Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 18, 2017

Αρλέτα: Μια ολοκληρωμενη συνεντευξη εφ' ολης της υλης (σχεδον)

Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012 16:49

Αρλέτα: "Απλώς μία κιθαρωδός και ολίγον τι ζωγράφος, που μένει στην πλατεία Κυψέλης"

Γράφτηκε από την  

Ένα νησί μέσα στην πόλη. Η Αρλέτα δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Αγαπημένη καλλιτέχνης και απέριττος άνθρωπος, ανήσυχο πνεύμα και σπάνιο ταλέντο. Μας καλωσόρισε στο σπίτι της, μας φίλεψε, μας άνοιξε την καρδιά της. Μας εντυπωσίασε με την δύναμη της σκέψης της και την ειλικρίνεια της έκφρασής της. Παρακάτω ακολουθεί η συνέντευξη που μας παραχώρησε και γι'αυτό (και όχι μόνο) την ευχαριστούμε θερμά!


-Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σας με τη μουσική;

Δεν είμαι μουσικός, απλά «παίζω τραγούδια». Πράγμα που συνέβη τελείως τυχαία, δεν ήταν μέσα στις προθέσεις μου ποτέ. Αλλά όταν συνέβη 'με πήρε και με σήκωσε'. Υπεύθυνος γι' αυτό ήταν ο Γιώργος Παπαστεφάνου. Αυτός φταίει δεν φταίω εγώ. Εγώ μπήκα στο τραγούδι κατά λάθος και έμεινα από αφηρημάδα. Μπορεί να ακούγεται αστείο, αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

-Η οικογένειά σας τι ρόλο έπαιξε σε αυτό;

Η οικογένειά μου δεν είχε παίξει κάποιο ρόλο στην ενασχόλησή μου με το τραγούδι. Ο πατέρας μου ήταν πολύ υπέρ, από αυτόν έμαθα να τραγουδώ. Ήταν γιατρός αλλά και πάρα πολύ ωραίος τραγουδιστής.  Η μητέρα μου ποτέ δεν μου το συγχώρεσε. Ήθελε να σπουδάσω κάτι πιο «θετικό». Οποιοδήποτε πανεπιστήμιο εκτός της σχολής Καλών Τεχνών ή του τραγουδιού.  Ειδικά για το τραγούδι δεν ήταν καθόλου υπέρ....


Δεν υπάρχουν σχόλια: