Τετάρτη, Ιουλίου 15, 2009

Αρλέτα: Η Συναυλία μέσα απ τα δικά σας μάτια!















Γράψτε μου κι άλλα, πώς ήταν, τι τραγούδησσε, τι σας είπε, τι σας άφησε... Κι εγώ θα ανεβάσω εδώ στο blog, τη Συναυλία μέσα απ' τα δικά σας μάτια! Έτσι για να ζήσω κάτι από αυτή τη μαγική βραδιά

Ο Taxidiotis άφησε ένα νέο σχόλιο: Πάντα μου άρεσε η Αρλέτα, το ίδιο κι ο Θηβαίος. Η συναυλία που έδωσαν στο κηποθέατρο Παπάγου, ήταν οτι καλύτερο άκουσα αυτο το καλοκαίρι. Λυπήθηκα για την εύθραυστη υγεία της, όμως το κέφι της, το χιούμορ κι η εξυπνάδα που διαθέτει η Αρλέτα ξεπερνάει κάθε φαντασία και την κάνουν να μοιάζει με ζωηρό κοριτσάκι. Είμαι ευγνώμων που ήμουν εκεί.

Κι εγώ ευγώμων που πέρασες από δω κι άφησες λίγο άρωμα συνυλίας! Σ ευχαριστώ φίλε ταξιδιώτη! C

Ο/Η Ανώνυμος είπε: Γεια χαρά - μπλογκ δικό μου δεν έχω αλλά αφού δεν έχετε λεπτομέρειες θα σας πω εδώ - Το θέατρο είναι κοντά στο σπίτι μου κι άκουγα την πρόβα...Το βράδι όταν απήγαμε ειχε μια τεράστια ουρά ως το δρόμο. Λοιπόν, ήταν η πιο μαγική βραδιά του καλοκαιριού χωρίς αμφιβολία...

Η Αρλετα πολύ πιο ξεκούραστη από ότι την είδα στο "γυάλινο" το χειμώνα- με κέφι και το γνωστό της λίγο μαύρο χιούμορ. Ξεκίνησε με ένα κομμάτι που είπε ότι θα είναι στο δίσκο της κι έλεγε κάτι "αχ Ελλάδα μου το ξέρω κάτι μας ρίχνουν στο νερό" ή κάπως έτσι, είπε το τσάι γιασεμιου, τη σερενάτα, κάποια από το νέο κύμα κι έκλεισε με το μπαρ το ναυάγιο που το είπε μαζί με το Φοίβο, το Γιώργη και το Χρήστο.
Η πιο συγκινητική στιγμή για μένα της συναυλίας ήταν όταν τραγούδησαν με το Γιώργη Χριστοδούλου τον οποίο παρουσίασε ως γιό της, ένα παλιό κομμάτι "έτσι είναι η ζωή" και στη μέση του κομματιού άρχισε να τρέμει η φωνή της Αρλετας, ο Γιώργης κι αυτός σταμάτησε να τραγουδάει και τελικά κατέληξαν να κλαίνε αγκαλιασμένοι.
Ο κόσμος τους χειροκρότησε και συνέχισαν για να το τελειώσουν. Ήταν η πιο αληθινή στιγμή που είδα ποτέ σε συναυλία, νομίζω δε θα το ξεχάσω ποτέ.

Ο Θηβαίος είπε κάποια δικά του και νομίζω κάτι του Μικρουτσικου, κομμάτια μάλλον από το τελευταίο του και το Γορίλλα κι ο Γιώργης το "Τραγούδι της λίμνης" της Αρλέτας και το "Τυχερό αστέρι" του Κ.Βήτα.

Μοναδική βραδιά παιδιά - απλά ανεπανάληπτη. (το θέατρο πρέπει να πω ότι ήταν ασφυκτικά γεμάτο - και κάτι άλλο - ο κόσμος καθόταν οκλαδον και κάτω, στα πόδια της ορχήστρας και των τραγουδιστών κι έτσι η ατμόσφαιρα που φτιάχτηκε ήταν απίστευτη)

Ιούλιος 17, 2009 10:23 μμ
Ανώνυμε φίλε, τι να πω; Άφησες με λίγες γραμμές κάτι μαγικό, λίγο σαν αυτό που ζήσατε οι τυχεροί εκείνης της ββραδιάς... Δακρύζω ακόμη και σ ευχαριστώ για όσα μας είπες!
c.


Ο/Η Man laying down είπε...
Setlist : Αχ ωραία μου πατρίς "

Και πάλι χαίρεται – χαίρομαι ιδιαίτερα όταν σας βλέπω ιδιαίτερα τις τελευταίες φορές γιατί αυτό σημαίνει πως είμαι ακόμα ζωντανή .Θελώ να σας συγχαρώ για το καλό σας γούστο …"

Τσάι γιασεμιού Τα μικρά παιδιάΠλατεία Αμερικής Το τραγούδι της ερήμου ‘Ετσι είναι η ζωή (δεν είμαι σίγουρος για τον τίτλο δυστυχώς ,ντρέπομαι ,ομολογώ – μαζί με τον Γιώργη ) Τραγούδι της λίμνης (από τον Γιώργη )Ένα τραγούδι από τον Γιώργη ακόμα (τυχερό αστέρι ).
Θηβαίος μετά (με κάμποσες ιστορίες –αν και ομολογώ πως δεν έχω ασχοληθεί με ην δουλεία του οπότε δεν θα προσπαθήσω να σας δώσω τίτλους) .Είμαι καλός είμαι κακός (ντουέτο )ΣερενάταΠέτρινο χαμόγελο Ηπειρώτικο δημοτικό Χάρτινο το φεγγαράκι ( αν είχα γράψει ένα τραγούδι σαν και αυτό θα είχα στματήσει)Μια φορά θυμάμαι Δρόμοι ΠολιοίΜπαρ το ναυάγιο

Update κι ευχαριστούμε φίλε Man laying down

Ο "Ανώνυμος" Πέτρος είπε: Πόσο θα ήθελα να ήμουνα και εγώ εκεί... Να ήμουν σε μια γωνίτσα μαζί με ένα τσιγάρο και να μην την χορταίνω ..... [ πάει πολύ να ακούς την Αρλέτα με συντροφιά το τσιγάρο]. Όσο για χιούμορ δεν το συζητώ έχει μπόλικο. Μ’ άρεσε και η συνέντευξη [ τέλεια ] - Κάποτε, μάλιστα, ακούστηκε ένα μεγάλο ψέμα, ότι έσπασα μια κιθάρα σε ένα κεφάλι. Αλλά ποτέ δεν θα το έκανα αυτό σε μια κιθάρα».- ΈΞΥΠΝΟ Καινούργιος δίσκος βλέπω ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ανυπομονώ όταν βγει στα δισκοπωλεία να μου συστηθεί με τον ποιο πάνω τίτλο. [ άρχισα να αγοράζω τις καινούργιες εκδόσεις της ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ] Περιμένω ακόμα μια γεύση από την συναυλία Πέτρος

Α, ρε Πέτρο, σαν κι εμένα κι εσύ. Είμασταν οι μεγάλοι απόντες νομίζω... Διάβασε λίγο τις περιγραφές και δάκρυσε μαζί μου c.
 

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πόσο θα ήθελα να ήμουνα και εγώ εκεί... Να ήμουν σε μια γωνίτσα μαζί με ένα τσιγάρο και να μην την χορταίνω ..... [ πάει πολύ να ακούς την Αρλέτα με συντροφιά το τσιγάρο]. Όσο για χιούμορ δεν το συζητώ έχει μπόλικο. Μ’ άρεσε και η συνέντευξη [ τέλεια ] - Κάποτε, μάλιστα, ακούστηκε ένα μεγάλο ψέμα, ότι έσπασα μια κιθάρα σε ένα κεφάλι. Αλλά ποτέ δεν θα το έκανα αυτό σε μια κιθάρα».- ΈΞΥΠΝΟ
Καινούργιος δίσκος βλέπω ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ανυπομονώ όταν βγει στα δισκοπωλεία να μου συστηθεί με τον ποιο πάνω τίτλο. [ άρχισα να αγοράζω τις καινούργιες εκδόσεις της ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ]
Περιμένω ακόμα μια γεύση από την συναυλία

Πέτρος

Ανώνυμος είπε...

Γεια χαρα - μπλογκ δικο μου δεν εχω αλλα αφου δεν εχετε λεπτομερειες θα σας πω εδω - Το θεατρο ειναι κοντα στο σπιτι μου κι ακουγα την πρόβα...Το βραδι όταν πηγαμε ειχε μια τεραστια ουρα ως το δρόμο.Λοιπον,ήταν η πιο μαγικη βραδια του καλοκαιριου χωρις αμφιβολια...
Η Αρλετα πολυ πιο ξεκουραστη απο οτι την είδα στο "γυαλινο" το χειμωνα με κεφι και το γνωστο της λιγο μαυρο χιουμορ.
Ξεκινησε με ενα κομματι που είπε ότι θα είναι στο δίσκο της κι ελεγε κατι "αχ ελλαδα μου το ξέρω κατι μας ρίχνουν στο νερό" ή κάπως έτσι.είπε το τσαι γιασεμιου,τη σερενατα, κάποια απο το νεο κυμα κι έκλεισε με το μπαρ το ναυαγιο που το είπε μαζι με το Φοίβο, το Γιώργη και το Χρήστο.
Η πιο συγκινητικη στιγμή για μενα της συναυλίας ήταν όταν τραγούδησαν με το Γιώργη Χριστοδούλου τον οποίο παρουσίασε ως γιό της ένα παλιο κομματι "ετσι ειναι η ζωή" και στη μέση του κομματιου αρχισε να τρέμει η φωνη της Αρλετας,ο Γιώργης κι αυτός και σταματησε να τραγουδαει και τελικα κατέληξαν να κλαίνε αγκαλιασμένοι.Ο κόσμος τους χειροκρότησε και συνέχισαν για να το τελειώσουν.Ήταν η πιο αληθινή στιγμή που είδα ποτέ σε συναυλία,νομίζω δε θα το ξεχάσω ποτέ.
Ο Θηβαίος είπε καποια δικά του και νομιζω κατι του Μικρουτσικου κομματια μαλλον απο το τελευταίο του και το Γορίλλα κι ο Γιώργης το "Τραγουδι της λίμνης" της Αρλέτας και το "Τυχερό αστέρι" του Κ.Βήτα.
Μοναδικη βραδια παιδια - απλα ανεπαναληπτη.
(το θεατρο πρεπει να πω οτι ηταν ασφυκτικα γεματο - και κατι αλλο - ο κοσμος καθόταν οκλαδον και κατω, στα πόδια της ορχηστρας και των τραγουδιστων κι ετσι η ατμοσφαιρα που φτιαχτηκε ήταν απίστευτη)

Ανώνυμος είπε...

Arleta - Bar To Navagio Live Αρλέτα - Μπάρ το Ναυάγιο

Ανώνυμος είπε...

Κλελιακι σου βρήκα ένα βίντεο από το you tube από την συναυλία της Αρλέτας που έδωσε στις 13 αυτού του μήνα με ολίγοι καλή εικόνα και καλό ήχο και διασκευασμένο.... Τέλεια ε; Αυτό που ψάχναμε ένα ντοκουμέντο από αυτήν την τέλεια συναυλία που δεν πήγαμε
ΑΠΛΑ μπες στο you tube και γράψε Arleta - Bar To Navagio Live Αρλέτα - Μπαρ το Ναυάγιο και ανεβασέτο στο μπλοκ τώρααααααα.

Πέτρος

Man laying down είπε...

Setlist : Αχ ωραία μου πατρίς

" Και πάλι χαίρεται – χαίρομαι ιδιαίτερα όταν σας βλέπω ιδιαίτερα τις τελευταίες φορές γιατί αυτό σημαίνει πως είμαι ακόμα ζωντανή .Θελώ να σας συγχαρώ για το καλό σας γούστο …"

Τσάι γιασεμιού
Τα μικρά παιδιά
Πλατεία Αμερικής
Το τραγούδι της ερήμου
‘Ετσι είναι η ζωή (δεν είμαι σίγουρος για τον τίτλο δυστυχώς ,ντρέπομαι ,ομολογώ – μαζί με τον Γιώργη )
Τραγούδι της λίμνης (από τον Γιώργη )
Ένα τραγούδι από τον Γιώργη ακόμα (τυχερό αστέρι ).
Θηβαίος μετά (με κάμποσες ιστορίες –αν και ομολογώ πως δεν έχω ασχοληθεί με ην δουλεία του οπότε δεν θα προσπαθήσω να σας δώσω τίτλους) .
Είμαι καλός είμαι κακός (ντουέτο )
Σερενάτα
Πέτρινο χαμόγελο
Ηπειρώτικο δημοτικό
Χάρτινο το φεγγαράκι ( αν είχα γράψει ένα τραγούδι σαν και αυτό θα είχα στματήσει)
Μια φορά θυμάμαι
Δρόμοι Πολιοί
Μπαρ το ναυάγιο

Taxidiotis είπε...

... και για να σας βάλω, κάπως, στο κλίμα της συναυλίας, γράφω το link απο το ποστ που ανέβασα στο δικό μου blog, με μια φωτογραφία της μαγευτικής βραδιάς...

http://otaxidiotis.blogspot.com/2009/07/live-13709.html

soundmag.gr είπε...

Μπορείτε να δείτε το αναλυτικό review του soundmag.gr από εδώ!

http://www.soundmag.gr/index.php?option=com_ezine&task=read&page=7&category=41&article=1575&Itemid=176

Ανώνυμος είπε...

Le concert, comme Elle; sublime, forcement, sublime!
Et le nouveau disque, céleste!
Je laisse ici une poignée de bises de Sa part pour Clél.
Tâche accomplie!