Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 21, 2006

21.9.2006

Λοιπόν, το αποφάσισα, ΘΑ ΣΕ ΞΕΠΕΡΑΣΩ Το Blog αυτό θα σταματήσει να κλαίει και να οδύρεται για την αδιαφορία σου και θα γίνει πιο δημιουργικό. Θα νοιάζεται μόνο για την Αρλέτα και τα τραγούδια της χωρίς να μου θυμίζουν εσένα. Θα αποσυνδέσω κάθε τραγούδι που ακούγαμε μαζί θα τα περάσω από το καθαρτήριο για να εξαλείψω από πάνω τους το άρωμά σου και θα τα ακούω γι αυτά που είναι: Υπέροχα τραγούδια της Αρλέτας. Στο κάτω – κάτω δεν είναι μόνο για σένα η Αρλέτα. Και για μένα είναι η αγαπημένη μου. Την ξαναβρίσκω για μένα. Αυτό πρέπει να κάνω και πίστεψε με θα το καταφέρω. Ακόμα κι αν τύχει να μου στείλεις SMS αυστηρό και θυμωμένο, ακόμη κι αν βρεις το blog μου και θυμώσεις για τα όσα έχω γράψει για μας, αναμένω από σένα να σεβαστείς την προσπάθειά μου και να μην ξαναεπικοινωνήσεις μαζί μου. Έχεις τα χίλια δίκαια σου, όμως έχω κι εγώ άλλα τόσα. Κι αν εγώ σε πόνεσα ποτέ να ξέρεις πως δεν το έκανα για να «θέσω τα όρια μου» ούτε για να σε πληγώσω. ΠΟΤΈ. Υπήρξα ασυνείδητη, το παραδέχομαι. Ίσως Ασυνειδητοποίητη Θα ‘λεγα καλύτερα. Όμως όλοι κάνουμε λάθη. Μικρά ή μεγάλα. Εγώ έκανα τεράστιο λάθος. Το ξέρω, ή μάλλον το υποψιάζομαι. Μπορούσες όμως να με συγχωρέσεις. ΄Ημουνα χαμένη και το ήξερες. Στο είχα πει, στο είχα γράψει 4 χρόνια μετά. Δεν αντέχω άλλο τις «προσβολές» σου ούτε μ’ ενδιαφέρει τι σκέφτεσαι πια για μένα. Έτσι για αποχαιρετιστήριο τραγούδι σου αφιερώνω το «ξαναφίλα με» από το «Έμπορος Ονείρων». Φύγαμε Αρλέτα…

Δεν υπάρχουν σχόλια: