Κυριακή, Απριλίου 11, 2010

Φίλτατοι συμπάσχοντες αρλετομανείς...

.
Η Christina άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας "ΑΡΛΕΤΑ : ΕΝΑ ΚΑΠΕΛΟ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ο δίσκος":

Φίλτατοι συμπάσχοντες αρλετομανείς, ψάχνω πολλά πολλά χρόνια το "Καπέλο" σε CD, μιας και το βινύλιό μου έχει πλέον τη μορφή (και τον ήχο) μπακλαβά πάνω στο πικάπ... (ο ορισμός του overdose)!!!!

Στο Metropolis που έχω ρωτήσει κατ' επανάληψη μου λένε ότι ΘΑ το φέρουν...

Ξέροντας/νιώθωντας ότι κατανοείτε τον πόνο μου, αν κάποιος από σας ξέρει ΣΙΓΟΥΡΑ που μπορώ να το βρω (στο κέντρο μόνο, δυστυχώς), θα σας ήμουν ευγνώμων!

Υ.Γ. Παρακολουθώ τακτικότατα το μπλογκ από τη μέρα που το ανακάλυψα -- τη μέρα του τελευταίου εγκεφαλικού, όταν έψαχνα να μάθω νέα που προφανώς δεν θα μάθαινα ούτε από τηλεοράσεις ούτε από ραδιόφωνα. Είμαστε, νομίζω, μια γλυκύτατη, περίεργη, τεράστια μειοψηφία.

Σας ευχαριστώ (με όοοολη τη σημασία της λέξης!).




Αγαπητή Christina να σοτ πω κατ αρχήν ότι... έχασα το σχόλιο σου στη συγκεκριμένη σελίδα από λάθος κλικ που έκανα γι αυτό το μεταφέρω εδώ, σε πρώτο πλάνο από το e mail μου.

Το μόνο που μπορώ να σου απαντήσω είναι πως εγώ βρίσκω τα cd όταν τα θέλω, τα παραγγέλνω από το internet από σελίδες καταστημάτων και  έρχονται και με βρίσκουν! Εντάξει είναι λίγο πιο ακριβά για το courier αλλά αξίζει τον κόπο.

Το μόνο που μπορώ να κάνω από δω είναι να ξανακούσουμε μαζί σου "το τραγούδι της δραχμής" αγαπημένο και πολύτιμο...

cle

Get this widget Track details eSnips Social DNA

9 σχόλια:

foteini είπε...

@
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΑ
ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΜΕΝΑ.
γιατί η ζωή
από συντροφιά πάσχει...
πρώτα από συντροφιά.
από φιλία κι αγάπη.

γι αυτό, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΜΕΝΑ !

ας έχουμε ανθρώπους
κι όση υγεία γίνεται...

:)

Υ.Γ.
περιμένω να στείλεις
κάτι τις, που ζήτησα :)

foteini είπε...

@
ας έχουμε ΑΝΘΡΩΠΟ, εννοούσα, Cle !



Υ.Γ.
α και,
by the way,
εγώ με το face book ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
μα ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !

:)

A.F.Marx είπε...

Αρλετομανείς!
Θα μας τρέχουν για απεξάρτηση βρε!
;)
Αρλετολάτρεις καλύτερα...
----------
Γεια σου Κλέλια μας!
:)

Ανώνυμος είπε...

Α ρε Κλελια τι ωραία σύζευξη έκανες Αρλετομανείς! [ δεν λες τίποτα ]. Χάρηκα πολύ που είδα την καινούργια σου ανάρτηση [ όλο και ποιο αραιά εμφανίζεσαι πλέον εδώ ]. Ποιος δεν λατρεύει τα δισκάκια της και ειδικότερα ένα δίσκο που η μουσική οι στίχοι, το εξώφυλλο είναι όλα δίχειρου της. Ευλογημένη. Ευτυχώς εγώ κάνω διαρκώς τσάρκα στα δισκάδικα και τα βρίσκω στο τσούπ χωρίς συστάσεις.

Υ.Γ 1 Έχει δίκιο ο A.F.Marx Αρλετολάτρεις καλύτερα...
Υ.Γ κλε έκανα και εγώ τσάρκα στο you tube και βρήκα την Αρλέτα να μιλάει για ένα σπουδαίο ποιητή τον Γιώργο Ιωάννου πολύ μίνι συνομιλία αλά με μια ΑΡΛΕΤΑ. που την εκπομπή παρουσιάζει ο Δαυίδ Ναχμίας. [ στην αρχή μιλάνε άλλοι διάφοροι προς τη μέση εμφανίζεται η αρλέτα ] σου γράφω τις 2 διευθύνσεις


http://www.youtube.com/watch?v=OBcX5-Fo0fY


http://www.youtube.com/watch?v=mVZz46t2QXQ&feature=related

Πέτρος

Ανώνυμος είπε...

Για τη Χριστίνα, που ψάχνει το "ΕΝΑ ΚΑΠΕΛΟ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ", το έχω πολλές φορές και μπορώ να της χαρίσω ένα σιντί. Σωτηρία. 6945337142

A.F.Marx είπε...

Πού χάθηκες εσύ Νο 1 Αρλετολάτρις;

Cle Petridou είπε...

Καιfoteini και Allu.F.Marx και Πέτρο,

Εδώ τριγύρω βρίσκομαι...

και Αρλετολάτρις και Αρλετομανής και ούτε απεξάρτηση μου κάνει τίποτα, Μαρξουλίνο...

Πολλή δουλειά έχω μ ένα Οδηγό Σχεδίασης που μπλέχτηκα αλλά... τελειώνει, τουλάχιστον η 1η φάση!


Σας ευχαριστώ που είστε τριγύρω κι εσείς! Είναι πολύ σημαντικό ξέρετε, να σας διαβάζω να σας ακούω, να σας βλέπω. Γιατί τα μηνύματα σας καλοί μου δε διαβάζονται μόνο. Τα αισθάνομαι, έχουν μυρουδιά κι έτσι σας θέλω πάντα! Τουλάχιστον σ αυτό τo blogoσπιτάκι, μπορεί η νοικοκερά να εξαφανίζεται όμως εδώ μένω κι όχι αλλού!

φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Με κάτι μήνες καθυστέρηση (λόγω επαγγελματικής τρέλας...) μόλις είδα τα σχόλια και τις απαντήσεις σας και καταχάρηκα!!! Αύριο κιόλας θα τηλεφωνήσω στη Σωτηρία, την οποία ευχαριστώ εκ των προτέρων!!! Να είστε καλά, συμπάσχοντες! :):):)

Χριστίνα

Cle Petridou είπε...

Ουπς, η Ανώνυμη φίλη Σωτηρία έμεινε χωρίς σχόλιο απάντησης...

Χίλια συγνώμη φίλη Σωτηρία και σ ευχαριστώ κι εγώ για την προθυμία σου. Έχεις πολλές φορές το καπέλο ε!

Μπράβο, τέτοιους φίλους θέλουμε!