Τρίτη, Ιουνίου 10, 2008

Νησί μέσα στην πόλη - Αρλέτα


ΝΗΣΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
(στ. μουσ. Αρλέτα)






Παίζω με τη ζωή χορεύω το χορό μου
Κοιμάμαι αγκαλιά μαζί με τ’ όνειρό μου

κι η μέρα μου γελάει και με χαϊδεύει η νύχτα

κι ο έρωτας μου λέει παραμύθια


Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη
Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι

Παίζω με τη ζωή στα δίχτυα της αράχνης
Γελάω με τον καιρό πίνω νερό της πάχνης
Κι εσένα π’ αγαπάω πάντα θα σε παιδεύω
Σαν ψάρι θα γλιστράω θα δραπετεύω

Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη
Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι

Παίζω με τη ζωή παίζει κι αυτή με μένα
Κρατάω μυστικά στον άνεμο κρυμμένα
Κι η άγρια μοναξιά άνοιξε σαν λουλούδι
Και τα’ άρωμα της το ‘κανα τραγούδι

Γιατί είμαι ένα νησί μέσα στην πόλη
Κανείς δε με γνωρίζει κι ας με ξέρουν όλοι





"Νησί μέσα στην πόλη" από το δίσκο "Άσε τα κρυφά κρυμμένα", ένα τραγόύδι αυτοβιογραφικό μοναχικό μα και υπέροχο. Ο "εσωτερικός εθνικός ύμνος" της Αρλέτας, όπως η ίδια το χαρακτήρισε, σε αντιπαράθεση στους "επίσημους εθνικούς ύμνους" που το κοινό τμε αγάπη ης απέδωσε κατά καιρούς όπως το "μια φορά θυμάμαι" "το πέτρινο χαμόγελο", τη "Σερενάτα", "Μπαρ το ναυάγιο"...




κλικ στον δίσκο






11 σχόλια:

roula karamitrou είπε...

Καλημέρα Κλέλια,:) όντως εσωτερικός εθνικός ύμνος και δεν το χα ξανακούσει και πολύ μάρεσε...νασαι καλά κορίτσι και καλό σου καλοκαίρι

Autographcollectors είπε...

Καλό Καλοκαίρι Κλέλια
Και μη μας ξεχνάς, ε;

A.F.Marx είπε...

Και βγάζοντας την στολή των autographcollectors, ξαναμπαίνω για να ευχηθώ και πάλι:
Καλό Καλοκαίρι Κλέλια!

δ η μ ο λ ό γ ο ς είπε...

Μια καλησπέρα απλώς και καλό καλοκαίρι.

νατασσΆκι είπε...

Το λατρεύω αυτό το "νησί" !

Φιλιά πολλά Κλέλια μας, καλό καλοκαίρι!!!
:):):)

Ανώνυμος είπε...

Κάλο καλοκαίρι Κλέλια ! μην ανησυχείς γιατί ούτε και εγώ θα πάω διακοπές (λόγω Στράτου) ΜΑΚΑΡΙ να τα καταφέρω να κάνω λίγο camping. Άλλα χλωμό το βλέπω.
ΣΗΜ.
Και βάζε κανένα τραγούδι εδώ στο ektonosis blog ( γιατί το λέω έτσι ; γιατί με το τι αισθάνεσαι βάζεις και ένα τραγούδι για παρηγοριά ανάλογα με το τι αισθάνεσαι έτσι δεν είναι ; και έτσι ερχόμαστε εδώ όλοι για εκτόνωση – παρηγόρηση κ.τ.λ στο ποιο ωραίο blog για την ΑΡΛΕΤΑ που είναι σαν φίλη μας που στην κάθε στιγμή μας παρηγορεί με ένα τραγουδάκι της ανάλογα με την περίπτωση )
ΥΓ
Υπάρχουν οι πληροφορίες στο CD του Μανώλη Λιδάκη ούτε που ρώτησα είναι στο ποστ ΝΗΣΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ μέρος Α

πέτρος

Ανώνυμος είπε...

Ti iperoxo tragoudi - diabasa to post k siniditopiisa poso exo pethimisi na akouso tin Arleta na to tragodai - me tin isagogi gia to 4os ethnikos imnos,dialegmenos apo aytin. Exoume kana neo tis?Kalo kalokeri

αμμος είπε...

Κλέλια μου με έχοουν φάει οι δρόμοι αυτόν τον καιρό, δεν ολυμπαίνω στο ίντερνετ. Πολύ καθυστερημένα καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές και γερή πάνω απ' όλα.

tsiailisworld είπε...

καλό καλοκαίρι , κλέλια, δεν έχω γράψει για καιρό, αλλά θα γράφω τώρα που έκλεισε το σχολείο

Cle Petridou είπε...

Παιδιά σας αγαπώ πολύ και σας ευχαριστώ όλους που είστε εδώ όπως ακριβώς είστε!
:-)*

JimmyT είπε...

Καλές διακοπές Κλέλια μου, σου εύχομαι να είναι το πιο όμορφο καλοκαίρι της ζωής σου και φυσικά το πιο ξεκούραστο γιατί σε θέλουμε να γυρίσεις ανανεωμένη και γεμάτη καινούργιες ιδέες για το μοναδικό σου blog για το Αρλετάκι μας. Να 'σαι καλά, σε φιλώ!

ΥΓ: έκατσα κάτω και έγραψα ακούγοντας την Αρλέτα στίχους τραγουδιών της, δηλαδή όσους δεν έχεις αναρτήσει... αν θέλεις να στους στείλω μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου στο εξής e-mail: jimmy_tsant71@hotmail.com