Σάββατο, Απριλίου 02, 2022

Είμαι καλός είμαι κακός - Αρλέτα Μανώλης Λιδάκης

.

Είμαι καλός είμαι κακός 

Δεν χωράει το κορμί μου σ’ έναν έρωτα
Σ’ ένα τόπο δεν χωράει η ψυχή μου
Είναι η τύχη, είναι ράτσα, είναι η μοίρα μου
Στο ταξίδι να σκορπάω τη ζωή μου

 Στη βροχή και στον αέρα ψάξε να με βρεις
Είμαι γιος της νύχτας της φωτιάς εγγόνι
Είναι η μάνα μου βαθιά κι αγιάτρευτη πληγή
Κι ο πατέρας μου το πάθος που σκοτώνει

 Είμαι καλός είμαι κακός
Είμαι σκοτάδι είμαι φως
Είμαι χορός ερωτικός
Κι όταν σ αγγίζω γίνομαι άγριος ποταμός

  στίχοι/μουσική Αρλέτα 

Ερμηνεία: Αρλέτα Μανώλης Λιδάκης 
Δίσκος: Έμπορος Ονείρων

  Ένα τραγούδι πέρα για πέρα Ερωτικό, αισθησιακό, αισθαντικό, που περιγράφει την ακράτητη ορμή του έρωτα, της συνάντησης των δυο σωμάτων, όπου ο ένας χάνεται στο σώμα του άλλου, όπου το σώμα του άλλου, γίνεται αιτία και αφορμή να ξεχειλίσει από τον πανάρχαιο πόθο που κρύβεται μέσα μας, στα κύτταρα μας, στο πιο μικρό κομματάκι του εαυτού, συνειδητού και ασυνείδητου.

Καλό βράδυ να 'χετε


Δεν υπάρχουν σχόλια: