πω; Μάλλον περιττά τα σχόλια γιατί είναι από τα αγαπημένα.

Кроткая είπε...

το δεύτερο βιντεάκι είναι εκπληκτικό!!!

Cle Petridou είπε...

Γατόφιλες,
μ αρέσει που μαζευτήκατε μία μία...

Επειδή είμαι βιαστική και πρέπει να του δίνω,τα λέμε αυριο
φιλάκια.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

έχω κάτι ψαράκια, πού να τα αφήσω;

:)

μαριάννα είπε...

Πω πωωωω... γατοπαρέα! Κι έχω αλλεργία στο τρίχωμα, αλλά είναι κούκλες μερικές.
Τη γυναίκα «γατούλα» δεν αντέχω. Αντίθετα μου αρέσουν οι γυναίκες γάτες και άντρες γάτοι!
Με πρώτη αδυναμία στον Μπλόγκερ Μαύρο Γάτο που είναι κεραμιδόγατος και πολύ τον πάω!
Αυτή τη στιγμή δε, είχε διαφήμιση στην τηλεόραση για το ελληνικό της Κυριακής στον ΑΝΤ1, Μια τρελή Οικογένεια, που ο Αλεξανδράκης λέει: Θα τη σκίσω τη γάτα! :)))))
Η Σερενάτα είναι μεγάλη μου αδυναμία στα τραγούδια, ο Τούρκος, του Λαυρέντη και ο Μαύρος Γάτος του Παπακωνσταντίνου!
Πολύ όμορφο ποστ Κλέλια μου! Μπράβο σου! Απόλαυση τα τραγούδια!

Cle Petridou είπε...

Καλά να είσαι φιλενάδα κι ας μην αντέχεις τα γατιά. Φτάνει που μας`αρέσουν τα τραγούδια που ενέπνευσαν.

Cle Petridou είπε...

@en vain encre: Και γιατί έγινες ρεζίλι παρακαλώ; Επειδή με συγκίνησες;

Cle Petridou είπε...

@Νατασσάκι, ήρθε ο καιρός να… πάρεις γάτα!
Ελπίζω να σου άρεσαν όλα τα τραγούδια…

Cle Petridou είπε...

@Γατόσπιτο, με τέτοιο όνομα δεν αμφιβάλλω καθόλου για τα 5 παιδάκια σου…
Να τα προσέχεις…
Τι θα λεγες να βγάλεις τη μία Κλέλια σαν και μένα!

Cle Petridou είπε...

Кроткая said...
το δεύτερο βιντεάκι είναι εκπληκτικό!!!
@KpoτκaR, Πρέπει να ομολογήσω ότι με βασάνισες λίγο με το όνομά σου, αλλά χαλάλι σου
What’s new pussycat? Είδες την ταινία; μια θεότρελλη αγγλική κωμωδία με Peter Sellers, Peter O Toole, Roy Shneider, Woody Allen, και δεν θυμάμαι άλλους, ήτανε όμως πολλοί. Την είδα στα 15 μου και πέθανα στο γέλιο!

Το τραγούδι από τον Tom Jones.
Η σέξυ γατούλα που πρωταγωνιστεί στο φιλμάκι, ε… είναι μία σταρ!

Cle Petridou είπε...

@ Sir Spyro: Στη γυάλα! Μπας και αρχίσει να παίζεται κανα παιχνιδάκι ερωτικό!