Τετάρτη, Φεβρουαρίου 29, 2012

Αρλέτα - Αχ ωραία μου Πατρίδα, με τι καρδιά γενέθλια να κάνεις;





Αχ,ωραία μου πατρίδα

στίχοι/μουσική Αρλέτα

Με το κεφάλι μου στην πρίζα
Γεμάτο τσίχλες και πορνοπεριοδικά
Ρωτάω τον τύπο στην αφίσα
Και μου απαντάει «Έλα στον κόσμο του shit cult»


Αχ ωραία μου πατρίδα
Πάλι τον σέρνεις του Ζαλόγγου το χορό
Αχ, το ‘χω πει, κάτι μας ρίχνουν στο νερό


Με το κεφάλι μου στην πρίζα
Να δραπετεύει σε νησάκια εξωτικά
Ρωτάω το δάσκαλο στην τάξη
Και μου απαντάει «Εγώ ντεν ξέρει Ελλενικά»


Με το κεφάλι μου στη πρίζα
Φάλτσα τραγούδια από παντού και ουρλιαχτά
Ρωτάω τη φάτσα στον καθρέφτη
Και μου απαντάει ο ισοβίτης του Αρκά


Αυτές τις μέρες η Αρλέτα έχει διπλά γενέθλια!


Τα γενέθλια των 67 χρόνων στις 3 του Μάρτη, που ήρθε στον κόσμο ετούτο τον καλό και τα γενέθλια των 4 χρόνων, που ξαναήλθε για να μας συντροφεύσει στην πορεία ετούτη την δύσκολη για όλους μας…


11 Φεβρουαρίου του 2008, την κάλεσαν επειγόντως επάνω Σαμάνοι τ’ ουρανού, την αναπρογραμμάτισαν για άλλα 67 χρόνια και μας την έστειλαν διά χειρός Σλατινόπουλου, του νευροχειρουργού που έτρεξε και τη χειρούργησε την κατάλληλη στιγμή και μας την παρέδωσε ατόφια για να ξανα-ενσαρκωθεί, η ίδια πάντα, χωρίς ν αλλάξει τίποτα, σταθερή στις αλήθειες της που τις διαλαλεί με την ίδια φωνή! Για να μας χαρίσει κι άλλα τραγούδια κι άλλες στιγμές μοναδικές, προφητικές...


Μόλις που προλάβαμε στις 11.11.11 να γιορτάσου με τα 45χρονα της στο Ελληνικό τραγούδι και η λαίλαπα άρπαξε για τα καλά την αγαπημένη της Ελλάδα. Σαν εφιάλτης, αναπόφευκτος μετά από την ανερμάτιστη εποχή που εύκολου δανεισμού: Πάρε κι εσύ μια visa μπορείς! «Λεφτά υπάρχουν»…


Με πικρό χιούμορ μας τα ‘λεγε και δεν ακούγαμε, μόνο αναλωνόμασταν σε μια ψεύτικη χλιδή, σ ένα «κόσμο του shit cult» που μέχρι την τελευταία στιγμή υπερασπιζόμασταν και τον αποζητάμε ακόμα κι ας ψάχνει ο κόσμος στα σκουπίδια για να βρει κάτι για να φάει.

«Αχ ωραία μου πατρίδα,
πάλι τον σέρνεις του Ζαλόγγου το χορό
Αχ, στο ‘χω πει, κάτι μας ρίχνουν στο νερό»


Και χλώριο μας ρίχνουν στο νερό και φθόριο και λάμπες με υδράργυρο (οικονομικές τις λένε) για να μας αποβλακώσουν,  αλλά και χλιδάτα soiree των επωνύμων για να έχουμε ελπίδες πως όλα θα φτιάξουν...

«Λεφτά υπάρχουν» είπε ο άλλος, λεφτά ούτε υπήρχαν ούτε θα υπάρξουν, το σχέδιο είναι να απομυζήσουν τον Έλληνα μέχρι εκεί που δεν πάει, να του σπάσουν τον τσαμπουκά και να τελειώνουν με αυτά τα ιδανικά του αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού, αρκετά τα ανέχτηκαν. Τώρα άλλοι επιβάλλουν «α-πολιτισμό», τώρα δείχνουν ανερυθρίαστα το σύμβολο του μασονικού σκοτεινού α-πολιτισμού τους.


Οι γελοίοι τύποι εντός και εκτός, που ανέλαβαν την εξόφληση των χρεών της χώρας, μας την ξοφλήσανε για τα καλά. Πώς μας πήρε από κάτω η οικονομική ετούτη σαβούρα; Κλοπές και υπεκφυγές, μίζες και κακοδιοίκηση, οι μεν να διαδέχονται τους δε στην κορυφή, κρύβοντας ο ένας τα σκατά του άλλου, γιατί οι ίδιοι, πασόκοι και νεοχρεοκράτες έπαιζαν πινγκ-πονγκ το βιος των ανθρώπων. Σειρά σου, σειρά μου, τα λερωμένα δικά μου, τ’ άπλυτα δικά σου. Κοινή μπουγάδα κι όλα βγήκαν, όχι ροζ, σκατί!

Και σαν να μην ήταν αρκετό, δεν τους έφτανε να σκάσουν, γαβγίζανε κι οι δυο με την Ελλάδα αλυσοδεμένη, ένα βήμα απ το κενό. Φτιάξανε κυβέρνηση κοροϊδία για να πείσουνε Γερμανούς και Γάλλους ότι θα στύψουν κι άλλο τον φουκαρά τον συνταξιούχο, θα καταδικάσουν τα παιδιά των επόμενων 100 χρόνων, για να είναι αρεστοί στις προσταγές των μασόνων και Πλουμινάτων αφεντικών τους. Ο Σαρκοζύ να το παίζει γόης (θεε μου ήμαρτον) και να κρατά χεράκι την "αφελή" παιδούλα Μέργκελ (δυο φορές ήμαρτον) και αμφότεροι να βρίζουν και να εξευτελίζουν την Ελλάδα.
Και ο Γιωργάκης να το λέει ανοικτά και με "σοβαρότητα": "Χρειάζόμαστε" λέει, "μια Παγκόσμια οικονομική διακυβέρνηση"! "Και την χρειαζόμαστε" λέει, "γρήγορα"! fast, γιατί δε μπορεί να περιμένει άλλο...

Μα ποιον κοροϊδεύει; Για ποιους δουλεύει και αυτός και όλοι οι μασόνοι της κυβέρνησης;



Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΟΙ NEW WORLD ORDER και αυτόν και τον Σαμαρά;

Μα, Βέβαια, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ Ιλλουμινάτων. Όλοι, όλοι κοροιδεύουν ασύστολα την ανθρωπότητα. Όλοι υπακούουν στις προσταγές του ίδιου αφεντικού: Βασίλισσα την Αγγλίας, Ροθτσάιλντ και Ριφέλλερ. Αυτή είναι η προγματική Τρόικα. Αυτοί και κάποιοι νεκροθάφτες που λέγονται κομψά ΔΝΤ, Goldman Sachs, «οίκοι αξιολόγησης» και παίζουν με την ανοχή μας σ ένα καζίνο ανοχής.




Η ανθρωπότητα στο πόδι, στην Αμερική φωνάζουν «occupy Wall street» και στην Ευρώπη «Είμαστε όλοι Έλληνες» κι οι έλληνες να πρέπει να σιωπούν γιατί οι κυβερνώντες τους εξευτελίζουν και τους απειλούν με χρεοκοπία…

ΑΧ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ...

Αχ μωρέ Αρλέτα, τραγούδησέ το, κάνε το σφύριγμα στα χείλη των νέων των 400 ευρώ, στα ζαρωμένα χείλη των γονιών τους, στα τρομαγμένα μάτια των συνταξιούχων παππούδων τους. Κάνε το άνεμο, πουνέντε τρομερό να παρασύρει όλη τη σαβούρα που έχει κυκλώσει, όχι μόνο την Ελλάδα, την ανθρωπότητα ολόκληρη…


Και ψιτ; Να μας ζήσεις! Από όλους τους φίλους που περνούν από το blog (τους) για σένα. Με όλη μας την αγάπη, για σένα και για την Ελλάδα ρε γμτ.

1 σχόλιο:

ασωτος γιος είπε...

αγαπάω αρλετα , και το δείχνω πάντα μεσα από τις αναρτήσεις μου