Κυριακή, Ιουνίου 17, 2007

17.06.2007

Ξέρω, νιώθεις ότι σ έχω ξεχάσει, πως δεν σε σκέφτομαι πια όπως παλιά. Πως έχω μπλέξει με παρέες και έχω αλλού τα μυαλά μου Πως μπορώ να ζήσω χωρίς την απουσία σου ό, τι προσπαθώ να καταφέρω μια ζωή δηλαδή. Ξέρεις κάτι; Κατάφερα κάτι πιο σπουδαίο,
έτσι το βλέπω και το νιώθω τουλάχιστον εγώ: Nα είσαι στην ψυχή μου χωρίς να βασανίζομαι,
αλλά να είσαι εκεί, να με παρακολουθείς,
να χαίρεσαι για μένα και
να μην ανησυχείς. Βαδίζω στο σκοινί μου επάνω,
χωρίς δίχτυ να περιμένει από κάτω
κι όσο μας πάει…
Έτσι κι αλλιώς η ζωή μου όλη ήταν «όσο με πάει»
και μέρα τη μέρα
με ξεβγάζει σε πιο όμορφα ακρογιάλια… Σαν προσευχή στα γράφω αυτά
γιατί δεν χωράνε σε sms μέσα. Δεν χωράνε σε ολόκληρη την Vodaphone μέσα. Χωράνε μόνο στην ψυχή μου
και σ αυτό το Blog,
που στήθηκε εξ αιτίας σου
και σ’ ευχαριστώ. Ήταν το πιο όμορφο δώρο που μου ‘κανες ποτέ.

Ανεκτίμητο Ανέλπιστο Ανεμόεν

02 ΓΙΑ ΧΑΤΗΡΙ ΣΟΥ....

19 σχόλια:

habilis είπε...

Να εισαι στην ψυχη μου χωριs να βασανιζομαι.

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

είναι καλύτερα χωρίς δίχτυ. Να κυλάει η αδρεναλίνη στις φλέβες...

Cle Petridou είπε...

ΚαληΜέρα νν χουμε παιδια!
Ψηλά τα κεφάλια και...
πάμε δουλεά.

Cle Petridou είπε...

@O habilis

Σ’ άρεσε ο στίχος ε;…
Ξέρεις δουλειά που θέλει για να βγει;

φιλάκια και καλή βδοομάδα

Cle Petridou είπε...

@ Σερ. Σπύρο,

Αδρεναλίνη , αδρεναλίνη στις φλέβες μας καταντήσαμε αντί για αίμα να κυλάει μόνο αυτή…
Κάτσε να στρίψω ένα τσιγάρο…

Υ.Γ. Λάθος...Αδρεναλίνη ΚΑΙ νικοτίνη

A.F.Marx είπε...

Ότι έχεις μπλέξει με παλιο-μπλογκοπαρέες είναι γεγονός...
Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;
:)

(Καλημέρα, καλή εβδομάδα!)

Cle Petridou είπε...

Ναι είναι γεγονός, με παρασύρατε στην άβυσσο της Blogομανίας.

Φιλάκια Μαρξουλίνο

Μαριλένα είπε...

Φυσικά ξέρεις πως ο,τι γράφεις περνάει μέσα από ένα φίλτρο διαφορετικό από τ' άλλα, τα υπόλοιπα μιας και θα το διαβάσουν "άλλα μάτια".

Καλη βδομάδα να 'χεις και δροσερή :))

Cle Petridou είπε...

Μαριλένα, σταμάτησα ν ανησυχώ ή να φοβάμαι για ότιδήποτε.
Είναι αυτό που λέμε...
ότι ήτανε να πάθουμε.. το παθαμε!
:)

Cle Petridou είπε...

@ Μαρινέλα,
όμως τι εννοείς; δεν είμαι σίγουρη αν κατάλαβα ακριβως;

o είπε...

να μην ανησυχείς.

και έτσι να συνεχίζεις να γράφεις - όπως αισθάνεσαι.

...σήμερα "σαν προσευχή"


Καλησπέρα.

Cle Petridou είπε...

@en vain: Έτσι κι αλλιώς, το Blog αυτό σαν... προσυχη άρχισε

Κάποια στιγμή κοινωνικοποιήθηκε γιατί έτυχε να το ανακαλύψουν κάποια θαυμάσια παιδιά που μπορώ να πω πια ότι είναι φίλοι. Κάτι που ουδέποτε το περίμενα ή το φαντάστηκα.
Και είναι υπέροχο!
Όμως κάθε τόσο, πάντα θα γυρνώ στη βάση μου…

Σ ευχαριστώ που περασες.

Μαριλένα είπε...

τελιούλες τελιούλες τελιούλες
Ετσι: ... ... ...

Και καθόλου πρόθεση μου δεν ήταν να σε κανω να ανησυχήσεις.

Αστο. Ατυχής στιγμή.

αμμος είπε...

Δεν μπόρεσα ποτέ να χωρίσω έτσι (μέσα μου). Σε ζηλεύω γι' αυτό.
Καλή βδομάδα!

Cle Petridou είπε...

@ Μαριλένα μου καλή, εσύ να μην ανησυχείς.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Σ αγαπώ πολύ και καταλαβαίνω μέσα από πια διαδικασία το είπες.
Με συγκινήσατε όμως όλοι…΄

Εδώ, σ αυτό το κομματάκι blog θέλω να διατηρήσω το «δικαίωμα» να γράφω όπως έγραφα στην αρχή. Ότι βγαίνει απ την ψυχή μου.

Καλή νύχτα να χεις.

Cle Petridou είπε...

@Αμμόχωστε καλέ μου, έχουμε και μια διαφορά ηλικίας και μια πορεία ζωής όσο να ναι διαφορετική ο καθένας μας.
Να είσαι πάντα αληθινός, και να προσέχεις την αγάπη σου (είπε η θεία Κλέλια!).
Εγώ έκανα λάθη… ολκής, τα χρεώνομαι και…πάμε παρακάτω
Η ζωή είναι πάντα μπροστά. Όλο και κάτι όμορφο μας περιμένει στη στροφή.

φιλάκια

Μαριλένα είπε...

:))))

γιατί ξέρεις, είναι (αρκετές ομολογώ) φορές, που άλλο θέλω να πω (να γράψω)κι αλλιώς μου βγαίνει.

Θα 'πρεπε ομως να 'χω ήδη καταλαβει, πως εσύ ειδικά, είναι αδύνατον να με παρεξηγήσεις.

φιλιά και να 'σαι πάντα καλά και χαμογελαστά. Ακόμα κι όταν είσαι θλιμμένη, καλά να 'σαι.
Ετσι..

Ανώνυμος είπε...

Πάντως το τραγούδι για χατήρι σου που ειναι πιο πάνω δεν το λέει η Αρλέτα αλλά η Ζωή Φυτούση

Cle Petridou είπε...

@Ανώνυμε:Λες να μην το ξέρω; Όμως εδώ πέρα βάζουμε και ό τι άλλο αληθινο αγαπάμε απ το ελληνικό τραγούδι, με βάση πάντα την Αρλέτα.