Τετάρτη, Ιουνίου 06, 2007

Σοφία Βόσσου & Αρλέτα - Γέλα μωρό μου




ΓΕΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ
Στίχοι: Αρλέτα,
μουσική: Σοφία Βόσσου

Η νύχτα είναι για τους γυάλινους
Η μέρα είναι για τους ατσάλινους
Γυαλί κι ατσάλι ήλιος και χιόνι
Τη νύχτα τραγουδάει τ’ αηδόνι

Γέλα μωρό μου, \ γέλα φως μου
Θρύψαλα όλα αυτού του κόσμου

 Έχεις ρυθμό κρυμμένο ήχο
Θα σε τυλίξω σ’ ένα στίχο
Μισό ρεμπέτικο βαρύ και σέρτικο
Μισό μεράκι μισό μαράζι
Να τρέμει και ν' αναστενάζει



Αν είναι ένα τραγούδι που με αγκαλιάζει και με παρηγορεί είναι αυτό. Μου δίνει πίσω τα χαμένα και μου υπόσχεται τα μελλούμενα. Τι περισσότερο μπορώ να ζητήσω από ένα τραγούδι! Φιλάκια γλυκά σε όποιον θα του φανεί χρήσιμο

2 σχόλια:

A.F.Marx είπε...

Ήρθα να παρηγορηθώ κι εγώ...

Στο Starry Starry Night σου χάρισα ένα τραγούδι και το περιφρόνησες.
Άκαρδη!
:)

Cle Petridou είπε...

Αχ μπράβο ρε συ Μαρλουλίνο, κάπου το έκανα save στο κομπιούτερ. Τρέχω να το βρω.

Δε μου λες εσύ... γιατί θα παρηγορηθείς;;;