Κυριακή, Οκτωβρίου 18, 2009

Αρλέτα: "Και πάλι χαίρετε" (o δίσκος)





Το δελτίο τύπου: 

«Και πάλι χαίρετε!» μας λέει η Αρλέτα, επανερχόμενη στη δισκογραφία, μ’ ένα διπλό άλμπουμ και με καινούρια τραγούδια μετά από 13 χρόνια. Όπως λέει και η ίδια «Η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα μετά από κάπου δεκατρία χρόνια θα κατάφερνα να ξεφουρνίσω ένα καινούριο και μάλιστα διπλό cd. 

Ήταν η τρίτη φορά που ξεκινούσε, τις δύο προηγούμενες σκόνταψε άδοξα σε προβλήματα της υπέροχης υγείας μου. 


Τα πρώτα τραγούδια που έγιναν ήταν remix παλιότερων αριστουργημάτων μου, που τα φτιάχναμε με τον Ηλία (Κατελάνο) στο σπίτι του, δηλαδή αυτός τα έφτιαχνε κι εγώ κάθε λίγο χανόμουνα σε κάποιο νοσοκομείο». 


Το πρώτο cd περιλαμβάνει τα καινούρια τραγούδια κι ένα ορχηστρικό. 

Την μουσική υπογράφει η Αρλέτα, ο Βαγγέλης Γεωργίου και ο Βασίλης Ρακόπουλος ενώ τους στίχους η Αρλέτα και από ένα τραγούδι η Σάννυ Μπαλτζή, η Σωτηρία Μπαβέλου και ο Αλέξανδρος Δήμας. Το «Με σημάδεψες», σε μουσική και στίχους της Αρλέτας το ερμηνεύει εδώ σε δεύτερη εκτέλεση ενώ το «Αγαπάω τη βροχή» το έχει ξανατραγουδήσει σε παλιότερο άλμπουμ της, με άλλη ενορχήστρωση. 

Το δεύτερο cd περιλαμβάνει επανεκτελέσεις μεγάλων επιτυχιών της σε νέα όμως ενορχήστρωση καθώς και κάποια απρόσμενα τραγούδια, όπως το «Plaisir d’ amour» ή τα παραδοσιακά «Στης πικροδάφνης τον ανθό», «Ο βουτηχτής» και «Κοντούλα λεμονιά», που η Αρλέτα ερμηνεύει με τον μοναδικό της τρόπο. Η ενορχήστρωση είναι του Βασίλη Ρακόπουλου και τη διεύθυνση παραγωγής υπογράφει ο Γιώργος Μακράκης. 

Με τα λόγια της Αρλέτας: «Το σωτήριον 2009, κατόπιν επιμονής και υπομονής του τελευταίου των Μοϊκανών και παλιού συνεργάτη μου από τα ηρωικά χρόνια Γιώργου Μακράκη, ο οποίος ευτυχώς είναι μεγάλης αντοχής, ξεκινήσαμε πάλι. Σας τα λέω περιληπτικά γιατί αν βάλω λεπτομέρειες, μάλλον για μυθιστόρημα πάω. Επέμενε για διπλό cd, μιας και όταν είσαι πάνω από σαράντα χρόνια φούρναρης, πρέπει να το γιορτάζεις με κάτι. Δεν πίστευα ούτε σε μονό cd. Αλλά ο Γιώργος είναι της άποψης ότι τρώγοντας έρχεται η όρεξη και τελικά δίκιο είχε. Σιγά σιγά θυμήθηκα υλικό που είχε ως δια μαγείας συγκεντρωθεί αυτά τα χρόνια της απουσίας, το οποίο τελικά δεν εστερείτο ουσίας νομίζω. Εκλήθη στα όπλα ο παλαιός των ημερών Βασίλης Ρακόπουλος και σιγά σιγά άρχισε να παίρνει σχήμα αυτό το ‘Και πάλι χαίρετε!’». 


Και με το απαράμιλλο χιούμορ αλλά και την ειλικρίνειά της, συμπληρώνει: «Αν δεν είναι του γούστου σας, πετάξτε το γρήγορα στα περιστέρια. Αν είναι, θα χαρώ χαρά μεγάλη η νεκραναστημένη. Βγήκα από τα πέτρινα χρόνια μου με χρέη προς όλους όσους στάθηκαν δίπλα μου και τους ευχαριστώ από καρδιάς, ως τον τελευταίο που έστειλε e-mail ή έκανε μια προσευχή όταν την χρειαζόμουνα τόσο. Και ήταν πολλοί, πολύ περισσότεροι απ’ ό,τι μπορούσα να φανταστώ. Ζητώ συγνώμη, δεν το ήξερα. Ελπίζω κάτι να τους προσφέρω και τώρα. Και πάλι χαίρετε, φίλοι μου. Ευχαριστώ από καρδιάς». 


Τα σχέδια στο εξώφυλλο και το ένθετο είναι της Αρλέτας.



   CD 1

1.  Άγγελος ( Ήχος κρυστάλλινος) 
       Βαγγέλης Γεωργίου – Αρλέτα

2.  Αγαπάω τη βροχή  
       Αρλέτα – Αλέξανδρος Δήμας

3.  Χίλια κομμάτια 
       Βαγγέλης Γεωργίου – Αρλέτα

4.  Με σημάδεψες 
        Αρλέτα

5.  Ραπ-συριστικό 
       Βαγγέλης Γεωργίου – Αρλέτα

6.  Εξάρχεια (Τέλος εποχής) 
        Αρλέτα – Sunny Μπαλτζή

7.  Αχ, ωραία μου πατρίδα 
        Αρλέτα

8.  Αχ, Kill Billy 
     Βασίλης Ρακόπουλος – Αρλέτα

9.  Εγώ δεν έχω φίλους 
       Αρλέτα – Σωτηρία Μπαβέλου

10. Φθινόπωρο Οργανικό 
        Βασίλης Ρακόπουλος

11. Τούτη η εποχή 
        Βασίλης Ρακόπουλος – Αρλέτα

12. Χόρεψέ μου 
        Βαγγέλης Γεωργίου – Αρλέτα

   CD 2

1. Μπαρ «Το ναυάγιο» 
      Αρλέτα

2. Batida de coco 
      Λάκης Παπαδόπουλος – Μαριανίνα Κριεζή

3. Σχιζοφρένεια 
      Αρλέτα

4. Μπέμπα 
      Αρλέτα

5. Τσιφτετέλι ξιδάτο 
       Αρλέτα

6. Τσιμεντούπολη 
       Αρλέτα

7. Τα ήσυχα βράδια 
       Λάκης Παπαδόπουλος – Μαριανίνα Κριεζή

8. Κλαις 
       Λεό Ραπίτης – Κώστας Κοφινιώτης

9. Ο βουτηχτής 
      Παραδοσιακό νανούρισμα

10. Στης πικροδάφνης τον ανθό 
        Παραδοσιακό Ηπείρου

11. Κοντούλα λεμονιά 
        Παραδοσιακό Ηπείρου

12. Plaisir d’amour 
        Jean-Paul Martini, Jean-Pierre Florian

13. Τα ήσυχα βράδια Οργανικό 
Λάκης Παπαδόπουλος



Συνθέτες: ΑΡΛΕΤΑ, ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΛΕΟ ΡΑΠΙΤΗΣ Στιχουργός: ΑΡΛΕΤΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΗΜΑΣ, ΣΑΝΝΥ ΜΠΑΛΤΖΗ, ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΑΒΕΛΟΥ, ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΚΡΙΕΖΗ, ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΦΙΝΙΩΤΗΣ

Εταιρεία: LEGEND - MODERN TIMES 


Κυκλοφορία: 15/10/2009





 Άγγελος ( Ήχος κρυστάλλινος) 
 Βαγγέλης Γεωργίου – Αρλέτα




Μιαν άδεια νύχτα μες στον καθρέφτη
πίσω απ` τον πάγκο είδα
γερμένο κι άδειο έρμαιο ναυάγιο
μες στο ποτήρι είδα
κάτι σαν φλόγα, κάτι σαν πάγο.

Ήχος κρυστάλλινος και ραγισμένος
άγγελος σε σκαμνί συλλογισμένος
κι έγινε θρύψαλα μες στον καθρέφτη
πίσω απ` τον πάγκο η νύχτα
κι έγινα κόκκινο
 
η μήπως άσπρο
μες στο ποτήρι και ήπια
κι έγινε μέρα στυφή και πράσινη
ο ήλιος έπεσε μες στο ποτήρι
μέσα στο κρύσταλλο
κι αποτρελάθηκε



Αγαπάω τη βροχή




Αγαπάω τη βροχή
(στίχοι Αλεξανδρου Δημα
Μουσικη Αρλέτας) 

Αγάπησα τον άνεμο, τ’ αδέσποτα σκυλιά
Τους δρόμους που με περνούνε
για να ξεχνώ την πίκρα
Κι εκείνα εκεί τα όμορφα και σιωπηλά παιδιά
Που βάφουνε τα χείλια τους
Και χάνονται στη νύχτα

Αγαπάω τη βροχή, αγαπάω τη βροχή
Και τα τραγούδια που μιλάνε για αλήτες

Αγάπησα τα μάτια σου που ήταν σαν κρασί
Και τις ασπρόμαυρες σκιές
που γέμιζαν οθόνες
Κι εκείνες τις πολύπλοκες
της μνήμης μυρωδιές
Που αφήνουνε στο διάβα τους
Οι γερασμένες πόρνες

Αγαπάω τη βροχή, αγαπάω τη βροχή
Και τα τραγούδια που μιλάνε για αλήτες

Αγάπησα τα όνειρα Που τα ‘πνιξε η ζωή
Αυτά που δεν πετάξανε
και όνειρα θα μείνουν
Κι εκείνους τους παράξενους
του κόσμου ναυαγούς
Που αρνήθηκαν πεισματικά
Ενήλικες να γίνουν

Αγαπάω τη βροχή,
 αγαπάω τη βροχή
Και τα τραγούδια που μιλάνε για αλήτες




Εγώ δεν έχω φίλους 
Αρλέτα – Σωτηρία Μπαβέλου





Στίχοι: Σωτηρία Μπαβέλου
Μουσική: Αρλέτα

Εγώ δεν έχω φίλους
Και μόνη μου μιλώ
Εσύ που έχεις χίλιους για να παίζεις
Για στείλε κι από δω

Περπάτα λίγο δίπλα μου
Ο κόσμος να μας δει
Και όλοι να νομίζουνε αστέρι μου
Πως είμαστε μαζί

Και πάμε αν θέλεις μια βραδιά
Μια βόλτα ως τον Πειραιά
Σαρωνικό αστέρι μου παλάτι μου
Να κάνω το κομμάτι μου

Εγώ δεν έχω φίλους
κι ο χρόνος τιμωρεί
Αυτούς που προσπεράσανε και χάσανε
Μια νύχτα τη ζωή

Περπάτα λίγο δίπλα μου
Ο κόσμος να μας δει
Και όλοι να νομίζουνε αστέρι μου                                                       
Πως είμαστε μαζί

Και πάμε αν θέλεις μια βραδιά
Μια βόλτα ως τον Πειραιά
Σαρωνικό αστέρι μου παλάτι μου
Να κάνω το κομμάτι μου
.






Σχιζοφρένεια Αρλέτα





Με σημάδεψες Αρλέτα





 Χόρεψέ μου Βαγγέλης Γεωργίου – Αρλέτα





Εξάρχεια (Τέλος εποχής) Αρλέτα – Sunny Μπαλτζή






Και μπορείτε να τον παραγγείλετε από το facebook της Αρλέτας!!!


Βρήκα μεσημεριάτικα το εξής μήνυμα: "τρέξε τρέξε, κυκλοφόρησε η ΑΡΛΕΤΑ, έχω δει και το εξώφυλλο δες μια μάτια στο musical.gr Τρέχω για την αναζήτηση" ΠΕΤΡΟΣ ...που σήμανε συναγερμό... Μπήκα κατ ευθείαν στο link που άφησε ο φίλος ο Πέτρος και ΤΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ! Θα μου έρθει αύριο εδώ στο σπίτι με UPS -(νάναι καλά οι άνθρωποι) (κι ας μην είσαι εδώ να περιμένουμε μαζί... θυμάσαι;)

Ακολουθεί η συνέντευξη της Αρλέτας στον Γιώργο Ιωάννου άκριβώς πιο κάτω δε θυμάμαι τώρα από που την "έκλεψα"...


2 σχόλια:

NIKOSLEFKAS είπε...

Γεια σας, βρήκα τυχαία το ιστολογιο σας. Είμαι από την Λευκάδα και νομίζω θα σας αρεσε να δειτε τα παρακατω αρθρα που ειναι για την Αρλετα :

http://mylefkada.gr/monimes-stiles/antistixeis/2602-antistixeis.html

http://mylefkada.gr/monimes-stiles/antistixeis/2657-antistixeis.html

http://mylefkada.gr/eidhseis/nea/2678-arleta.html

NIKOSLEFKAS είπε...

Γεια σας είμαι από την λευκαδα και θα σας προτεινα ριξετε μια ματια εδω

http://mylefkada.gr/eidhseis/nea/2678-arleta.html

και εδω

http://mylefkada.gr/monimes-stiles/antistixeis/2657-antistixeis.html

και εδω

http://mylefkada.gr/politismos/2619-art.html