Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2007

Παροιμίες

Τι κάνουμε όταν ξυπνάμε με 10 μπουλντόζες στο κεφάλι να πηγαινοέρχονται; 1ον Δεν πάμε δουλειά – αυτό νομίζω είναι must! 2ον Κάνουμε ένα ντους αρχίζοντας από ζεστό και τελειώνουμε με παγωμένο -τέλος πάντων … δροσερό νεράκι, να κυλάει στο σώμα και να ξεπλένει τα πάντα: - σκέψεις – ακόμη ένα must - φόβους – τι είναι αυτό; οι αναλυτικές εξηγήσεις περισσεύουν - ανόητες ελπίδες – αφού είναι ανόητες… - αποφάσεις που πήραμε χθες και… τις ξανασκεφτόμαστε για να πούμε «άσε καλύτερα» (η μόνη σωστή απόφαση που πήρα χθες ήταν ότι θα κόψω τα μαλλιά μου. Επιβάλλεται.) - άγχος για όσα πρέπει να κάνουμε – και καμία απολύτως όρεξη δεν έχουμε να τα κάνουμε - ενοχές – αχρείαστο παντελώς συναίσθημα, αφού την έχεις κάνει που την έχεις κάνει την ζημιά, άς την να την πάρει το ποτάμι 3ον Φτιάχνεις ένα πρόγευμα 5 αστέρων για την πάρτη σου και μόνο γιατί την πείθεις ότι το αξίζει. –corn flakes με σταφίδες ας πούμε… 4ον Μετά έχεις δυο επιλογές Α. Ξαναπάς στο κρεβάτι να κοιμηθείς (αρκετά σοφόν) Β. Ασχολείσαι με το Blog σου: - Κάνεις εργασίες αναβάθμισης του Blog και επιτέλους αλλάζεις το layout αλλά και την Times neW Roman γραμματοσειρά γιατί με το άλλο μπάφιασες. - Γράφεις ένα μικρούλι ποστ για να εξηγήσεις στα φιλαράκια σου ότι κάποια στιγμή θα απαντήσεις στα σχόλια που σου άφησαν χθες και προχθές. - Ανεβάζεις το αρμόζον για την περίπτωση τραγούδι - Στέλνεις χίλια φιλάκια και πατάς publishing 5ον Αναθεωρείς το άρθρο 4.Α του προσωπικοί κώδικα και ΠΑΣ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ Παροιμίες Στίχοι/μουσική Μελίνα Τανάγρη (δεξί κλικ στον τίτλο του δίσκου και new window)
07 Παροιμιες.wma
Παροιμίες Πριν πεινάσουν μαγειρεύουν των φρονίμων τα παιδιά και τα ρούχα τους φυλάνε ια να έχουν τα μισά αλλά εγώ που δεν τους μοιάζω όλα τα ‘παιξα στα ζάρια τώρα σαν την αλεπού τα κάνω κρεμαστάρια Μου ‘πες για πολλά κεράσια κι έχω φτάσει μέχρι εδώ μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα το καλάθι μου αδειανό μια καλή κι ωραία μέρα θα φανεί απ το πρωί ο άγιος ήθελε φοβέρα και ‘γω του ‘ πα προσευχή Ή στραβός ειν’ ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε κάποιο λάκκο έχει η φάβα πέφτω και τσακίζομαι μα αν δεν πάθεις πώς θα μάθεις μες σε τούτη τη ζωή αν ο σκύλος ειν’ χορτάτος τότε η πίτα είναι μισή Όποιος βιάζεται σκοντάφτει το γοργόν και χάριν έχει λάλησαν πολλά κοκόρια κι έτσι άργησε να φέξει μα το ένα φέρνει τα’ άλλο και οι Χιώτες παν δυο – δυο εσύ τράβα με κι ας κλαίω έχω κι άλλα να σου πω Που λες την είχα από μικρή μια έμφυτη αντιπάθεια για παροιμίες και ρητά και την δασκαλοπάθεια μα με το διάβα του ο καιρός και τα γυρίσματά του μ’ αφήνει έκθαμβη μπροστά στα αποφθέγματά του Γράφει σενάρια τολμηρά στη μέση του κυκλώνα σκαρώνει μπέρδεμα σωστό και να μια στον αγώνα με τα’ άγριο μάτι του κοιτά αν έπεσα ακόμα να δικαιώσει το ρητό και να με κάνει λιώμα Και δεν μου μένει πια παρά υποταγή κι ελπίδα αφού γι ακόμα μια φορά την προκοπή μ’ δεν είδα

10 σχόλια:

αμμος είπε...

Ωραίο το 'κανες και με εύστοχη αλλαγή του τίτλου στο μπλογκ (εκείνο το κ.α. ήταν λίγο κάπως, σκέψου να είχα εγώ τίτλο Σκουπίζοντας στην έρημο κτλ.) Καλημέρα και περαστικά!

Cle Petridou είπε...

Αμμόχωστε μου σου αφήνω ένα γλυκό γεια και πάω να συνεχίσω τον ύπνο μου, τον χρειάζομαι.

Καλύτερο τώρα το Blog δεν το άντεχα το παλιό και δεν ήξερα πώς ακριβώς να το αλλάξω. Όμως ο επιμέμων...

Το κ.α. ήταν όντως... κάπως
Σ ευχαριστώ

Μαριλένα είπε...

Πολύ όμορφο.
Τώρα πρέπει να το συνηθίσω, γιατί εγώ προσκολούμαι απίστευτα στα παλιά και αρνουμαι να τα αποχωριστώ.
Μ' άρεσε και το παλιό, πως μ' άρεσεεεε
Φιλιά πολλά και καλή ξεκούραση.

ΥΓ
Αυτό ειναι πολύ "καθαρό", δεν έχει την ασάφεια που είχε το αλλο.
ΥΓ2
Αν γκρινιάζω σταμάτησε με.
Δε μπορείς, αλλά λέμε τώρα.
ΥΓ3
Πολύ γεωμετρικό δεν είναι;
ΥΓ4
Το θεωρούσα σπιτι μου. Θα το μάθω γρήγορα κι αυτό;

Cle Petridou είπε...

Μαριλενάκι,'ξέρω έχω κι εγώ ένα κκόλλημα στα παλιά, ιδίως αν περνούσα καλά μαζί τους…
Όμως αυτή η γραμματοσειρά η Times new Roman μου την έσπαγε. Έπρεπε σε κάθε ποστ να επιλέγω τα γράμματα να τα κάνω arial και είπα φτάνει.
Το μόνο σίγουρο είν αυτό για τα άλλα βλέπουμε.
Έίναι λίγο too clean and tidy για μένα, ειν αλήθεια…

Μαριλένα είπε...

Ax Κλέλια μου, γερνάω και γκρινιάζω, αυτό ειναι όλο.
Ομορφο είναι, μη μ' ακους!
Φιλιά πολλά. :))))

A.F.Marx είπε...

1. Περαστικά.
2. Μεγειά το καλοκαιρινό ρούχο του blog
3. Φιλιά

Cle Petridou είπε...

Το ψάχνω ακόμη.
Δεν ξέρω τι μ' έπιασε σήμερα πρωί πρωί...

Αχ,αργία μήτηρ πάσης...

Cle Petridou είπε...

Ήταν να μηνανακαλύψω τον τρόπο και τα χρώματα. μέχρι που σκέφτομαι να τ αλλάζω ανάλογα με την διάθεση μου.

o είπε...

αυτή η τελευταία ιδέα για τα χρώματα ανάλογα με τη διάθεση μου αρέσει πολύ.

Cle Petridou είπε...

@en vain Μπα, τελικά δεν θα το κάνω, τουλάχιστον στην παρούσα φάση γιατί έχω πολλή δουλειά αρχίου και θα μου κλέβει χρόνο.
Προς το παρό συμμαζεύτηκε λίγο.
Καλώς την