Παρασκευή, Αυγούστου 15, 2008

Αρλέτα - Το πέλαγο είναι βαθύ

Μουσική/ Στίχοι: Χατζιδάκις δίσκος:12+1 τραγούδια του Μ. Χατζιδάκι Το πέλαγο είναι βαθύ κι η αγάπη είναι μεγάλη Έχω ένα πόνο στην ψυχή και ποιος θα μου τον βγάλει Το πέλαγο είναι γλυκό, χάδι μαζί και δάκρυ και με κυλάει αφρίζοντας στου ορίζοντα την άκρη Το πέλαγο είναι παιδί, τρέχει και δεν το φτάνω Παιδί και στην αγάπη του, που σαν με δει το χάνω Το πέλαγο είναι γλυκό...

Ακούστε το σα να ναι πρώτη φορά κι αφήστε τη φωνή να σας παρασύρει στον κυματισμό της κι αφήστε την ενορχήστρωση να σας τυλίξει σε μια γλυκιά δίνη, σαν να βρίσκεστε στο βυθό της μοναξιάς σας.

Ίσως η καλύτερη απόδοση του κλασσικού αυτού τραγουδιού του Μάνου Χατζιδάκι.

Υ.Γ. 1 Το αρχικό ποστ διαγράφηκε και μεταφέρθηκε στα… τραγούδια γιατί, τελικά, το Blog αυτό έχει πάρει τη μορφή του και δεν χωρά άλλες παρεμβάσεις, πιο προσωπικές, ή πιο ψυχαναγκαστικές (!) Υ.Γ.2 Ας με συγχωρέσει ο φίλος Πέτρος που άφησα μετέωρο το όμορφο σχόλιό του.. Πιστεύω όμως πως θα καταλάβει.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όλοι στην ζωή μας νοιώθουμε έτσι όπως το γεγονός που αναφέρεις. Πόσοι σ’ αυτήν την ζωή δεν νοιώσανε χαλιά; Η κάτι στο περίπου. Και εγώ τώρα νοιώθω την ζωή μου γεμάτη θρύψαλα και γεμάτη κομμάτια και κάτσε τώρα που είναι νωρίς να τα συναρμολογήσεις ξανά απ’ την αρχή. Βαριέμαι δεν μπορώ, έτσι θέλω εγώ να ζω ψύχη μου μες στην τρέλα και καθόλου στα σοβαρά δεν βάζω εγώ μυαλό, βάλε εσύ που διαλύεις τη σχέση μέσα σε 9 μήνες κρίμα. Κάποια πράγματα τελικά Κλελια να μην τα διαλέγουμε μόνοι μας άλλα ίσως να έρχονται από μόνα τους .
Πέτρος
Υ.Γ μπορεί Το πέλαγος να είναι βαθύ άλλα φτάνει να μην πνίγουμε.

Cle Petridou είπε...

@ Πέτρο: Το πώς και το γιατί έρχονται έχω σταματήσει να το ψάχνω, απλά έρχονται. Πότε σαν χάδι και πότε σαν τσουνάμι…
Και γι αυτό έχουμε τα τραγούδια, για να μην πνιγούμε!

Καλά να σαι και ν αντέχεις