Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 14, 2006

ΑΡΛΕΤΑ : ΑΣΕ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ

ΑΣΕ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΚΡΥΜΜΕΝΑ (στ. μουσ. Αρλέτα) Άσε τα κρυφά κρυμμένα δεν πειράζει Δε με νοιάζει πια για σένα δε με νοιάζει Ποιος δεν έχει ιστορίες περασμένες αμαρτίες Στη ζωή του Μυστικά καλά κρυμμένα ψέματα σημαδεμένα Στη ψυχή του Άσε τα κρυφά κρυμμένα Δε με νοιάζει πια για σένα Ποιος δεν έχει ιστορίες περασμένες αμαρτίες Στη ζωή του Άσε τα κρυφά κρυ-μμένα Τη βιτρίνα δε σου σπάω μη φοβάσαι Τη ζωή δε σου χαλάω μη φοβάσαι Κι αν σε πίστεψα μικρό μου Λάθος ήτανε δικό μου Μη φοβάσαι Είσαι πια και συ για μένα περασμένα ξεχασμένα Πληρωμένα τελειωμένα Άσε τα κρυφά κρυμμένα Δε με νοιάζει πια για σένα Κι αν σε πίστεψα μικρό μου Λάθος ήτανε δικό μου Μη φοβάσαι Είσαι πια και συ για μένα περασμένα ξεχασμένα Πληρωμένα τελειωμένα Και δε με νοιάζει πια για σένα Αυτό το τραγούδι το φοβόμουνα πάντα μπας και μου το ψιθυρίσεις μια μέρα. Κι έγινε κι αυτό. Όχι μόνο το ψιθύρισες, μου το φώναξες σχεδόν. Δεν ήξερα που να κρυφτώ που να βρω παρηγοριά. Ούτε και Αρλέτα δεν με παρηγορούσε πια με τα τραγούδια της Για καιρό απέφευγα αυτό το τραγούδι, και να που τώρα, βάζω το μαχαίρι στην πληγή και το γυρνάω. Καλό μου κάνει τελικά αυτό το Blog!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: