Τρίτη, Αυγούστου 07, 2018

Mingrelia_Άχ, Αρλέτα ! (In memoria)





Martha Economopoulou


Μουσική, στίχοι, ενορχήστρωση & ερμηνεία, Μάρθα Οικονομοπούλου (Mingrelia).Παίζουν οι μουσικοί, Ρία Αναστασίου, βιολοντσέλλο, Άγγελος Μελέτης, κιθάρα, Αλεξάνδρα Τσούκη, πιάνο και Αντώνης Τζίκας, κοντραμπάσο.

Η προσωπική μου κατάθεση ψυχής και το τελευταίο αντίο, στην πολύ αγαπημένη φίλη των νεανικών μου χρόνων, εκείνο το αφάνταστα τρυφερό "αερικό", που ο κόσμος, ήξερε, αλλά δέν γνώριζε!
Ο πίνακας, ονειρικό πορτραίτο της φαντασίας της, ζωγραφισμένο απο την ίδια, δώρο στα γενέθλιά μου, το 1973.Αντίο, Αρλέτα μου και μείνε ήσυχη..Δέν σε ξεχνάμε.



εΔέν ξέρω, πόσοι απο εσάς παρακολούθησαν σήμερα, απο τις 2μμ έως τις 4μμ.,το θαυμάσιο ραδιοφωνικό αφιέρωμα του Άγγελου Σταθόπουλου,στην Αρλέτα, επ' ευκαιρία του 1 χρόνου που συμπληρώνεται μεθαύριο, απο τη μέρα που έφυγε, αλλα εμείς εκεί, στο στούντιο του Ραδιομέγαρου, περάσαμε ένα δίωρο,πολύ ζεστά, φιλικά, νοσταλγικά και όμορφα, μιλώντας για την Αρλέτα. που γνώριζα, όσο λίγοι, ανάμεσα σε καλο-διαλλεγμένα τραγούδια, δικά της, ή τραγουδισμένα απο εκείνη.Θυμήθηκα και μοιράστηκατους ακροατές, πολλά άγνωστα σε όλους περιστατικά, απο τα χρόνια της νιότης μας και χαίρομαι αφάνταστα , που κατάφερα να δώσω στον κόσμο, το εκ βαθέων ψυχολογικό πορτραίτο, αυτής της μοναδικής και ανεπανάλληπτης καλλιτέχνιδας, ώστε να πάρουν μιά ιδέα, της αθέατης όψης, της ιδιόμορφης βαθιά καλλιτεχνικής ιδιοσυγκρασίας και προσωπικότητάς της! Χάρηκα, επίσης, πολύ,΄που το τραγούδι που έγραψα για εκείνη,, που πήγε... κατευθείαν, απ' το στούντιο στο ραδιόφωνο, πρίν κάν, το πάρω, εγώ, στα χέρια μου, ήταν΄τελικά, πανέμορφο, άψογο σε εκτέλεση και συγκίνησε όλους όσους το άκουσαν, μέσα και έξω απο την ΕΡΤ!


Μόλις τώρα, το ανέβασα κι εγώ, στο YouTube, απ' όπου μπορείτε να το ακούσετε κι εσείς.Σας συνιστώ,όμως, να χρησιμοποιήσετε ακουστικά, ή το στερεοφωνικό σας,άν δέν θέλετε να χάσετε κάποια απο τα όργανα και το...μισό αισθαντικό ηχητικό αποτέλεσμα!

Martha Economopoulou

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ, σε όλους τους φίλους μου και στους φίλους της Αρλέτας: Στις 8 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ, μέρα που έφυγε, ΑΝΑΡΤΗΣΤΕ το τραγούδι στις σελίδες σας!!!Να την θυμηθούν, οι πάντες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: