Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 18, 2017

ΑΡΛΕΤΑ: "Τον Γιώργη τον αισθάνομαι σαν παιδί μου".


Από τη 
ΔΗΜΗΤΡΑ ΔΑΡΔΑ


Ο τραγουδιστής Γιώργης Χριστοδούλου υπήρξε στη ζωή της σπουδαίας κυρίας του πενταγράμμου το «παιδί» που δεν απέκτησε ποτέ και λίγοι γνώριζαν τη σχέση που είχαν αναπτύξει.
Ενα 24ωρο πριν χτυπήσει πένθιμα η καμπάνα στο Α΄ Νεκροταφείο, ο νεαρός καλλιτέχνης μάζεψε λέξεις και εικόνες, γράφοντας το στερνό «αντίο» στο διαδίκτυο: «Το πάλεψες σχεδόν οκτώ μήνες κι είπαμε θα νικήσουμε κι αυτή τη φορά. Η αγάπη δεν χάνεται. Κάπου αλλού πάει, μεταμορφώνεται, αλλά δεν χάνεται. Αυτό και το ότι “η οικογένειά μας δεν είναι πάντα αυτή που γράφουν τα χαρτιά μας” μου το έμαθες εσύ, που ήσουν νονά μου στο τραγούδι και μητέρα μου στη ζωή. Θα βρεθούμε πάλι, θα βρισκόμαστε κάθε μέρα, κάθε λεπτό, όπως είχαμε συμφωνήσει. Ο γιος σου».
Το «μοναχοπαίδι» της, που όλους αυτούς τους μήνες βρισκόταν δίπλα της στο κρεββάτι του νοσοκομείου, της έβαζε ν’ ακούει μουσική ακόμη και τις τελευταίες ημέρες που οι γιατροί τη θεωρούσαν κλινικά νεκρή. «Βουρκώνω τώρα σαν θυμάμαι τον Γιώργη να μου ζητάει τραγούδια του Χατζιδάκι σε mp3. Της τα ’βαζε να τ’ ακούει στο νοσοκομείο όπου βρισκόταν, κάτι που την έκανε να χαμογελάει» αποκάλυψε σε ανάρτησή του ο Αντώνης Μποσκοΐτης, δημοσιογράφος και καλός φίλος της Αρλέτας.
Η σχέση της αείμνηστης δημιουργού και του νεαρού συνθέτη, τραγουδιστή και ηθοποιού άρχισε πριν από πολλά χρόνια, τότε που εκείνος ήταν μόλις 12 ετών! «Ημουν φαν της. Την άκουγα σαν τρελός, ήξερα όλα τα τραγούδια της απέξω και ανακατωτά. Μια μέρα βρήκα το τηλέφωνό της και της τηλεφώνησα. Πριν από αυτό, είχα πάει σε μια συναυλία που είχε κάνει στον Λυκαβηττό, πέρασα από το καμαρίνι της και μου έφτιαξε ένα αυτόγραφο. Θυμάμαι, είχε ζωγραφίσει πάνω στη φωτογραφία. Αυτό το αυτόγραφο το είχα κολλήσει πάνω στην ντουλάπα μου, στα αποδυτήρια και το θεωρούσα το πιο όμορφο πράγμα που μπορούσα να έχω» είχε δηλώσει σε συνέντευξή του, προσθέτοντας: «Νιώθω ότι αυτή η γνωριμία κι αυτή η σχέση είναι από τα πιο όμορφα δώρα που μου έχει κάνει η ζωή. Οι συζητήσεις μαζί της με διαμόρφωσαν».

ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ Γιώργη Η ΙΔΙΑ Η ΑΡΛΕΤΑ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ...

"Αυτός είναι γιός μου. Είμαι η μαμά του γενικώς. Όχι μόνο στο τραγούδι. Τον Γιώργη τον αισθάνομαι σαν παιδί μου. Δεν θα ήταν τυχερός αν όντως ήμουν η μαμά του, γιατί δε νομίζω ότι κάνω πολύ για μαμά, αλλά τον αγαπώ όπως ακριβώς θα αγαπούσα ένα παιδί μου. Τα παιδιά μου είναι ο Γιώργης και η Σάννυ Μπαλτζή. Όταν έχεις περάσει αυτά που έχω περάσει εγώ, μετράς τους ανθρώπους αλλιώς. Είχα ένα σκυλάκι, το οποίο αγαπούσα πάρα πολύ και το οποίο έφυγε «πλήρης ημερών» πριν από δύο χρόνια, έζησε ως τα 19. Όταν αρρώστησα, τον φρόντιζε μια φίλη μου, αλλά έπρεπε να φροντίζει και εμένα, ποιόν να πρωτοπρολάβει; Και έτσι τον ανέλαβαν η Σάννυ και ο Γιώργης. Παρόλο που η Σάννυ είχε το μικρό παιδί της να φροντίσει, τον κράτησε δυο μήνες.  Αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ μου. Και μετά τον πήρε ο Γιώργης, που έμενε σε ένα σπίτι, όπου κανείς δεν ήθελε τον σκύλο. Τους αγνόησε και τον κράτησε έναν μήνα. Μετά έπρεπε να φύγει για λίγο και το σκυλάκι πήγε κάπου αλλού, όπου κόντεψε να πεθάνει. Γιατί το σκυλάκι ήθελε παρεούλα, δεν ήθελε μόνο φαί και νερό. Αυτό λοιπόν που έκαναν αυτά τα παιδιά για εμένα, ήταν πάρα πολύ σημαντικό."


Δεν υπάρχουν σχόλια: