Παρασκευή, Οκτωβρίου 06, 2006

10 + 1 ΝΥΧΤΕΣ στο ΠΕΡΟΚΕ - Live 2

«Την πρώτη φορά που βγήκα σε σκηνή θεάτρου, ήμουνα τόσο τρομοκρατημένη που βγήκα… με σκουντιά. Κι όμως το θέατρο, η ατμόσφαιρά του, η απόσταση ανάμεσα σε μένα και τον κόσμο που πρέπει να γεφυρωθεί, η πλατεία που πρέπει να γοητέψεις, να «κερδίσεις» αυτά ήταν που με λευθέρωσαν απ’ τον φόβο μου. - Ή κερδίζεις ή φεύγεις Αρλετίτσα μου. - Σίγουρα δεν νοιώθω ότι κέρδισα αλλά ότι με κερδίσατε εσείς! Αυτός ο δίσκος λοιπόν είναι αφιερωμένος στους φίλους που με ακούν και με ανέχονται χρόνια τώρα, παλιούς και νέους και νεότατους και φοβάμαι ότι είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για τόσα χρόνια που τραγουδώ, προσπαθώντας κάθε φορά να βρω άλλο ένα κομματάκι από αυτό το puzzle που δεν τελειώνει, τη σχέση μου μαζί τους. Αυτή η σχέση που άρχισε από τις Μπουάτ και συνεχίστηκε μόνο από τη δική τους αγάπη φθάνοντας σε θέατρα υπαίθρια και σε θέατρα κλειστά. Κάθε φορά που έρχομαι σε επαφή με τον κόσμο νιώθω σαν να ‘ναι η πρώτη αλλά και η τελευταία. Κάθε φορά έχω φοβερό τρακ και κάθε φορά όταν φθάνει η στιγμή του τραγουδιού τα ξεχνάω όλα κι αυτό σίγουρα το οφείλω σε σας. Ο δίσκος αυτός είναι καινούργιος και παλιός μαζί, έχει θλίψη και κέφι, είναι μια τραγουδιστή ιστορία. Ηχογραφήθηκε στο θέατρο της γειτονιάς των παιδικών μου χρόνων, αλλά έχει μέσα του τον Λυκαβηττό, το Δημοτικό του Πειραιά, το Θέατρο Δάσους στη Θεσσαλονίκη, το Θέατρο της Ρεματιάς στο Χαλάνδρι, το κάστρο της Μυτιλήνης, την Κύπρο, την Χάλκη, την Καλαμάτα, την Πάτρα και όλες τις πόλεις που τραγούδησα τα τελευταία χρόνια. Είναι ο πρώτος ζωντανός δίσκος μου και τον χαρίζω στον υπέροχο κόσμο που μου χάρισε τις μαγικότερες στιγμές της ζωής μου και ειδικά σ’ αυτούς που έκαναν τις Δέκα και Μία νύχτες του φετινού Χειμώνα Χίλιες και Μία νύχτες των παραμυθιών. Αν νομίζετε ότι αυτόν τον δίσκο τον έφτιαξα εγώ ή οι μουσικοί κάνετε λάθος, εσείς τον φτιάξατε! Κρατάω λοιπόν εγώ τα λάθη κι εσείς κρατείστε ότι καλύτερο γιατί…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: