Κυριακή, Σεπτεμβρίου 24, 2006

24.09.2006

«Δεν σ’ ακούω καλά» μου λέει απ’ το τηλέφωνο η κολλητή μου. «Εντάξει είμαι μην ανησυχείς» απαντώ κάνοντας φανερή προσπάθεια να δώσω ένα καθησυχαστικό τόνο στη φωνή μου. Τι καλά και πράσινα άλογα. Έχω ανοίξει πληγές μ’ αυτό το Blog. Χωρίς να το πολυκαταλάβω, γράφοντας ξανά και ξανά για την απουσία σου που έγινε εξ’ αιτίας μου, άρχισα να νιώθω πως το μαχαίρι έπιασε κόκαλο. Αυτή περίφημη σκηνή απείρου ηλιθιότητας δικής μου, που σε αρνήθηκα και την οποία είχα καταχωνιάσει σε μια σκοτεινιασμένη γωνιά του μυαλού μου άρχισε να βρικολακιάζει και να μου πίνει το αίμα. Προς το παρόν δεν έχω ακόμη θυμηθεί τι ακριβώς σου είπα και πώς έγιναν όλα. Απλά φτιάχνω το σενάριο στο μυαλό μου έτσι όπως έπρεπε να εξελιχτεί. Εγώ στην αγκαλιά σου όπως παλιά να πεθαίνω απ την επιθυμία μου για σένα για το κορμί σου, το φιλί σου και όλα να μας οδηγούν σε ένα τρελό ερωτικό χορό. Εσύ να αφήνεσαι μέσα στην απόλυτη εμπιστοσύνη που ένιωθες πάντα μαζί μου, ότι κανείς δεν θα σε πειράξει μέσα στο σώμα μου. Ότι κανείς δεν μπορεί να μας χαλάσει αυτή την όαση που φτιάχναμε κάθε φορά που σε συναντούσα, όταν τα άστρα και οι συγκυρίες μας το επέτρεπαν. Δεν ήτανε του κόσμου αυτού τούτο το συναπάντημα. Δεν μετριέται με όρια του φυσικού κόσμου. Ήταν συνάντηση ψυχής! Ήταν παρούσες όλες οι προηγούμενες μου ζωές, όσο κι αν εσύ δεν πιστεύεις σ’ αυτά. Εγώ πια είμαι σίγουρη και αυτή είναι η πίστη μου. Ότι ήρθα σ αυτή τη ζωή για να σε ξαναβρώ, για να νιώσω ξανά το φιλί σου. Και για όλες τις επόμενες θα είμαι πάντα μαζί σου. Ίσως τότε η όποια Αρλέτα του 2360 μ.Χ. να μας συντροφεύει με τα τραγούδια της, ή, ζήτω η τεχνολογία, θα τα ανακαλύψουμε ξανά από τα παλιά CD της εποχής, και θα ξαναθυμηθούμε τις παλιές μας στιγμές. Ίσως και να ανακαλύψουμε αυτό το Blog μέσα από την αρχαιλογία του Ιντερνέτ. Το φαντάζεσαι; Κι εγώ ελπίζω να έχω βάλει μυαλό μέχρι τότε για να ξαναζήσουμε εκείνο το πρωινό, όπως έπρεπε να είναι. Απλό και αγαπημένο. Μόνο τότε θα ησυχάσω… Προς το παρόν ας ακούσω "το΄λεωφορείο" μπορεί και να με χαλαρώσει λίγο

Δεν υπάρχουν σχόλια: