Παρασκευή, Αυγούστου 16, 2013

ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ - Αρλέτα




Εγώ μιλάω με τραγούδια

Στίχοι, μουσική:Αρλέτα Εκτός έδρας


Το θέλω να σε καταλάβω 

παρακαλώ μην με παρεξηγείς 
κάπου μιλάμε άλλη γλώσσα 
δεν φταις εσύ 
κι έτσι φτιάχνουμε ένα τοίχο 
εγώ από δω κι εσύ από κει 


 Εγώ μιλάω με τραγούδια

 δεν έμαθα άλλη γλώσσα ποτέ 
μπερδεύομαι στη λογική σου 
τραυλίζω γίνομαι παιδί 
 Μη μου γυρεύεις εξηγήσεις 
δεν ξέρω να σου εξηγώ 
πάρε με μες τη μουσική σου 
σ ένα τρελό χορό για δυο 

 Μην προσπαθήσεις να με βάλεις 

σ ένα τετράγωνο κουτί 
το σχήμα μου είναι αφηρημένο 
αν μ αγαπάς ίσως το βρεις 
 Ξέρεις πάρα πολύ το θέλω 
να ‘μαστε όμορφα μαζί 
αλλά μη με καταπιέζεις 
γιατί είναι δύσκολη η ζωή 

 Εγώ μιλάω με τραγούδια 

δεν έμαθα άλλη γλώσσα ποτέ 
μπερδεύομαι στη λογική σου 
τραυλίζω γίνομαι παιδί 
 Μη μου γυρεύεις εξηγήσεις 
δεν ξέρω να σου εξηγώ 
πάρε με μες τη μουσική σου 
σ ένα τρελό χορό για δυο




Δεν υπάρχουν σχόλια: