Σάββατο, Σεπτεμβρίου 19, 2009

Ποιο τραγούδι θα θέλατε ν ακούσετε με την Αρλέτα

A.F.Marx είπε...

...Πρότεινε τραγούδια που ΔΕΝ τα έχει πει η Αρλέτα και θα ήθελες (θα θέλαμε) να τα ακούσεις να τα λέει...


Εγώ ας πούμε μια "Μισιρλού" με την φωνή της θα ήθελα να την έχω για την "Μαγική, ξωτική, ομορφιά".. Ας πάρουμε σαν μπλογκ συνέντευξη από την Αρλέτα... Θα μας το αρνηθεί;Έχεις πολλά πράγματα να κάνεις ακόμα εδώ...
Ιούνιος 01, 2009 10:56 μμ


Αυτά λοιπόνπρότεινε ο Αλλού όταν άρχισαν οι ζέστες για να μας ανεβάσει το ηθικό. Την προηγούμενη φορά που με κινητοποίησε φυγαμε για μπαρότσαρκα παρέα με τη φωνή της Αρλέτας... θυμάσαι Μαρξουλίννο; Κτύπα το ποτήρι με το ποντίκι σου κι θα το βρείς... Αφού λοιπόν ο αρχηγός έδωσε σήμα ας κάνουμε παιχνίδι...


Θέλω να μου γράψετε...

"Ποιο τραγούδι που ΔΕΝ έχει τραγουδήσει η Αρλέτα, θα θέλατε ν ακούσετε με την φωνή της"

Ο Μαρξ δήλωσε αθεράπευτα ερωτευμένος με την

"Μισιρλού"

Μμμμμ ωραίο που θά 'ναι με τη φωνή της!
Οκ, εγώ θα ήθελα την
"Γιουλμπαχάρ"

που πρωτοτραγούδησε η Μαρίκα Νίνου, ένα τσιφτεντέλι, αραμπιέ όπως τα λεγε ΟΤσιτσάνης.
Ωραία που θα ήταν αν έβγαζε ένα δίσκο με όλες αυτές τις... αραμπίνες τις λάγνες κι ερωτιάρες του Ελληνικού τραγουδιού, Ήδη έχει στο ενεργητικό της εξ άλλουτο τραγούδι αυτό από τον ιδιαίτερο πολυσυλλεκτικό δίσκο "Το τραγούδι γυμνό". Πιάνο και φωνή, εξαίρετο, δεν το συζητώ! Υπάρχει και η "Σεράχ" και "η μικρή του καμηλιέρη" Όμως, δε θέλω να σας βάζω ιδέες γιατί εσείς μπορείτε να έχετε άλλα στο μυαλό σας όπως, ας πούμε την αλλόκοτη "Susanne" του Leonard Cohen, λέμε τώρα...αλλά πιστεύω ότι θα της πηγαίνει γάντι. Το αφήνω επάνω σας! Αφήστε εσείς το μτραγούδι ή τα τραγούδια και θα φροντίσω για τα υπόλοιπα. cle.

39 σχόλια:

SpinachCliche είπε...

πτήση 201. θα ναι σπέσιαλ
κι άστρο του πρωινού από θανάση,
ναι αυτά τα δύο

Man laying down είπε...

Live θα ήθελα να ακούσω το "όνειρα ζαχαρωτά" ,δεν το έχει πει νομίζω ΄ποτέ σε κάποια ενφάνισή της. Από άλλα τραγούδια - θα μου άρεσε να την ακούσω στο χρυσαλιφουρφουρο .

A.F.Marx είπε...

Και σκέψου λέει να μπει στον... πειρασμό η Αρλέτα! Και να γίνει η μπλογκο-ιδέα μας CD!
E, ρε γλέντια...
:)
Άντε να πέφτουν ιδέες παιδιά.
Άντε να πέφτουν ιδέες!

νατασσΆκι είπε...

Εγώ πάλι, άλλο "καημό" έχω -την Πριγκηπέσσα του Μάλαμα :)

Αυτός ο AfMarx, όλο ιδέες είναι!


Καλημέρες!!!
:))

pentanostimi είπε...

εγω πάλι,κολλημενη με το ''ας ερχόσουν για λίγο''......
θα ηταν θεσπέσιο και με την Αρλέτα[το ΚΑΙ,μπαινει γιατι θεσπεσιο ειναι ετσι κι αλλοιως,με τη Δανάη]
εναλλακτικά προτείνω το ''φύσα αγέρι'''Σαββόπουλος

νατασσΆκι είπε...

@pentanostimi, το "Ας ερχόσουν για λίγο" το έχει πει η Αρλέτα, ήδη -και ταιριάζει υπέροχα στη φωνή της..!
:)

http://giatinarleta.blogspot.com/2007/06/blog-post_4440.html

ΒΙΡΓΙΝΙ ΡΙΧΤΕΡ είπε...

mas gemise thn kardia me gynaikeia aisthimata otan eimastan koritsia. Tora mas plimirizei paidikothta. Ax Arleta mou. O protos erotas panta exei synodeia ena tsai giasemiou!
Tha ithela na akouso toys "ponous tis panagias" toy barnali poy toys eipe toso oraia o ksilouris alla mia gynaikeia foni tha tairiaze kalytera gia thn mana pou sparazei. Oraia idea paidia!!!

BK είπε...

Αλήθεια μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο; Υπέροχα! Θα ήθελα παρακαλώ το "Ερωτικό" του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη που μελοποίησε ο Νίκος Ξυδάκης.

Ανώνυμος είπε...

Αρλέτα και ξερό ψωμί !

Μπράβο σας για την πρωτοβουλία !

υ.γ. δεν μπορώ να πάρω μέρος διότι ΟΛΑ της μου αρέσουν !

Ανώνυμος είπε...

Να τραγουδούσε Χατζιδάκι;

Theogr ο κηπουρός είπε...

Εγώ πάλι ο αιρετικός σκέφτομαι, δεν θα της ταίριαζε η Αρχόντισσα του Τσιτσάνη ;

Χρονοστιβάδα είπε...

Διαβάζοντας τις παραγγελιές που προηγήθηκαν, έχω τα τραγούδια με τη φωνή της στ' αυτιά μου... τόσο πολύ της ταιριάζουν, που είμαι -σχεδόν- σίγουρη, πως τα έχει ήδη πει. Τέλος πάντων, μιας κι αναφέρθηκαν Χατζιδάκις και Παπακωνσταντίνου, πολύ θα μου άρεσε ν' ακούσω το "Μανούλα μου" από την Οδό Ονείρων ή το "Όταν τραγουδάω" του Θανάση και τα... "Αερικά" και των δύο :-)
Επίσης, πολύ θα ήθελα να δω ένα πρόγραμμα με Αρλέτα-Περίδη μαζί στη σκηνή... νομίζω θα έκαναν φοβερό δίδυμο. Ωραία ιδέα είχε πάντως ο Α.ΦΜ. Να 'ναι καλά η Αρλέτα, να πραγματοποιήσει αυτά κι άλλα τόσα !!!

VAD είπε...

θα την άκουγα ευχαρίστως να τραγουδάει τον Κεμάλ...

Πρώτη καλημέρα...

u-hoo / gianniskafatos είπε...

καλημέρα, Το τραγούδι της δραχμής, είπα στον Αλλού ... που μας σύστησε!
στο δρόμο όμως για το βλογκ σου σκέφτηκα ότι γουστάρω πολύ να την ακούσω στο ΜΠαρ το ναυάγιο!!!!
;)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ προσωπικά θα ήθελα να τραγουδήσει στίχους της Λίνας Νικολακοπουλου οτιδήποτε σε στίχο της Λίνας μου κεντάει την περιέργεια αν και νομίζω πως δεν θα μας απογοήτευε η φίλη της καρδιάς μας. Έχω μια παραγγελιά και συγκεκριμένα το Δικαίωμα νομίζω πως θα το αγκαλιάσει στην κυριολεξία και θα μας συγκινήσει . Βασικά θα ήθελα να την ακούσω και σε ροκ κομμάτια γιατί εν τη έχω πολύ ακούσει για να τρελαθώ μαζί της παραπάνω.

Πέτρος

Ανώνυμος είπε...

Επίσης δεν θα με χάλαγε καθόλου να ακούσω με την φωνή της το τραγούδι του LEONARD COHEN here it is. Cle θα ήθελα [ πάλι επίσης ] να σου συστήσω μια κουβανέζα και αφροτσιγγανα πάραυτα την BUIKA δεν ξέρω αν τη γνωρίζεις ήδη
Αλά ανέβασε την στην στήλη σου Και για τα τραγούδια... αξίζει και πες μου την γνώμη σου

Πάλι ο ....

Πέτρος

roula karamitrou είπε...

Το αγάπη που γινες δίκοπο μαχαίρι, εγώ
Γεια σου κορίτσι :)

pentanostimi είπε...

τωρα που το ξανασκέφτομαι....θα μου άρεσε να πει η Αρλέτα
το τραγούδι του Ακη Πάνου ''η πιο μεγάλη ωρα ειναι τάρω'''@νατασάκι μη μου πεις οτι τοχει πει κι αυτο.....

νατασσΆκι είπε...

όχι, πεντανόστιμη -δεν θυμάμαι να το έχει πει αυτό!
:)))

quartier libre είπε...

@

-όλο το 12+1 της εφηβείας μας
(π.χ. αν θα διψάσεις για νερό...)
-ας ερχόσουν για λίγο
-όνειρα ζαχαρωτά
-Χατζιδάκι


φιλί :)

Cle Petridou είπε...

παιδιά, ξαναδοκιμαστε με κάποια που να μην τα έχει πει η Αρλέτα.


quartier, επανήλθες!;

:D

Theogr ο κηπουρός είπε...

Επανέρχομαι με Τον Τούρκο στο Παρίσι του Μαχαιρίτσα, Τα γαλάζια σου γράμματα Γαλάνη, το σίδερο Πρωτοψάλτη, πριν το τέλος και Στέλλα Παπακωνσταντίνου, Κίτρινη πόλη Αλεξίου. Έχω και άλλα να τα γράψω;

Ανώνυμος είπε...

Τι θα λέγατε για το ΦΕΥΓΩ του Ορφέα Περίδη;

enteka είπε...

το twist in mz sobriety!

Stepas είπε...

Aπό Ορφέα Περίδη: τον "Φάρο" ή το "Εικόν αχειροποίητη" από τον δίσκο "Τι θα πει ζωή".

Από Θανάση: τo "Αερικό".

Με Θανάση: τον "Στυλίτη" ίσως, από τα "Λάφυρα".

Το "Σ’ακολουθώ" του Λοϊζου (δεν ξέρω αν το χει πει).

Το "Δεν είμαι ποιητής" του Νικόλα.

Ενδιαφέρον θα είχαν τα "Σήματα φωσφορικά" του Μάλαμα (από τον δίσκο "Ένα"). Επίσης το "Κυνηγάω τη σκιά μου" του ιδίου από τον δίσκο "Παραμύθια" ή - ακόμη πιο ενδιαφέρον - το "Πιες" από τον δίσκο "Της μέρας και της νύχτας".

Την "Αρχόντισσα" του Τσιτσάνη.

Ανώνυμος είπε...

το πρώτο τραγούδι που σκέφτηκα ήταν το παπάκι του άσιμου, αλλά και το suzanne του leonard cohen δεν θα ήταν καθόλου άσχημο...

Ανώνυμος είπε...

Cle το’ ξανά σκέφτηκα λοιπόν και σου γράφω τις επιλογές:

0.1 ο άνθρωπος μου ΣΟΦΙΑΣ ΒΕΜΠΟ
0.2 εγώ ειμ’ ένα σύννεφο Μάνου Χατζιδακι
0.3 walk on the wild side LOU REED
0.4 MI NIŇA LOLA BUIKA
0.5 η ταμπακέρα ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ
0.6 δικαίωμα ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ
0.7 skating away JETHRO TULL
0.8 ο εφτά νάνοι στο s/s Cyrenia ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΥ / ΚΑΒΒΑΔΙΑ
0.9 ένας νέγρος θερμαστής από το σιμπουτι ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

1 Cle θα ήθελα να σε παρακαλέσω να ανεβάσεις στο άλλο σου το μπλοκ Και Για Τα Τραγούδια την καταπληκτική BUIKA είναι μια βραχνή – καπνισμένη – φωνή άπαιχτη Κουβανέζα και αφρό τσιγγάνα. Θα την λατρέψεις έχε μου εμπιστοσύνη ανακάλυψε την αξίζει τον κόπο

Και πάλι ο ....

Πέτρος

quartier libre είπε...

@
έχω χαρά !

:)

Ανώνυμος είπε...

Slowdive - ''Visions of La''

ταιριάζει φοβερά στη φωνή της

...σε ελληνική έκδοση

οκέι?

ασωτος γιος είπε...

πρεπει να πει το τυχερο αστερι του Βητα και το πτηση 201

Theogr ο κηπουρός είπε...

Επανέρχομαι για τρίτη φορά, άλλα τώρα τραγουδιστά.

thanasis είπε...

40 ημερες απο την ωρα 40 χρονια απο την στιγμη που τα μαλια μας τυλιχτηκαν στο φεγγαρι και τα φιλια μας ταδειρε η βροχη!!!!!

οτι και να ερμηνευσε ειχε την δικη της χροια,και γι αυτο ξεχωρισε.
θε επελεγα ενα τραγουδι που ερμηνευσει μια αλλη μοναδικη η Γαλανη-η εποχη της αγαπης-

Μ είπε...

Προτείνω τον Κεμάλ!!!!

andonis είπε...

Μήπως γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποιο τραγούδι της Αρλέτας σχετικά με ένα μονόκερο;

Unknown είπε...

Η Αρλετα ερμηνευει με την βελουδινη φωνη της οποιοδηποτε τραγουδι τελεια. Μου αρεσει παρα πολυ το αλμπουμ της "Ζητατε να σας πω" (παλια τραγουδια). Αν η Αρλετα μπορεσει να δει αυτο το σχολιο που γραφω θα ηθελα να της προτεινω να κανει και αλλο αλμπουμ με παλια τραγουδια του Γουναρη, Αττικ, Μαρουδα και λοιπα. Ειμαι απο τις πρωτες θαυμαστριες της. Οπως της ειπα και στην Αθηνα πριν μερικους μηνες που ηρθα απο Ισραηλ (τον Δεκεμβριο του 2010), την εβλεπα στο Λιογερμα (Μπουατ) στην Θεσσαλονικη στα πρωτα βηματα της πριν 37 χρονια.
Αρλετα ησουν και εισαι η αγαπημενη μου τραγουδιστρια.
Ερρικα Μπεζα Βαλενσι απο Ισραηλ.

Cle Petridou είπε...

Αγαπητή 'Ερρικα,

Η Αρλέτα πήρε το γλυκήτατο μήνυμά σου.

Vana είπε...

Το νανούρισμα - Αϊδονίδη.-

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά μια ερώτηση..εδω και καιρο ψαχνω ενα τραγουδι της Αρλέτας στην ταινια του Γεωργίτση Φαιδωνα νομιζω αυτην το ερμηνευει.... η ταινια ειναι αυτη ακουγεται στο πρωτο λεπτο της ταινιας

http://dai.ly/xoj7a4

μήπως το γνωρίζετε ?

Ανώνυμος είπε...

Tό gloomy sunday.