Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 08, 2008

Ο Γιατρός Βασίλειος Σλατινόπουλος

Όλον αυτό τον καιρό της αγωνίας που περάσαμε αυτοί που αγαπάμε την Αρλέτα, όχι απλά γιατί είναι μια περσόνα μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα αλλά και γιατί εκτιμούμε εξίσου τον τρόπο με τον οποίο υπάρχει στο κόσμο μας, με απλότητα και σταθερότητα για να κρατά τις ψυχές μας σε ισορροπία. Κι αυτό είναι ανεκτίμητο. Όλον αυτό τον δύσκολο καιρό λοιπόν, είχα ένα βάρος, γιατί δεν κατάφερα, ενώ το ήθελα πολύ, να φτιάξω ένα ποστ για να ευχαριστήσουμε το Γιατρό! Αυτό τον μοναδικό άνθρωπο που, αν δεν ήταν αυτός, αν δεν ήταν εκεί την κατάλληλη στιγμή, δεν θα… ζούσαμε τη χαρά του… «Είναι καλά η Αρλέτα!» H συνέχεια ΕΔΩ

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για τον ασθενή, τους συγγενείς και τους φίλους του, ο γιατρός είναι θεός όταν βρίσκεται στα χέρια του.
Το θέμα με τον συγκεκριμένο γιατρό δεν το γνωρίζω και δεν θέλω να πάρω θέση.Ας μιλήσουν οι συνάδελφοι, οι ασθενείς και οι μαθητές του. Νομίζω ότι σ΄αυτούς πέφτει το βάρος της "υπεράσπισης" του.
Εγώ κρατάω τα καλά νέα:
Η Αρλέτα είναι καλά!
Κι ευχαριστούμε γι΄αυτό τον γιατρό.

Cle Petridou είπε...

@afmarx: Ναι δίκιο έχεις αλλά δεν αντέχω κι αυτή την τρομοκρατία του Τριανταφυλλόπουλου που επικρέμεται σαν δαμόκλειος σπάθη πάνω από την πόλη. Όλοι έχουμε γμτ στιγμές δύσκολες, στιγμές αδυναμίας, ό,τι και να ναι αυτές. Ποιος ξέρει πώς και υπό ποίες συνθήκες συμβαίνει ό,τι συμβαίνει. Αυτή η κατασπάραξη όμως στο βωμό της τηλεθέασης είναι για μένα το χειρότερο έγκλημα.
Τροφή για
Στην προκειμένη, δεν είμαι ούτε συγγενής ούτε ασθενής αλλά ήταν τόσο έντονο αυτό που ζήσαμε τότε με την περιπέτεια της Αρλέτας και τόση η χαρά που πήραμε όταν μάθαμε πως την ξεπέρασε με τον καλύτερο τρόπο εξ αιτίας ακριβώς της επέμβασης του συγκεκριμένου γιατρού, που μόνο να τον ευχαριστήσω μπορώ και να καταθέσω το συναίσθημα μου.

Μουσικά Προάστια είπε...

Γεια σου Κλέλια. Ούτε και εγώ ξέρω την ιστορία με τον συγκεκριμένο γιατρό, και δεν έχω προφανώς άποψη. Αν έκανε κάτι μεμπτό, πρέπει να υποστεί τις συνέπειες των πράξεων ή παραλείψεών του.

Ξέρω όμως τις ιστορίες άλλων γιατρών, δικών μου ανθρώπων, που περνούν τα 15-20 καλύτερα χρόνια της ζωής τους, της ζωής κάθε ανθρώπου, διαβάζοντας σαν τρελοί και ξενυχτώντας πάνω από μικροσκόπια και ανοιγμένα σώματα. Και καταλήγουν να πληρώνονται με 900 Ευρώ βασικό μισθό, και να παίρνουν τις εφημερίες τους μετά από έξι μήνες, και να αντιμετωπίζονται με αναξιοπρέπεια εκ μέρους της πολιτείας, και να σώζουν ζωές αλλά να μην έχουν να πληρώσουν το δάνειο. Για αυτό το ζήτημα, γιατί δεν ευαισθητοποιούνται οι μπλογκερς και οι Τριανταφυλλόπουλοι;

Και μια απορία. Γιατί όλοι μιλάνε για το φακελάκι στο δημόσιο, και δεν ακούμε τίποτις για τα ιδιωτικά νοσοκομεία; Ο επίσημος χρηματισμός και το επίσημο φακελάκι που συνιστούν τα πανάκριβα νοσήλεια των ιδιωτικών δεν μετράνε; Άσε δε, που ιατρικά λάθη δεν ακούς ποτέ να γίνονται σε ιδιωτικά νοσοκομεία, μόνο σε δημόσια...μάγοι είναι οι άνθρωποι...

Κατά τα άλλα, όπως γράφει και ο Μαρξ, η Αρλέτα είναι καλά.

αμμος είπε...

Μπήκα για να γράψω ακριβώς αυτά που λέει ο Ηρακλής. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι το βασικότερο πρόβλημά μου με αυτές τις εκπομπές είναι ότι σπάνια έως ποτέ δε βάζουν το πραγματικό πρόβλημα, τους χαμηλούς μισθούς που δίνονται σε ειδικούς με τόσο σημαντικό κοινωνικό ρόλο. Είναι όμως πολύ πιο βολικό το παραμυθάκι με το Ζορό Τριανταφυλλόπουλο ή Ευαγγελάτο και τον κακό που τιμωρείται στο τέλος (νανουρίζει πολύ γλυκά τα μεγάλα παιδάκια).

Κλέλια μου επέστρεψα στη μπλογκόσφαιρα, μετά από ένα μεγάλο, ωραίο ταξίδι. Εύχομαι να είσαι κι εσύ καλά στην υγεία σου, γερή και δυνατή, μαζί με την Αρλέτα.

JimmyT είπε...

Εγώ γι' αυτό το θέμα έχω να πω το εξής παιδιά, επείδη ειχα την ευκαιρία να δω μια συνέντευξή του δεν μου έδωσε καμία εντύπωση αλμπάνη που εκμεταλλεύται το πόνο του ασθενούς για να πλουτίσει, είναι ένας σοβαρός επιστήμονας ο οποίος είναι αναγνωρισμένος παγκοσμίως από την ιατρική κοινότητα και προσωπικά το βρίσκω τελείως ανυπόστατο ψεύδος ότι χρηματίστηκε γιατί απλά δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον μεγάλο επιστήμονα να βάλει σε κίνδυνο την καριέρα και το κύρος του για 200 ευρώ. Όλα αυτά από ότι ξέρω έγιναν λόγω της "καρέκλας" στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας που κάποιοι "κύριοι" υποχθώνια του την απέσπασαν με αυτή τη μέγιστη συκοφαντία, βέβαια για αυτόν τον τύπο ονόματι Τριανταφυλλόπουλο δεν χρειάζεται να πω τι μέσα βγάζει για την προσωπική του δόξα, απορώ γιατί κανείς δεν αναφέρει τον δικό του χρηματισμό από πολιτικούς και επιχειρηματίες για να τα κουκουλώνει και τις βίλες, τα κότερα, τα τζιπ και τις μερσεντές που έχει στην κατοχή του, τέλος πάντων άλλο είναι το θέμα μας τώρα, ένας τοπικός δημιοσιογράφος που γνωρίζει τον καθηγητή έλεγε ότι χειρουργεί αφιλοκερδώς ασθενείς που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα, τώρα πως γίνεται αυτός ο άνθρωπος να χρηματίζεται με ευτελές ποσά; αλλά έτσι δεν έλεγαν και για τον γνωστό καρδιοχειρούργο τον Σπύρου; όμως όλοι ξέρουμε πως οι λαμπροί και καταξιομένοι άνθρωποι πολεμούνται οικτρά από κάποια ασήμαντα και μικρά υποκείμενα για να βγούνε στην επιφάνεια και ως γνωστόν τα σκουπίδια μόνο και κάτι άλλο ας μη το πω επιπλέουν στην επιφάνεια...Όχι μόνο επειδή έσωσε την Αρλέτα μας αλλά επειδή είναι ένας σπουδαίος επιστήμονας του οφείλουμε ένα μεγάλο εύγε.

Cle Petridou είπε...

@Μουικά Προάστια
@jimmyt
Ευχαριστώ που καταθέσατε τη δική σας άποψη. Εγώ, από μακριά πιάνω τους απόηχους και δεν έχω κάτι απτό παρ’ εξόν ότι εσείς οι φίλοι αναφέρετε και
Δικαιώνετε την αίσθησή μου κι ευχαριστώ πολύ γι αυτό.

quartier libre είπε...

@ Σεπτέμβρης 16.
μετά τη χτεσινή μας συζήτηση...

εκεί που έλεγα θα αποσυρθώ
(πόσον καιρό, το λέω, τώρα...)
με ξαναχώσατε από χτες
σε εκ στρατευτικό σώμα !...

διάβολε, πότε θα αποστάσουν οι παλιοί στρατιώτες ;
(οι παλιοστρατιώτες δηλαδή...)

:)

Ανώνυμος είπε...

Κλέλια μου, άκουσα αυτή τη διασκευή από τον Κωνσταντίνο Β και μου άρεσε πολύ. Δεν ξέρω αν θα σου αρέσει, το τραγούδι έγινε με τη θετική έννοια αγνώριστο, αλλά σκέφτηκα να σου το κάνω δωράκι. Φιλιά.
http://www.fileden.com/files/2008/3/6/1799054/05%20Hsoun%20Paidi%20San%20Ton%20Hristo.mp3

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Κλελια. Στο’ έστειλα το τραγούδι της Αρλέτας! Το πήρες;

Υ.Γ σου το έστειλα μια φορά με το email της αδελφής μου και μια με το δικό μου.
Πέτρος

Cle Petridou είπε...

@ Αμμε καλέ μου, τώρα συνειδητοποίησηα πως δεν γράφτηκε η απάντηση μου στο προηγούμενο σχόλιο σου...
Σ ευχαριστώ πολύ για το δωράκι την διασκευή αυτού του υπέροχου τραγουδιπύ του Νάνου Χατζιδάκη "Ήσουν παιδί σαν το Χριστο". Ενδιαφέρουσα μεν η προσέγγιη του Βήτα ενοχλητικό το τραγούδισμα του. Το δέχομαι απ τους συνθέτες των τραγουδιών να πουν τα τραγούδια τους ολίγον παράφωνα γιατί δίνουν όντως μια άλλη διάσταση. Από τον Βήτα όμως δεν μπορώ να το δεχτώ. Νομίζω πως όλη αυτή η ιστορία γύρω από τον Κ. Βήτα και την ηλεκτρονική του "αρτιότητα" είναι λίγο υπερβολικό.

Cle Petridou είπε...

@Πέτρο, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το τραγούδι. Με σσυγχωρείς που άργησα να αντιδράσω. Ήμουν λίγο στα υπόγεια...
Στέλνω μέιλ

arlouba είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
arlouba είπε...

Ευχαριστώ για το blog :)
Η Αρλέτα είναι από τους ανθρώπους που αγαπώ και χάρηκα πολύ που πήγαν όλα καλά.
Όσο για το γιατρό.. όντας του συναφιού, μου φαίνεται λίγο "ρομαντικό" το περί χρηματισμού για 200 ευρώ... Πετυχημένοι χειρουργοί ζητάνε "φακελάκια" της τάξεως των 10000-20000 ευρώ για μια εγχείριση... χωρίς δυστυχώς να θέτουν το κύρος(χμμ)τους σε κανένα ρίσκο.
Ο κ Τριανταφυλλόπουλος όμως δεν ενοχλεί όπου δεν τον παίρνει και τούμπαλιν :P
i rest my case που λένε και οι Γάλλοι...

Cle Petridou είπε...

@arlouba,τι ωραίο όνομα έχεις!
Τι να πω κι εγώ παίζονται διάφορα και ίσως η αλήθεια να 'ναι κάπου στη μέση κρυμμένη... Μακάρι να ναι καλά ο άνθρωπος που βρέθηκε εκεί τη συγκεκριμένη στιγμή.