Δευτέρα, Απριλίου 02, 2007

Πλατεία Αμερικής (με κολπάκι!)

Arleta - plateia a...

10 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Απίθανο το κολπάκι! Πού το ανακάλυψες; Είδες παιδί μου όταν θέλει ο άνθρωπος; Όλα τα καταφέρνει! ;) Πάω να το ψάξω. Αν δεν το βρω θα σε ρωτήσω...

φιλάκια πολλά! Καλό βράδυ!

Cle Petridou είπε...

Λοιπόν το κολπάκι λέγεται MP3 Widgets στο esnips όταν όμως βρίσκεσαι ήδη στη σελίδα του τραγουδιού που θέλεις να κατεβάσεις.
Εγώ βρήσκω τα περίεργα αλλά τα εύκολα μου ξεφεύγουν όπως π.χ. ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΕΝΑ ΜΡ3. Αυτό δεν το κατάφερα ακόμη αλλά πού θα μου πάει...
Προς το παρόν¨"κλέβω" από άλλους...

μαριάννα είπε...

Καλημέρα κορίτσι. mp3 ε;Αυτό πρέπει να το μάθουμε. Κι εγώ δεν το ξέρω και είναι σημαντικό. Το έχω αμελήσει. Θα το ρωτήσω και θα σου πω. Εδώ βρέχει... εκεί;

Cle Petridou είπε...

Γητεύτρια,
Περιμένω υπομονετικά οδηγίες για το ΜΡ3. Έίμαι λίγο πιεσμένη αυτές τις μέρες, έχω χρόνο μόνο για να διαβάσω το ποστ σου για την υπέροχη "Μπαλάντα για ένα τρελό" (αυτό δεν σημαίνει στα Ισπανικά;). Μαθαίνω από σένα και σ ευχαριστώ.

αμμος είπε...

Αγαπητή Για την Αρλέτα, σου έχω γράψει και σε άλλο σχόλιο ότι αν θες να ανταλλάξουμε μέιλ που να σου εξηγώ για τα mp3 ευχαρίστως να το κάνω. Το μέιλ μου μπορείς να το βρεις από το προφίλ μου.

Cle Petridou είπε...

OK Άμμε. Θα τα ξαναπούμε σύντομα, ευχαρισώ για την προσφορά και για τη... βόλτα σου

μαριάννα είπε...

Ναι σωστά. Μπαλάντα για έναν τρελό σημαίνει. Κι εγώ πνίγομαι αυτές τις μέρες. Αλλιώς θα έκανα όλη τη μετάφραση. Αλλά δεν έχω χρόνο. Χαίρομαι που σου αρέσουν τα θέματα. Προφανώς εκτός από την αγάπη στην Αρλέτα έχουμε κι άλλα κοινά. Αυτό το κομμάτι έτσι όπως το λέει η Αμελίτα είναι συγκλονιστικό και πρέπει να το μεταφράσω γιατί είναι ένα υπέροχο ποίημα. Που μιλάει για έναν τρελό, αλλά ωραίο τρελό... τρελό με όνειρα, που πετάει...

Λία Π. είπε...

Mπράβο, τα κατάφερες! Η Αρλέτα είναι η αγαπημένη μου. Περιμένω και άλλα τραγούδια

Cle Petridou είπε...

Γεια σου Λία,
πώς τα πέρασες στη Ζάκυνθο; Τι ρωτώ η γυναίκα! Άνοιξη, πάσχα και ζάκυνθος... θες τίποτ άλλο;
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω κι άλλα ΜΡ3, χαίρομαι που σ αρέσει και σένα`η Αρλέτα
φιλάκια

Cle Petridou είπε...

Γεια σου Λία,
πώς τα πέρασες στη Ζάκυνθο; Τι ρωτώ η γυναίκα! Άνοιξη, πάσχα και ζάκυνθος... θες τίποτ άλλο;
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω κι άλλα ΜΡ3, χαίρομαι που σ αρέσει και σένα`η Αρλέτα
φιλάκια