Παρασκευή, Απριλίου 13, 2007

ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΡΥΟ - Αρλέτα

Επειδή οι καλές φιλενάδα πιάνουν, με μια ανεξήγητη διαίσθηση, τα κενά που μπάζουν και υπογείως σε ταλανίζουν και τα κουβαλάς, έτσι και η καλή μου η Γητεύτρια, μου το θύμισε πρωί - πρωί αυτό το μαγικό τραγουδάκι και με «ανάγκασε» να το ανασύρω από το ψυχοντούλαπο όπου ήταν άτσαλα και βιαστικά ριγμένο.
Ετσι όπως μπαίνει η άνοιξη λοιπόν και φεύγει σιγά –σιγά το κρύο... «Έρχεται κρύο». Τραγούδι από το "Περίπου" μέσα από το οποίο, η υπέροχη μουσική του Λάκη Παπαδόπουλου με τους τρυγερούς αρπισμούς της κιθάρας και την σαν βάλσαμο φωνή της Αρλέτας δημιουργούν ένα τραγούδι που αγγίζει τις πιο ευαίσθητες χορδές που ό καθένας έχει. Μπορείτε να αφήσετε κι ένα δάκρυ να κυλήσει ελεύθερα. Μεταξύ μας είμαστε...

Έτσι τεμπέλα και ταλαιπωρημένη που νιώθω σήμερα (χθες είχα τα γενέθλια μου και το ξενυχτήσαμε λίγο και μεγαλώσαμε κατά ένα χρόνο…) το βρήκα λοιπόν πιο εύκολο να κάνω copy paste από το μηνυματάκι της.
Κι έτσι για πρώτη φορά από το Blog αυτό. το «έρχεται κρύο» δεν αφιερώνεται σε σένα αλλά στην
ghteytria. Όσο για το επόμενο ποστ θα έχει ατμόσφαιρα πάρτυ, όπως έταξα στον a.f.m.

Υ.Γ. Ευχαριστώ για το σύντομο sms με τις ευχές σου, καλοσύνη σου.


Έρχεται Κρύο

Στίχοι: Κυριάκος Ντούμος
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος
Αρλέτα

Κι απόμεινα παιχνίδι σ' ένα
πάρκο που πια κανείς δε
θέλει να το δει. Κι αν κάθομαι
ακόμα και σου γράφω, είναι
γιατί σε πόνεσα πολύ.

Κι απόμεινα μονάχη σ' ένα
τρένο που βγήκε κάποια νύχτα
απ' τη γραμμή. Κι αν κάθομαι
ακόμα κι επιμένω, είναι
γιατί σ' αγάπησα πολύ.

Κοίτα να ντύνεσαι καλά κι
έρχεται κρύο. Ξέρεις, δεν
είπα πουθενά για μας τους δύο.

6 σχόλια:

A.F.Marx είπε...

Τελικά, το διαβάζει το blog ή δεν το διαβάζει ο περί ου ο λόγος;
Δεν πιστεύω να πηγαίνουν χαμένες οι αφιερώσεις...
:)

Cle Petridou είπε...

@a.f.m.
Μας κρατάει νομίζω σε αγωνία, αλλά να σου πω, δεν με ενδιαφέρει (τόσο) πια.
Είναι το alter ego μου, η έμπνευσή μου και μου είναι αρκετό (?)

Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι παρακολουθεί με τον τρόπο του, από απόσταση, αλλά η ζωή να ξέρεις φίλτατε marx, κρατά εκ των πραγμάτων περίεργες ισορροπίες γι αυτό… άσ’ το, μην το ψάχνουμε. Μακάρι να του αρέσει έστω αυτή η διακριτική (sic!) επικοινωνία.Είναι κι έτσι ωραία και ίσως έτσι πρέπει να ‘ναι.
Εγώ τα χω κάνει θάλασσα γι αυτό τώρα κορίτσι μου… «σκάσε και κολύμπα»
Κι εξάλλου, όπως λέει κι ο μεγάλος ποιητής Μανώλης Ρασούλης, "τίποτα δεν πάει χαμένο".

- Βρε και τι δεν σκαρφίζεται η αλεπού για να τα κάνει κρεμαστάρια…
:) (:

Cle Petridou είπε...

Ωχ, είναι δώδεκα η ώρα... είν η ώρα των τρελών...
Πάω για ύπνο. Φιλάκια και όνειρα γλυκά.
Ψιτ, σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου.
:)

μαριάννα είπε...

Να σε χαιρόμαστε κριαράκι μου! Τώρα καταλαβαίνω γιατί δέσαμε... θα σου πω με ιμέιλ. Σου έκανα αφιέρωση στο δικό μου για να μη χαθεί στα σχόλια... Σε φιλώ!

Cle Petridou είπε...

http://www.esnips.com/doc/8e4518e2-95f4-46cf-8f92-0f3c0e1e7803/11-patoma

δοκκιμή

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα άκουσα αυτό το τραγούδι για πρώτη φόρα...Σκέφτηκα κατευθείαν εσένα..."Είναι γιατί σ'αγάπησα πολυ!"