Δευτέρα, Φεβρουαρίου 10, 2014

Κοκαΐνη * Αρλέτα & Μανώλης Λιδάκης





Κοκαΐνη


Στίχοι:  Μάριος Βαϊάνος
Μουσική:  Σπύρος Ιωαννίδης

Αρλέτα & Μανώλης Λιδάκης 


Δίσκος,ο παράξενος ερωμένος

Απ’ την κραιπάλη που με πλάκωσε βαρειά,
 
παράλυτος μ’ εκφυλισμένα μάτια,
 
ποιος θά `ρθει να με σώσει μια νυχτιά;

Οραματίζομαι συχνά μιαν ύπαρξη
μια κόρη με τα κάλλη τα περίσσια
που θα με φέρει στην αλήθεια, ίσια
που θα με βγάλει από τον έκλυτό μου βίο...
Αντίο...

Θα βρω μια θεία ξεκούραση στα χέρια της,
 
και στο κορμί μου θ’ απλωθεί αθάνατος
βαρύς και μελαγχολικός ο θάνατος.

Ω, τι γλυκά που ζει κανείς στο πέλαγος
των αναμνήσεων, έξω των ορίων
των γνώριμών μας των περιθωρίων
που κυβερνούν εχθροί και φίλοι πίθηκοι,
 
ανήθικοι,
 
στο βάθος βυθισμένοι των οργίων...

Μέσα στην αγκαλιά σου, με κατάνυξη
βλέπω δειλά να μου χαμογελάς σαν άνοιξη
γεμάτη ανθούς και μύρα στολισμένη
Αγαπημένη...

Γύρε σιμά και δώσ’ μου το χεράκι σου
να τ’ ακουμπήσω λίγο στην καρδιά μου,
 
Κυρά μου

Απ’ την κραιπάλη που με πλάκωσε βαριά
και που στεγνά τη φθείρει τη Ζωή μου
εσύ θα ‘ ρθείς, Θεά μου εξωτικιά
να σώσεις τη χαμένη ύπαρξή μου

Η απόλαυσή σου έντονη σαν βέλος
ας έρθει να μου δώσει ένα τέλος.




Ενα τραγουδι ντεκατανσιας και κραιπαλης σε τίχους  Μάριου Βαϊάνου και Μουσική:  Σπύρου Ιωαννίδη  απο τον δίσκο «Ο παράξενος ΕΡΩΜΕΝΟΣ» και οκτώ τραγούδια σε ανέκδοτους στίχους Μάριου Βαϊανού, Γιάννη Λελάκη, Λουκά Νταράλα, Λίνας Νικολακοπούλου, Αλέξανδρου Αλεξάνδρου και Κώστα Ερνάνη (ψευδώνυμο του Κώστα Χατζηδουλή ή Ρακοσυλλέκτη»). 

Το ποίημα "Κοκαΐνη" από τη συλλογή «Ο παράξενος ερωμένος» (1928)  βρέθηκε το 1984 στο έξοχο ετήσιο (λογοτεχνικό) «Ημερολόγιον» του (ποιητή- λογοτέχνη- δημοσιογράφου και εκδότη) Μάριου Βαϊανού (+ 1975;) Μελοποιήθηκε το 1989. …Το 1993 ο Βασίλης Βασιλικός το συμπεριέλαβε στην «Λύρα Ελληνική». Η Ελληνική ποίηση ανθολογημένη από το Ρήγα έως σήμερα (Πλειάς). 

Πηγή: www.ogdoo.gr


Στο video που ακουλουθεί Αφιέρωμα στον Σπύρο Ιωαννίδη στην εκπομπή "Μουσική Κιβωτός" που επιμελείται και παρουσιάζει στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Ιωαννίνων ο Αλέξης Λιόλης,  ο οποίος συνομιλεί τηλεφωνικά με τον Θανάση Γιώγλου. -  Πηγή: www.ogdoo.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: