Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

ΑΡΛΕΤΑ : ΛΙΜΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΣ

Το βρήκα, και μου πάει: «Λίμνη για να κολυμπάς!!! Αυτό το τραγούδι Της θέλω να πούμε όταν θα έρθεις (στο όνειρό μου να με δεις): «Λίμνη για να κολυμπάς» (στ. μουσ. Αρλέτα) Ήταν άνοιξη θυμάμαι Που σε γνώρισα Πήρα χρώματα χαμένα Σε ζωγράφισα Ασημένιο απ’ το φεγκάρι Μπλε της θάλασσας Πράσινο της παραζάλης μου Της μοναξιάς Μπερδεμένο κουβαράκι Σε ξεμπέρδεψα Κι έγινε η κλωστή ποτάμι Και ταξίδεψα Ως εκεί που δε θυμάσαι Δε φαντάζεσαι Ως την άκρη της αβύσσου που βυθίζεσαι Έριξα χρυσό δικτάκι και σε ψάρεψα Σε μια λίμνη φιλντισένια σε ξανάριξα Τίποτα δε σου ζητά και δε μου χρωστάς Μόνο να ‘μαι εγώ η λίμνη για να κολυμπάς Και να τελειώνει μ αυτό το ερωτικότατο κρετσέντο… Ναι αυτό θέλω να σου πω και να μου πεις όταν τα χείλη μας ενώσουν ξανά

Δεν υπάρχουν σχόλια: