Τρίτη, Απριλίου 01, 2014

Στης πικροδάφνης τον ανθό και Κοντούλα λεμονιά με την Αρλέτα


Δυο δημοτικα τραγουδια απο τον δισκο "Και παλι χαιρετε".

Η Αρλέτα αποδίδει τα τραγούδια μ ένα τρόπο αφοπλιστικό, σύγχρονο, δικό της. τόσο όσο
αφορά την ερμηνεία όσο και την ενορχήστρωση, δίνοντας συγχρόνως μια άλλη οπτική
 των τραγουδιών αυτών, δίνοντας συνάμα και την άποψη της στο θέμα της προσέγγισης των  δημοτικών τραγουδιών από «μη δημοτικούς» καλλιτέχνες.


Στης πικροδάφνης τον ανθό
Παραδοσιακό Ηπείρου



Στης πικροδάφνης τον ανθό

Παραδοσιακό Ηπείρου

Στης πικροδάφνης τον ανθό
έγειρα ν' αποκοιμηθώ
άιντε λίγο ύπνο για να πάρω
άιντε κι είδα όνειρο μεγάλο

Παντρεύεται η αγάπη μου
για πείσμα για γινάτι μου
και της δίνουν τον εχθρό μου
για το πείσμα το δικό μου

Στο γάμο τους με προσκαλούν
και για κουμπάρο με καλούν
για να πάω να στεφανώσω
δυο κορμάκια να ενώσω

Περνώ τα στέφανα χρυσά
βάστα καημένη μου καρδιά.
Άιντε και λαμπάδες απ' ασήμι
να υπάρχει εμπιστοσύνη.




Κοντούλα λεμονιά
Παραδοσιακό Ηπείρου




Κοντούλα λεμονιά
Παραδοσιακό Ηπείρου

Μωρη κοντού μωρη κοντούλα λεμονιά, 
Με τα πολλά λεμό λεμόνια, Βησσανιώτισσα,
 
σε φίλησα κι αρρώστησσα
και το γιατρό δε φώναξα.

Πότε μικρή, πότε μικρή μεγάλωσες;
Κι έγινες για στεφά στεφάνι, Βησσανιώτισσα,
 
σε φίλησα κι αρρώστησσα
και το γιατρό δε φώναξα.

Χαμήλωσε, χαμήλωσε τους κλώνους σου,
 
να κόψω ένα λεμό λεμόνι, Βησσανιώτισσα,
 
Σε φίλησα κι αρρώστησσα
και το γιατρό δε φώναξα.

Για να το στύ για να το στύψω να το πιω,
 
να μου διαβούν οι πό οι πόνοι, Βησσανιώτισσα,
 
σε φίλησα κι αρρώστησσα
και το γιατρό δε φώναξα.
Mωρή κοντού μωρή κοντούλα λεμονιά
με τα πολλά λεμό λεμόνια,
Bησσανιώτισσα
δε σ' είδα ψες κι αρρώστησα
κι ούτε γιατρό δε φώναξα.

Πότε μικρή μεγάλωσες κι απόλυκες κλωνάρια
 
συ μ' έκαμες κι αρρώστησα
και το γιατρό δε φώναξα.

X
αμήλωσε τους κλώνους σου να κόψω ένα λεμόνι
μικρή Δελβινακιώτισα
απ' τον καημό σ' αρρώστησα.


Για να ντο ζήψω να ντο πιω να μου διαβούν οι πόνοι
σε φίλησα κι αρρώστησα
κι ούτε γιατρό δε φώναξα




ΚΛΙΚ στον δίσκο



Δεν υπάρχουν σχόλια: