Τρίτη, Σεπτεμβρίου 26, 2006

ΑΡΛΕΤΑ - ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ -Ο δίσκος





ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ 


 1. Εκτός έδρας

Σοφίας Βόσσου - Αρλέτας
2. Rodeo
Σοφίας Βόσσου - Σωτηρίας Μπαβέλου
3. Μωβ πινέζες
Σοφίας Βόσσου- Σωτηρίας Μπαβέλου
4. Εγώ μιλάω με τραγούδια
Αρλέτας
5. Λάθος
Αρλέτας
6. Γέλα μωρό μου
Σοφία Βόσσου -Αρλέτα
7. Πάλι θα ζήσω
Αρλέτας
8. Θεσσαλονίκη
Σοφίας Βόσσου - Αρλέτας
9. Αγαπάω την βροχή
Αρλέτας - Αλέξανδρου Δήμα
10. Παιχνίδια της νύχτας
Σοφίας Βόσσου - Αρλέτας
11. Στην Αρλέτα Σοφίας Βόσσου






ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ




ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ
Στίχοι: Αρλέτα
Μουσ. Σ. Βόσσου

Με την πλάτη πάνω στον τοίχο
με τον φόβο μην αποτύχω
σ' ένα ρόλο άχαρο βουβό
κι εσύ με γερτό το κεφάλι
να γελάς μ' αυτό μου το χάλι
και να μου τσακίζεις το μυαλό

Bαρέθηκα 
να παίζωεκτός έδρας
Βαρέθηκα 
στη μάχη της εξέδρας
θύμα να ΄μαι εγώ

Μου 'λεγες γλυκά παραμύθια
μου 'γινες αρρώστια συνήθεια
Ξέχασα και και λόγια και σκοπό
Μου 'πες είμαι αυτό που δεν φτάνεις
εσύ ξέρεις μόνο να χάνεις
κι εγώ να σκοτώνω ό,τι αγαπώ

Την κλεισμένη πόρτα ανοίγω
ήρθε η ώρα μου και θα φύγω
η παρτίδα τέλειωσε εδώ
κι αν χαθώ σ' αυτό το ταξίδι
θα 'ναι παίζοντας το παιχνίδι
και πληρώνοντας ό,τι αγαπώ





Αγαπάω τη βροχή


Αγαπάω τη βροχή
Στίχοι Αλ. Δήμας 
Μουσ. Αρλέτα 

Αγάπησα τον άνεμο, 
τ’ αδέσποτα σκυλιά 
Τους δρόμους που με περνούνε 
για να ξεχνώ την πίκρα 
Κι εκείνα εκεί τα όμορφα και σιωπηλά παιδία 
Που βάφουνε τα χείλια τους 
Και χάνονται στη νύχτα 


 Αγαπάω τη βροχή, αγαπάω τη βροχή 
Και τα τραγούδια που μιλάνε για αλήτες 


 Αγάπησα τα μάτια σου 
που ήταν σαν κρασί 
Και τις ασπρόμαυρες σκιές 
που γέμιζαν οθόνες 
Κι εκείνες τις πολύπλοκες 
της μνήμης μυρωδιές 
Που αφήνουνε στο διάβα τους 
Οι γερασμένες πόρνες 

 Αγαπάω τη βροχή, αγαπάω τη βροχή 
Και τα τραγούδια που μιλάνε για αλήτες 

 Αγάπησα τα όνειρα 
Που τα ‘πνιξε η ζωή 
Αυτά που δεν πετάξανε 
και όνειρα θα μείνουν 
Κι εκείνους τους παράξενους 
του κόσμου ναυαγούς 
Που αρνήθηκαν πεισματικά 
Ενήλικες να γίνουν 

 Αγαπάω τη βροχή, αγαπάω τη βροχή 
Και τα τραγούδια που μιλάνε για αλήτες 




 ΠΑΛΙ ΘΑ ΖΗΣΩ



 ΠΑΛΙ ΘΑ ΖΗΣΩ

ΜΟΥΣΙΚΗ: ΣΟΦΙΑ ΒΟΣΣΟΥ
ΣΤΙΧΟΙ: ΑΡΛΕΤΑ


Έχασα όλα τα τρένα
Κι ότι είχε μείνει από εμένα

Άδεια βαλίτσα σε κάποιο σταθμό

Χωρίς κλειδαριά κι αριθμό



Χρόνια βουβά τσακισμένα

Χρόνια στην άμμο γραμμένα
Κι’ ήρθες σαν ήλιος, μικρή μουσική
Στην πιο σκοτεινή μου στιγμή

Πάλι θα ζήσω για σένα
Θα κλάψω πάλι για σένα
Θα μάθω πάλι να τραγουδώ
Όπως παλιά σαν παιδί σαν αλήτης

Πάλι θα ζήσω για σένα
Θα κλάψω πάλι για σένα
παιδί θα γίνω θα γίνω μωρό
Θα γίνω ό,τι κι αν θες
Σ’ αγαπώ







ΓΕΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ 


ΓΕΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ 
Στίχοι: Αρλέτα, 
μουσική: Σοφία Βόσσου 

Η νύχτα είναι για τους γυάλινους 
Η μέρα είναι για τους ατσάλινους 
Γυαλί κι ατσάλι ήλιος και χιόνι 
Τη νύχτα τραγουδάει τ’ αηδόνι 

Γέλα μωρό μου, \ γέλα φως μου 
Θρύψαλα όλα αυτού του κόσμου 

 Έχεις ρυθμό κρυμμένο ήχο 
Θα σε τυλίξω σ’ ένα στίχο 
Μισό ρεμπέτικο βαρύ και σέρτικο 
Μισό μεράκι μισό μαράζι 
Να τρέμει και ν' αναστενάζει 





ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ 




ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ 
Στ./μουσ. Αρλέτα 

Το θέλω να σε καταλάβω 
παρακαλώ μην με παρεξηγείς 
κάπου μιλάμε άλλη γλώσσα 
δεν φταις εσύ 
κι έτσι φτιάχνουμε ένα τοίχο 
εγώ από δω κι εσύ από κει 

 Εγώ μιλάω με τραγούδια 
δεν έμαθα άλλη γλώσσα ποτέ 
μπερδεύομαι στη λογική σου 
τραυλίζω γίνομαι παιδί 


 Μη μου γυρεύεις εξηγήσεις 

δεν ξέρω να σου εξηγώ 
πάρε με μες τη μουσική σου 
σ ένα τρελό χορό για δυο 


 Μην προσπαθήσεις να με βάλεις 
σ ένα τετράγωνο κουτί 
το σχήμα μου είναι αφηρημένο 
αν μ αγαπάς ίσως το βρεις 
 Ξέρεις πάρα πολύ το θέλω 
να ‘μαστε όμορφα μαζί 
αλλά μη με καταπιέζεις 
γιατί είναι δύσκολη η ζωή 

 Εγώ μιλάω με τραγούδια 
δεν έμαθα άλλη γλώσσα ποτέ 
μπερδεύομαι στη λογική σου 
τραυλίζω γίνομαι παιδί 

 Μη μου γυρεύεις εξηγήσεις 
δεν ξέρω να σου εξηγώ 
πάρε με μες τη μουσική σου 
σ ένα τρελό χορό για δυο 






ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ 
Στ. Αρλέτα 
Μουσ. Σ. Βόσσου 

 Είναι παιχνίδια μιας νύχτας παιχνίδια 
Δυο παιδιά που όλο παίζουν κρυφτό 
Σε μια στιγμή ήρθε ανάποδα ο κόσμος 
Με τραβάς στο δικό σου ρυθμό 

 Τι να σου δώσω και τι να προδώσω 
Δεν είναι παιχνίδι αυτό 
Χάνεσαι μέσα σ αγάπες και τρόμους 
Κι εγώ δεν μπορώ να σε βρω 

 Νιώθω σαν ένα τρελό αεροπλάνο 
Όπου πάει ο αέρας πετώ 
Κάπου το θέλω και κάπου φοβάμαι 
Να αφεθώ στον δικό σου χορό 

 Είναι παιχνίδια μιας νύχτας παιχνίδια 
Δυο παιδιά που όλο παίζουν κρυφτό 
Είσαι παγίδα δεν είσαι παιχνίδι 
Είσαι δρόμος χωρίς γυρισμό 

 Τι να σου δώσω και τι να προδώσω 
Δεν είναι παιχνίδι αυτό 
Χάνεσαι μέσα σ αγάπες και τρόμους 
Κι εγώ δεν μπορώ να σε βρω 




ΛΑΘΟΣ



ΛΑΘΟΣ 
Στ. μουσ. Ααρλέτα 


Ζω με λάθος τρόπο 

σ ένα λάθος σπίτι 
σε μια λάθος πόλη 
σε μια λάθος εποχή 

 Λάθος κι από λάθος 
λανθασμένα κατά λάθος 
λαθροθήρας λαθρομάχος 
λαθροκυνηγός 


Ήρθα λάθος μέρα 

με μια λάθος πτήση 
σε λάθος πλανήτη 
σε μια λάθος εποχή 


 Λάθος κι από λάθος 

λανθασμένα κατά λάθος 
λαθροθήρας λαθρομάχος 
λαθροκυνηγός 


 Κι είπα κατά λάθος πάλι 

να σ ερωτευτώ 
μήπως, κατά λάθος πάλι, 
κάνω και κάτι σωστό 




ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ





ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 
Στίχοι: Αρλέτα 
Μουσική: Σ. Βόσσου 



Μέρες είκοσι και δυο στη Σαλονίκη, 

διπλανά δωμάτια υπόγεια χρόνια. 
Με τις ώρες έπαιζες σκάλες στην κιθάρα 
κι εγώ λύσεις έψαχνα να βρω σε μια γιάλα. 


 Μάγοι δίως μαγικά 

σκοτεινοί και μόνοι 
χώρεσαν σ΄έξι χορδές 
οι χαμένοι χρόνοι. 


 Μοναχός αργά στην παραλία 

σε μια αόρατη χαμένος συναυλία 
όργανα τρελά, γλυκά ήχους των αγγέλων. 
Κι έπαιζες ως το πρωί ήλιος ανατέλλων 


 Μέρες είκοσι και δυο στη Σαλονίκη 

ένας ήχος μυστικός σα θησαυρός. 
Μαγικές έξι χορδές μαγικά τα δάκτυλα 
μαγική είναι η μουσική 
θέλει μάγια για να βγει


Σ.ΒΟΣΣΟΥ ΑΡΛΕΤΑ - Rondeo


Δεν υπάρχουν σχόλια: