Σάββατο, Νοεμβρίου 08, 2008

Κρίση (Μαυρουδής-Χατζιδάκις-Αρλέτα) (Ε)





Κρίση

Κρίση την είπαν την στιγμή
σαν εκοιμήθεις πλάι μου με χάρη
την ώρα που ξεχύθηκαν μ' ορμή
χίλια πουλιά να σκίσουν το φεγγάρι

Κρίση την είπαν την πηγή
που πάνε τ' άστρα να λουστούν το βράδυ
να πιουν νερό να χτενιστούν στη γη
και να πλαγιάσουν στης αυλής μου το πηγάδι

Κρίση την είπαν την ορμή
που φτιάχνει η αγάπη μέσα στο λιβάδι
κι η αναπνοή μου γίνεται στιγμή
που μ' ακουμπά τ' αγέρι του θεού σαν χάδι

Από το "παιδί της γης" σε ποίηση Μάνου Χατζιδάκι
και μουσική Νότη Μαυρουδή
Τραγουδά η Αρλέτα




Από τα πιο συγκλονιστικά τραγούδια.
Μια στιγμή που έσμιξαν τρεις δημιουργοί και κατάθεσαν ότι πολυτιμότερο μπορεί κανείς να χαρίσει στην ζωή μας.

Το ξαναποστάρω 2 χρόνια μετά για κείνο το...
"κι η αναπνοή μου γίνεται στιγμή
που μ' ακουμπά τ' αγέρι του θεού σαν χάδι"

Καλή νύχτα να 'χετε

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Κλελία! Τι σύμπτωση αυτό το CD άκουγα σήμερα Νότης Μάυρουδης – Μάνος Χατζιδάκις παιδί της γης με τη Αρλέτα και τον Ηλία Λιουγκο επίσης και την Φλέρυ Νταντωνάκη ένα δίσκο που αγαπώ. Είναι αλήθεια ότι αυτοκτόνησε ; γιατί; Κρίμα.

Υ.Γ ζωγράφισα κάτι για σένα (που νομίζω θα σ’ αρέσει) θέλω να σου το χαρίσω.

πέτρος

quartier libre είπε...

@ δεν ξεχνάω τις φωτό!
απλά, δεν έχω πιά το καλώδιο, που τις περνάω στον Η/Υ.
αύριο, μεθαύριο, θα αγοράσω.

:)

Οδυσσέας Ξένος είπε...

GEIA SAS
SYGXARITIRIA GIA TO BLOG
PSAXNO APEGNOSMENA TO TRAGOUDI "LIGO PRIN FTASEI H ANOIXI" APO TON 1o DISKO THS ARLETAS PARAKALO BOERI KAPOIOS NA ME BOHTHISEI