Κυριακή, Αυγούστου 29, 2010

Ανασυνταξη


Πάλι μπελάδες έβαλα στο κεφάλι μου…

Σκαρώνω ένα δεύτερο Blog για τη δισκογραφία της Αρλέτας!
Πήρα τη γενναία απόφαση εν τω μέσω διακοπών κι ελπίζω να φανώ άξια να το συνεχίσω.
Θέλω να καταγράψω τους δίσκους με όλες τις πληροφορίες, τις φωτογραφίες και όπου μπορώ να μπορείτε ν ακούσετε και λίγες μουσικούλες.
Αυτό θα αποφορτίσει κάπως αυτό εδώ το blog γιατί από ένα σημείο και μετά, «έχωσα» τους δίσκους σε προηγούμενα ποστ (κυρίως τα αρχικά) και δημιουργήθηκε μια ανακολουθία που μπερδεύει και τον πιο καλοπροαίρετο περαστικό. Μ’ έφαγε κι η αναβάθμιση του Google και τα περισσότερα ποστ χρειάζονται πτου κι απ την αρχή να τους κάνω λίφτιγκ αφού έγιναν μια σούπα όχι τόσο εύγευστη, στίχοι, συνεντεύξεις, κείμενα, φωτογραφίες, τραγούδια σμίξανε όλα μαζί και δε βλέπονται.

Αρλέτα ζητώ επίσημα συγνώμη για το χάλι του blog των φίλων σου. Υπόσχομαι να το συμμαζέψω γιατί εντάξει, χαλαρά χαλαρά αλλά όσο να χει πρέπει να έχουμε μια κόσμια εμφάνιση αφού… έχουμε και ανταγωνιστικότητα άμα μας πιάσει. Κι όταν βλέπω το Face book και το Myspace που έχεις στ όνομά σου, τόσο clean και μινιμαλ το ένα και με μια προχωρημένη αισθητική το άλλο ε, πώς να το κάνουμε νιώθω ότι πρέπει να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων! Κι έχουμε εδώ, μιλάμε γύρω στα 400 ποστς!
Απίστευτο δεν είναι; Από σαράντα κύματα, τι σαράντα 400 δε λες πέρασε αυτό το blog! Μέχρι και στον ουρανό πήγες και σε κατεβάσαμε όλοι εδώ οι φίλοι σου…

Για μένα άστε κατέβηκα κα μπαινοβγαίνω στην κόλαση μου…

Προσεχώς θα επιχειρήσω ένα ημερολόγιο καταστρώματος –που λέει και η φίλη quartier. Θα καταγράψω την πορεία που είχε η Αρλέτα, την απίστευτη πορεία μετά το έξω από δω: την πρώτη εμφάνιση στου Δεληβοριά, τη συναυλία στου Παπάγου, το δίσκο (και τι δίσκο!), τη μεγάλη συναυλία στο Παλλάς και δεν είναι μόνο αυτά!
Μια απίστευτη ενεργητικότητα παρ όλες τις δυσκολίες που επιφέρει ένα τέτοιο λούκι, η Αρλέτα όχι μόνο το ξεπέρασε, αλλά όπως είπε στον Bosco η Λένα Πλάτωνος «Αυτή η κοπέλα μοιάζει να γύρισε απ’ τον άλλο κόσμο και τώρα το γλεντάει»

Τα σέβη μου

14 σχόλια:

Μαριλένα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαριλένα είπε...

καλά κάνεις!!
καλά καί περίκαλα!
κοίτα να δεις τι έπαθα εγώ την άνοιξη που μας πέρασε, με την ισημερία.
επειδή μετρουσε ήδη τρία χρονάκια κι εμπαινε στον τέταρτο, είχαν μαζευτεί πάρα πολλές αναρτήσεις, σχεδόν πεντακόσιες.
οπότε ο μπλογκερ τα 'παιξε και παραλίγο να πέσει όοολο το μπλογκ..
εν τω μεταξύ, το δικο μου είναι ημερολόγιο, θυμασαι, να 'χουν να διαβάζουν τα κοριτσια μας, να θυμούνται ή και να μαθαίνουν τι εγινε και ποτε.
παει έτσι άδοξα η καταγραφή τόσων χρόνων;
τι να σου πω.. τα ειδα ΟΛΑ!
έτσι, κάθισα και χώρησα τις ισημεριες ανα χρόνο (αν πας στο προφιλ μου θα τις δεις), ελάφρυνε ο μπλογκερ και βρήκα την ησυχία μου.
τα σχόλια φυσικά έχασα γιατι δεν ήταν δυνατον να αντιγραφουν και να μεταφερθούνε
(καθοτι έκανα αντιγραφή μία-μία ανάρτηση, τιτάνια δουλειά σου λέω),
πίκρα μεγάλη, αλλα από το να έχανα όλο το μπλογκ..

σε φιλώ
και καλη δυναμη εύχομαι :)

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία [ πρωτότυπο] καλή δουλειά Κλέλια για το καινούργιο μπλοκ της αγαπημένης μας......ξέρω είναι δύσκολο πράγμα να φτιάξεις κάτι απ’ την αρχή άλλα το αξίζει.....έμενα πάντως δεν με χαλάει το μπλοκ σου το αγαπώ και μία χαρά περνάω στην μπλόκο σφαίρα σου .......Κλέλια μην το φοβάσαι .....απλώς θα φτιάξεις ένα μπλοκ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΛΕΤΑ γυαλιστερό όπως τις αξίζει......θα τα φέρεις εις πέρας ουδέν συζήτηση....και μόνο που έφτιαξες όλο αυτό το σκηνικό σ’ αυτό το μπλοκ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ

Υ.Γ εγώ στην ελπιδοφόρα προσπάθεια μου να φτιάξω ένα μπλοκ ....κόντεψα να διαλύσω τον υπολογιστή

Πέτρος

enteka είπε...

μπράβο μπράβο μπράβο!

Cle Petridou είπε...

Άσε Μαριλένα, μόνο που διάβασα τι πήγες να πάθεις μ' έπιασε ένα σφίξιμο που και ο πιο άπειρος καρδιολόγος θα το εξίσωνε με καρδιακό επεισόδιο…
Δε μου λες δεν έρχεσαι κατά δω να βοηθήσεις λίγο στο συμμάζεμα;

Σ ευχαριστώ για τη συμπαράσταση και για τη συμβουλή! Καλά να είστε και οι τέσσερεις.

Cle Petridou είπε...

@ Ανώνυμε Πέτρο, εσύ έτσι κι αλλιώς σ έχω βαφτίσει το μεγαλύτερο Αρλετολάτρη και η επίσκεψη σου είναι πάντα τόσο δροσερή.

Cle Petridou είπε...

@enteka Θα το προτιμούσα εις εντεκαπλούν αλλά και εις τριπλούν πιάνει ρεκόρ. :)
Χάρηκα που πέρασες, όπως κάθε φορά εξ άλλου.

Cle Petridou είπε...

@ Α, Μαριλένα, το * είμαι εγώ η c

φιλάκια.

Μαριλένα είπε...

ό,τι χρειαστείς, εδώ είμαι! μη διστάσεις καθολου!

ο μπλογκερ ειναι εντελώς αναξιόπιστος.
κράτα μπακ απ και πηγαινε σε νέα σελίδα. μη φορτώνεις το ήδη φορτωμένο.
ουφ.. έπαθα κι έμαθα..

Ανώνυμος είπε...

Κλελια χτύπησα 2 βιντεακια [ γιατί είναι μικρά., αλλά έχουν ωραία εικόνα ] από το you tube μία από τις 2 συναυλίες της που έδωσε το καλοκαιράκι του 2010 ...σου γράφω διεύθυνση http://www.youtube.com/watch?v=YqKS02HbeIM 1η διεύθυνση και η 2η http://www.youtube.com/watch?v=C_IMfibLI9A

Μετά τιμής

Πέτρος

A.F.Marx είπε...

Όπου πας την Αρλέτα μας, θα σε ακολουθήσουμε.
Αφού την "πάμε"...
Για σένα δεν το συζητάμε καν. Σε πάμε με 1000.
Αλλά να ξέρεις ότι αυτό το blog εγώ τ' αγάπησα από την αρχική (και εντελώς προσωπική) του μορφή, μέχρι και την τελική μορφή της "Αρλετοπαίδειας" που έχει αποκτήσει πια.
Και χαίρομαι που την συγκίνηση που μου είχε δώσει η αρχική μορφή του blog σου, πρόλαβα και την έκανα ποστ.
Άντε να πάμε και στο καινούργιο "σπίτι" της Αρλέτας. Με το καλό Κλέλια μας.

Ανώνυμος είπε...

Κλελια ζήλεψα και θα ζηλέψεις και εσύ μόλις δεις και αυτό το βίντεο που βρήκα απo το you tube η ΑΡΛΕΤΑ ζωντανά στο κηποθέατρο του Παπάγου 2010 με μια υπέροχη εικόνα και αρκετά καλό ήχο ....κλελια να την διεύθυνση και κανάτα post μόλις τα δεις για να ζηλέψουμε όλοι όσοι δεν πήγαμε....... ΑΡΛΕΤΑ my love http://www.youtube.com/watch?v=9EulxFAQ2Zs

Πάλι ο

Πέτρος

Cle Petridou είπε...

@ A.F.Marx Μαρξουλίνο μου αγαπημένε συνμπλόγκερ! Τι μου θύμησες τώρα! Θυμάμαι την τρομάρα που πήρα όταν, δεν ξέρω πόσους μήνες μετά, στον κόσμο μου εγώ, είδα ξαφνικά την ανάρτηση –απάνθισμα που έφτιαξες της πρώτης φάσης αυτού του Μπλογκ! Δεν το περίμενα κι ούτε μπορούσα να φανταστώ πως θα εξελισσόταν εκείνο το… προσωπικό ημερολόγιο. Θυμάσαι; Πω, πω! Και μετά το πρώτο σοκ άρχισα να σας γνωρίζω και κάποιους σας αγαπώ πολύ, μα πιο πολύ εσένα και το ξέρεις. Είσαι ο επίσημος Νονός του Μπλογκ της Αρλέτας!
Σε φιλώ

ΥΓ Τέρμα οι διακοπές ε; Ελπίζω να πέρασες όμορφα. Welcome back to the virtual reality…

Cle Petridou είπε...

@ Πέτρο, το Μπλογκ σου χρωστά πολλά για την ακούραστη συμπαράσταση! Φιλιά.