Παρασκευή, Απριλίου 20, 2007

Καλημέρα και... εκ παραδρομής

Αυτό το ποστ είναι μια παρένθεση και παρακαλώ να εκληφθεί ως τέτοια -όχι δεν αλλαξοπιστήσαμε, απλά: 1.Μια Γαλλική καλημέρα στην φίλη ghteytria για να ομορφήνει τη μέρα της και να την ταξιδέψει λίγο αφού δεν κατάφερα να το ενσωματώσω το τραγούδι στο comment που της έστειλα. Πρόκειται για ένα κλασσικό πια τραγούδι, Paris s eveille με τον Jacques Duntronc. και 2. Από λάθος ανέβασα άλλο τραγούδι απ αυτό που είχα στο μυαλό μου για την quartier libre . Το τραγούδιπου είχα στο μυαλό μου ήταν το "Μessage personel" με την Francoise Hardy. Καλημέρα Paris s eveille
09 Paris s eveille...
Message personel
10 message persone...

6 σχόλια:

μαριάννα είπε...

Φιλεναδίτσα μου γλυκιά!!! Καλημέρα... Τι να πω τώρα... Όνειρο τα τραγούδια! ΟΝΕΙΡΟ!!! Μόνο που δεν μπορώ να τα κατεβάσω από το esnips τουλάχιστον. Θα τα ψάξω όμως...
Τι να σου πω τώρα, αφού με έχεις καταλάβει... Λιώνω για τέτοια.
Πρέπει να πάμε μαζί ένα ταξιδάκι Παρίσι κάποια στιγμή. Είσαι; ;)
Χίλια ευχαριστώ... από καρδιάς!
Σε φιλώ!

Cle Petridou είπε...

@Γητεύτρια: Χάρηκα που σου άρεσαν τα τραγούδια γιατί είναι από τα πολύ αγαπημένα μου. Αν σ έχω καταλάβει φιλενάδα!... Παιδί μου είσαι η δροσιά του Blogoχωριού!
Είναι δε διπλή η δικιά μου η χαρά όταν μοιράζομαι αυτά που αγαπώ με ανθρώπους που ξέρουν να τα παίρνουν και να τα εκτιμούν.
τΑ ΣΈΒΗ ΜΟΥ ΚΥΡΆ ΜΟΥ

Ταξιδάκι; Μέσα

μαριάννα είπε...

Καλησπέρα κορίτσι! Πριν λίγο γύρισα και προβλέπεται και ΣΚ πολύ ζόρικο με πολλές εκδηλώσεις...
Μια και μιλάμε για Παρίσι δες εδώ ένα ενδιαφέρον ποστ:

Σκόρπιες, γαλλικές, σκέψεις

Καληνύχτα... φιλιά!

quartier libre είπε...

καλημέρα!
κι ευχαριστώ για την διόρθωση,
διότι εκείνο το
"Comment te dire adieu"
Francoise Hardy
"κάπως" μου έκανε...
-για τέτοια είμαστε τώρα-;

(smile)

να προσέχεις τον εαυτό σου

μαριάννα είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα! Με υπέροχη μουσική και πολλά «μηνυματοτράγουδα»!

Γράφω εδώ για να μη χαλάσω το παραπάνω μήνυμα... ;)

μαριάννα είπε...

Καλό μήνα λουλουδιασμένο και μοσχομυριστό! Εχθές πάνω που σου έγραψα ένα κατεβατό για τους σαλεμένους, πήγα να σου βάλω και το τραγούδι των σαλεμένων εραστών, έγινε κάποια στραβή με το λινκ τα χασε όλα, κατέβασα τα σχετικά μπινελίκι-α και πήγα για ύπνο.:))))
Φιλάκια!