Κυριακή, Ιουνίου 03, 2007

`Starry starry night!


Επειδή ο καλοκαιρινός έναστρος ουρανός μου πήγε λίγο χαμένος στο προηγούμενο ποστ, τον ξαναβάζω εδώ σ ένα αποκλειστικά δικό του ποστάκι.
Το βρήκα μαγικό!
Πατήστε δεξί κλικ

ΕΔΩ!
και ανοίξτε νέο παράθυρο για να μην χαθούμε μες τ αστέρια

Μ αρέσει να κοιτάζω τα άστρα και τον γαλαξία να φέγγουν τις νύχτες τις καλοκαιρινές χωρίς φεγγάρι, κρυμμένες σε χωριουδάκια του Ακάμα όπου ο πολιτισμός δεν είναι τόσο λαμπρός. Σου δίνει την ευκαιρία ν’ ακούς την καρδιά σου να χτυπά και κάποιους γρύλους να την σιγοντάρουν, μετρώντας τ’ αστέρια. Και Θεέ μου, πόσα αστέρια σκάνε μύτη όταν σβήσεις τα πάντα: φώτα κομπιούτερ, στέρεο και κινητά…

Όμως δεν κατάφερα ποτέ να μάθω την ονομασία τους, πόσο μάλλον τον μύθο που κρύβουν. Αυτό το καλοκαίρι όμως θα πάω διαβασμένη και θα τα ξεπατικώσω. Απ έξω θα τα μάθω, και θα τα απολαύσω.

Δείτε τα κι εσείς και πού ξέρετε, μπορεί κάποια νύχτα του Αυγούστου να κοιτάμε το ίδιο αστέρι! Και θα σιγοτραγουδάμε το ίδιο τραγούδι (πτνα τεχνολογία, το τραγούδι στο πιο πάνω ποστ! %@&^*@

Όνειρα γλυκά σε όλους τους Μπλόγκερ.

΄

1 σχόλιο:

A.F.Marx είπε...

Θα μου επιτρέψεις να ανταποδώσω μελωδικά με ένα τραγούδι...
Κοριτσάκι μου με τ' άσπρα
μη πολυδιαβάζεις τ' άστρα
Καλή ακρόαση
Kοριτσάκι μου με τ' άσπρα