Παρασκευή, Αυγούστου 19, 2016

Αρλέτα - Εκδρομή




Αρλέτα - Εκδρομή


Δεν θέλω εγώ από σένα
Παραμυθάκια να μου πεις
Λόγια μεγάλα και ψέματα
Δεν θέλω εγώ από σένα
Παραμυθάκια να μου πεις
Πράματα της νύχτας και μπερδέματα

Εγώ από σένα μόνο μια εκδρομή
Μια αναπνοή στο φως μια διαδρομή
Εγώ από σένα θέλω μόνο τ’ όνειρο
Σημερινό, κι άσε τ’ αύριο γι’ αύριο 


Δεν θέλω εγώ από σένα
Τίποτα να ‘ναι πιο βαρύ
Απ’ το φτεράκι μιας μέλισσα
Δεν θέλω εγώ από σένα
Τίποτα να ‘ναι πιο βαρύ
Απ’ τον αφρό της άγριας θάλασσας

Εγώ από σένα μόνο μια εκδρομή
Μια αναπνοή, στο φως μια διαδρομή
Εγώ από σένα θέλω μόνο τ’ όνειρο
Σημερινό, κι άσε τ’ αύριο γι’ αύριο


Στίχοι:Αρλέτα, Μουσική: Βαγγέλης Γεωργίου
Από το άλμπουμ «Άσε τα κρυφά κρυμμένα» 

Τραγουδά μαζί με την Αρλέτα, κάνοντας Β' φωνή,ο Χάρης ή ο Πάνος Κατσιμίχας

Δεν υπάρχουν σχόλια: