Σάββατο, Οκτωβρίου 31, 2009

΄Αρλέτα Με σημαδεψες -Και πάλι χαρετε



 Βγήκα απόψε εις άγραν... βίντεο κλιπ και έπεσα σε ένα πολύ καλαίσθητο που παίζει με το εξώφυλλο της Αρλέτας και πολύ μου άρεσε η ιδέα και ο συντονισμός Μπράβο στον φίλο που το ανέβασε.

  Με Σημάδεψες Μεγάλο τραγούδι! Απ αυτά που δεν μπορείς να ξεπεράσεις με τίποτα. Και η ερμηνεία της Αρλέτας μοναδική, πολύτιμη, εξωπραγματική. Ζηλεψα τους μουσικούς και τον ηχολήπτη και όσους ήταν εκεί μάρτυρες μιας τέτοιας κατάνυξης που επικράτησε καθώς η Αρλέτα, ερμήνευε αυτό το κομμάτι...

5 σχόλια:

tsiailisworld είπε...

μαγευτικό κομμάτι. Κλέλια, πώς είσαι; Χαθήκαμε. θα προσπαθήσουμε να περάσουμε σύντομα, έχω γεματα σαββατοκύριακα συνέχεια, κουράστηκα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ να δεις πόσο ζήλεψα όλους όσους έχουν δουλέψει και γνώρισαν αυτήν γυναίκα. Άκουσα και κάποια κομμάτια που διέρρευσαν στο δίκτυο και είναι υπέροχα. Ζηλεύω ρε Κλελια που τον έχεις αποκτήσει το ΣΙΝΤΑΚΙ και φαντάζομαι ότι κοντεύεις να τα μάθεις και απ’ έξω [ εγώ δυστυχώς δεν τον έχω αποκτήσει ΓΜΤ δισκοπωλεία μου ΓΜ ] όντως άρεσε σε όλους όσους τους το έβαλα να το ακούσουν μέσο το μπλοκ- η μητέρα μου δεν μπορεί να πάψει να το άκουει όταν το βάλω μέσο της σελίδας σου επικρατεί μία ησυχία μέσα στο σπίτι λες και είμαστε στην εκκλησία. Να μου ζήσεις ΑΡΛΕΤΑ μου

Πέτρος

GGabs είπε...

2 ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠ' ΤΟ LiFO: (http://www.lifo.gr/mag/features/1286)
KAI: (http://www2.libropage.com/edition/LiFO178 S.52).

Γαβριήλ

Cle Petridou είπε...

@ Χρίστο, πού χαθήκατε;

@ Πέτρο, Πού να δεις ζήλειες τώρα με τη συναυλία...
Είμαι παντελώς α-κινητοποιημένη
θα σκάσω...

@ GSGabs σ'ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη πληροφορία. Πολύ σας ζαίρομαι όταν σκάτε μύτη, σχεδόν συνωμοτικά και αφήνετε σημαντικές πληροφορίες!!!

ασωτος γιος είπε...

Ειναι υπέροχο τραγουδι και δε μπορώ να καταλάβω για στο Αλτερ κανουν promotion με το "Αχ πατριδα μου γλυκεια"?